בקי
לירי עוברת לגור בביתו של הפרופסור לימור וואו - בהצלחה לירי!!!!!!!!!!

א ה ב ה

בקי 22/08/2011 711 צפיות אין תגובות
לירי עוברת לגור בביתו של הפרופסור לימור וואו - בהצלחה לירי!!!!!!!!!!

תקציר הפרקים הקודמים

לירי גיברות ספרי, נותרה בודדה בעולם כולו, הוריה ואחותה אהובתה נהרגו בתאונת דרכים קטלנית, ואיומה. לירי למרות כל הכאב, בחרה בחיים. היא אוהבת מאד מאד את הסיוע לאנשים חולים ובפרט לילדים וכדי שתמודד עם המצב הקשה שאליו נקלעה נרשמה לבית הספר לאחיות מוסמכות בביה"ח תל – השומר. הלימודים ארכו 3 שנים ולירי קיבלה תעודת הצטיינות לאות הוקרה על הישגייה בבית הספר.

בקשתה של לירי צלחה והיא שובצה לאחר מילוי 2 השאלונים למחלקת ילדים שהיא כה אוהבת לאהוב פרופסור לימור המכהן בתור מנהל מחלקות אישפוז ילדים הגיע למסקנה שלירי מתאימה לעבוד במחלקת ילדיםומשהו נוסף לכך, לקח על עצמו את מציאת פתרון למגוריה מאחר והמעונות שהתגוררה עד כה אינם רלוונטיים עבורה.

פרק י"א

השעה 13.25 ולירי ביקשה את רשותה של האחות הראשית ירדנה להגיע לפגישה עם פרופסור לימור,
ודאי מתוקה, ואם לא בא לך , אזי אלך בעצמי לשהות במחיצתו של אהוב לבי. לירי הודתה לירדנה ,והבטיחה לה שתחזור כמה שיותר מהר. "לירי קחי את הזמן" .לירי יצאה מאחורי עמדת האחיות וראתה את נטע אוחזת את עידן והתינוק מחייך אליה. היא נכנסה לחדר לשנייה ואמרה להדס "מהמם נכון? ברור כי אני הדודה שלו.'" לירי ליטפה את עידן " ונפרדה מהדס , ביי הדס אמרה לה לירי', ועלתה במעלית לכיוון המסעדה לפרסונל של בית החולים.

הפרופסור היה כבר במקום , ושאל את לירי מה היא רוצה לאכול" היא ענתה לו בחיוך , את מה שאתה תאכל. וואו השיב לה הגבר הנאה מאד "עכשיו אני בבעייה". שניהם אחזו במגשים , ולימור היה לפני לירי, ואכן כל מה שהוא ביקש לשים במגשו, כך ביקשה גם לירי. המגשים היו מלאים לעייפה, ולירי חייכה , אתה חושב שאוכל לאכול את כל זה? "תנסי השיב לה הפרופסור".

שניהם ישבו באחד השולחנות, שהיה פנוי ו, פרופסור לימור בטרם החל להסביר על תכניתו לגביה הוא הזדרז ואמר: לירי, אינך מחוייבת בשום אופן לקבל את הצעתי , אם זו לא תתממש, אמשיך לחפש עבורך מוצא אחר.

ובכן אמר הפרופסור, "בבית שאני מתגורר בו עם זוגתי שהיא אהבת חיי , וכמובן התייעצתי איתה , והיא הביעה את הסכמתה, " יש בביתי כמה חדרים שאינם מאויישים,. בתי שנישאה לפני כחדשיים "מזל טוב" איחלה לירי, תודה השיב פרופסור לימור" , "ובכן אחזור שוב לבתי ולבן זוגה שנישאו כאמור לפני כחדשיים, בנינו יחידת דיור נפרדת והכוונה לחדר גדול, שירותים , אמבטייה ואף מטבחון קטן, המצויין שבדבר הוא שבנינו גם כניסה נפרדת , שזה אומר, אם רצתה לראות אותנו, הייתה צריכה לצאת מדירתה ולצלצל בדלת שלנו.

אחד משני בני, עומד להתחתן בעוד 5 חדשים, והוא גר עם בת זוגו בדירה ששייכת לסבתה זיכרה לברכה. הבן הצעיר שלי גר בבית מרצון אולי מששון "חייך הפרופסור" יחידת הדיור פנוייה ואשמח אם תאתרי לקבל את הצעתי עד שהדירה במעונות תתפנה בשבילך.

פרופסור לימוד, אין לי מלים כדי להביע בפניך את עוצמות ההתרגשות שלי, מודה לך מכל הלב, וכפי שאמרת שזה גם על דעת רעייתך, ברצון ועם המון תודות ,אעבור לגור ביחידת הדיור הנפרדת ומקווה שזה לא יקח זמן רב, עד שבמעונות של בית החולים תתפנה "הדירונת שלי".

יופי שמח הפרופסור., "לירי הספקת לארוז את חפצייך ? , כמעט הכל ארוז" אז תקשיבי אחד מהורי הילדים, שהיה מאושפז במחלקה , נשארנו בידידות גדולה. לו יש טנדר להובלות. אצלצל אליו והוא בחפץ לב, יבוא למעונות בערב ויקח את הנדל"ן שברשותך", לירי לא פסקה מלצחוק , ומאחר והוא יודע בדיוק היכן אני גר יסיע אותך הערב לביתנו.{.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך