א ה ב ה

בקי 29/08/2011 760 צפיות אין תגובות

פרק כ"ט
מסיבת האירוסין !!!!!!!!!

במלוא יופייה המהמם הגיחה לירי מהדירונת שלה שהחלופה היא דירה "בכיכר המדינה" , היא נכנסה ליובל ורותי והם נשארו פעורי פה" "וואו "לירי ,התפעל יובל ,את ממש יפהפייה, "וואו" הצטרפה גם רותי לדברי בעלה, "איזו תלבושת מהממת", מתוקה שלי, "בואי ותני נשיקה לחמותך הזקנה" חחח. "לירי הוסיפה ושאלה רותי" "רוני ראה אותך ככה "? ""עדיין לא" הוא נכנס להתקלח" ואני "ברחתי לו ובאתי אליכם". "השמלה הייתה באמת "פרסט קלאס", שמלת סטרפלס, מיני קצרצר " אפשר לומר ש"בד כמעט ואין בשמלה זו" והנעלים כל כך תאמו וכן הסיכה שקיבלה מתנה מבעלת החנות כל אלה אי אפשר היה שלא לומר "היא פשוט הייתה מהממת!!!

לא חלפו דקות ארוכות וד"ר לימור" נכנס לבית הוריו ולא תאמינו "גם הוא רכש לעצמו חליפה "בהחבא" והנה הוא מופיע במלוא הדרו, חליפה לבנה מקסימה ו——- נכון "חולצה בצבע טורקיז" ועניבה לבנה "הוא פשוט היה כאילו זה הרגע , הגיח מירחון האופנה הפופולרי "ווג", "רוני, חיבקה לירי את אהובה" "אתה מצאת את השמלה שלי שהחבאתי אותה "והחלטת לקנות לך חולצה בדיוק בצבע השמלה " "ברור" "רותי הציעה ליובל בוא מאמי נלבש גם אנו את מחלצותינו הישנים" אל הדירה של ההורים הגיעה הבת נטע עם בעלה כשגם הם נראים מיליון דולר וכן אורי ובת זוגו יפים ונפלאים. נטע ואורי חיבקו את לירי ורוני והם הגישו לזוג הצעיר מתנה באריזה נאה.

נטע,אורי, קניתם לנו מתנה" שמחה לירי ? "ברור" "הלוא היום אתם מתארסים ולכן מגיעה לכם מתנה, אפשר לפתוח התרגשה לירי ? "רק אם בא לך" צחקה נטע" כן בא לי , אז קדימה, היא פתחה את האריזה ולעולם לא תנחשו מה היה בתוכה "גלובוס מזכוכית – כשלידו ברכה "טיילו בכל העולם, מתוקים שלנו" "השמים הם הגבול" המתנה אכן הייתה משהו משהו, ולירי מיד נישקה להם והודתה מעמק הלב.

"המשפחה השמחה והמלוכדת הזו שמה פעמיה למלון "אינטרקונטיננטל" לקדם את האורחים הרבים שהוזמנו ולשמח באירוסין של לירי ורוני היפהפים הלבושים בטוב טעם !

כשהגיעו למלון כבר היו מספר כלי רכב חונים בחנייה שמיועדת רק לאורחי המסיבה, וכמובן התקבלו ב"תופים ובמחולות" חח "התזמורת כבר החלה להנעים את זמנם האורחים שהגיעו ו"כשנכנסה לאולם המשפחה המארחת "פצחה התזמורת בוואלס קלאסי שלעולם לא נס ליחו והוא כמובן "הדנובה הכחולה" של יוהן שטראוס, "רוני חיבק את בת זוגו" ומיד חוללו ברחבת הריקודים כשמחיאות כפיים סוערות מקדמים אותם באהבה. "האורחים המשיכו לזרום פנימה , נשיקות, חיבוקים, איחולים, כל מה שאומרים למי שאוהבים , המלצרים כמובן לא הפסיקו למלא, את השולחנות , בתרכובות מאד ייחודיות, "רותי הייתה הפוסקת" "התזמורת המשיכה וכמובן איך אפשר בלי הטנגו "נשיקת האש" לירי ורוני רקדו לצלילי התזמורת, והרחבה הייתה רק שלהם, "פשוט לצפות בהם זה היה מהמם. האורחים הרבים סעדו את ליבם במטעמים הכל כך ייחודיים וכן הצטרפו גם לרחבת הריקודים והכייף היה אדיר.

לפני סיומה של המסיבה ביקש , הזמר שליווה את כל הערב הזה לצלילי התזמורת, ביקש מהאורחים לתת אפשרות למישהי מאד מאד חשובה ויקרה לכולנו "לשאת את דבריה" "האורחים לא הבינו למי הכוונה" אך מיד כשראו את לירי היפהפיי, הבינו מי הנואמת.

"ערב טוב ותודה לאורחינו היקרים שכיבדתם אותנו במסיבת האירוסין" "הלוואי ותמיד ניפגש בשמחות. "ערב טוב לתזמורת שליוותה אותנו ולפחות אותי סחפה ועייפה כהוגן, "וכל האורחים מחאו כפיים, אך לא למטרה זו ביקשתי לומר כמה מלים: "לתמי לימור המדהימה" לפרופסור לימור הקצין והג'נטלמן" הרופא הטוב ביותר עם אבחנה מיידית" והאיש הכי טוב בכל העולם כולו," לאורי נטע ובני זוגם, לחברתי היקרה נטע והוריה – הורי, על כל מה שעשיתם בשבילי, לפרופסור אהרונסון האחת והיחידה, לרוני אהובי היקר" אנא הצטרף אלי בבקשה!

רוני עלה גם הוא לבמה וחיבק את ארוסתו והיא המשיכה, אינני יודעת אם האורחים היקרים שלי מודעים לכך שהורי ואחותי היחידה – שכל כך אהבתי לאהוב את שלושתם, ניספו בתאונת דרכים מחרידה והותירו אותי בודדה לנפשי. לא אלאה אתכם יתר על המידה אורחי היקרים אך לסיכום אומר כך: "נכנסתי למשפחה שאני כל כך אוהבת נכנסתי למשפחה שאני כמו בת אהובה להם, – וזה כמובן הדדי, משפחת לימור – שמי לירי לימור ומחבקת ומודה ואוהבת את כולכם עד כלות.

לפני שנתפזר עוד משהו אביא לידיעתכם שכל המתנות שלכם ואם יש צ'קים ביניהם הכל אנחנו תורמים למחלקת הילדים שבראשותה של האיש היקר והמיוחד הזה פרופוסר לימור וממך פרופסור לימור – אבקש כי תקדיש לי את הטנגו שהתזמורת תנגן "לה קומפרסיטה" לבקשתי "ואני מזמינה אותך לרקוד עמי.

גל מחיאות הכפיים מצד האורחים היה עצום, היה ענק, כולם קמו על רגליהם,ולא הפסיקו למחוא כפיים ויובל כמובן היה מאד שמח ללירי והוביל אותה כרקדן מקצועי בצעדי הטנגו הנפלא הזה.

בסיומו של הטנגו הודיעו הזמר לכל האורחים כי הם מקדישים מספר ריקודים והפעם לכם לכם ואנא הצטרפו לרחבת הריקודים ותהנו, וכמובן לא אסיים ערב נפלא שכזה מבלי לאחל ללירי לרוני ולכל משפחת לימור הנפלאה: מזל טוב אנשים טובים ואיכותיים שכמוכם!!!!!

מזל טוב לכם זוג יפהפה שכמוכם והלוואי ורק ערגה, תשוקה, אהבה וכל מה מישאלה שתביעו הלוואי ותמומש!!! ל יהי!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך