בקי
לירי עוברת בשעה טובה לביתו של פרופסור לימור לזמן קצוב של 3 שבועות מקסימום.
ב ה צ ל ח ה !

א ה ב ה

בקי 22/08/2011 731 צפיות 6 תגובות
לירי עוברת בשעה טובה לביתו של פרופסור לימור לזמן קצוב של 3 שבועות מקסימום.
ב ה צ ל ח ה !

פרק י"א

לירי ופרופסור לימור סיימו את ארוחתם, והיא המומה מכך שהפרופסור מזמין אותה להתארח בביתו וזאת כמובן על דעת רעייתו , וכל זאת עד להתפנותה, של הדירונת הקטנטנה, במעונות שבבית חולים שיבא.

לירי ירדה מיד למחלקת הילדים, והפרופסור הלך לדרכו, לא לפני שהוא מזכיר לה" שתמתין בדירתה הנוכחית , כשהכל ארוז ומוכן, והוא ישלח לשם את מקורבו, שיעזור לה להוביל את הציוד שברשותה אליו הביתה.

לירי נכנסה למחלקה, וגב' יהונתן באה בדיוק באותה שנייה, לברר מה שלומה של התלמידה המצטיינת שלה? "פרופסור יהונתן , אני מודה לך שהטרחת את עצמך לבוא לכאן, לירי לכבוד לי לבוא ולראות אותך נותנת את כל כולך, לעזור לילדים הקטנטנים, ולהוריהם , להתגבר על הפחד, ולקוות שילדיהם יבריאו במהרה וישובו הביתה.

ירדנה , האחות הראשית , ביקשה מפרופסור יהונתן להכנס לחדרה, וגם את לירי מוזמנת. שתיהן הלכו אחרי ירדנה לחדרה הפרטי. היא פתחה את החדר שהיה נעול כמובן, ושתי האורחות ישבו זו לצד זו. גבירותי הנכבדות, גאה אני לקבל בוגרת בית הספר לאחיות – בית הספר לסיעוד – לירי , את ללא שום ספק תעלי בסולם הדרגות , ושמחתי מאד כי פרופסור לימור העניק לך מילגה, מקרן הסטודנטים המצטיינים, לאוניברסיטת תל אבי.אין לי ספק שגם משם "תגרפי בקלות – מצויינות. לירי הסמיקה והודתה לירדנה.

ועכשיו אני פונה לידידתי משכבר הימים הפרופסור יהונתן – קצרה היריעה מלשבח, ולהלל את "החושים הכה בריאים" שניחנת בהם. את מיד מזהה במי כדאי להשקיע , (חלילה אינך מתעלמת מיתר התלמידים), אך "קולטת" מי יהיה המצטיין הבא. תודה ירדנה חברתי הטובה מאד מאד.

ועכשיו אני רוצה גם לומר כמה מלים ברשותכן , ירדנה ולירי,. כל הסגל מודע לכך, שלירי מתמודדת עם אובדן ענק, שפער בור שחור בליבה , וזאת עקב התאונה המחרידה, שארעה להוריה ולאחותה היחידה , כשכולם נהרגו במקום. ללירי היו שתי דרכים : "להתכרבל מתחת לשמיכה" , או לקום , ולבחור בחיים". לירי, בשם כל הסגל , מודים לך ומוקירים אותך על כך, תבורכו יקירתי , והלוואי תוכלי להקים לך משפחה משלך ותמשיכי בדרך המלך שאותה בחרת להמשך חייך.

לירי קמה מכיסאה, ניגשה לירדנה ונישקה לה על לחייה, ולאחר מכן נישקה לפרופסור יהונתן וכשהדמעות חונקות את גרונה , ביקשה רשות לעזוב את החדר. היא הגיעה לעמדת האחיות ושמחה שהצטבר חומר רב להקלדה, ויחד עם זאת חשבה שלאחר המעבר לביתו של פרופסור לימור וההתאקלמות היא תסרב בתוקף לשמש בתור מזכירה, מאחר והיעוד שלה הוא לטפל בילדים, לעשות ביקור חולים יחד עם הרופאים, להיות אחות מוסמכת ,בדיוק את מה שלמדה להיות.

המשך יבוא


תגובות (6)

בקי אני בטוה שהפרקים שלך מדהימים אבל אני עדין לא הספקתי לקרוא את כולם ואני לא יודעת מה קורה אבל אני מבטיחה להגיב לך שוב אחרי שאני יגמור לקרוא הכל :)

22/08/2011 19:58

מירי נשמה שלי
קחי את הזמן, אל תלחצי, הכתיבה שלנו היא בשביל הכייף, תרגישי בנוח, ואולי יום אחד יזדמן לי להכיר אותך ולתת לך חיבוק גדול.

ערב טוב מתוקה וכל טוב

באהבה בקי

22/08/2011 20:18

וואוו איזה מדהים!!!
אחד הסיפורים היותר יפים ומרגשים שקראתי!!
בבקשה תמשיכי :)

23/08/2011 12:01

נופר היקרה

אין לך מושג כמה אני מודה לך על התגובה הכל כך מרגשת שריגשת אותי. דעי לך שאת ויתר המגיבים הם "המנוף" שמניף אותי להמשיך לכתוב ולכתוב ולכתוב.

ברוכה תהיי ומאחלת לך יום קסום נעים וכייפי.

בקי

23/08/2011 12:24

בקי זה פשוט מקסים את כותב מדהים ואני מקווה שלירי תשיג את כל מבוקשה =) תמשיכי

23/08/2011 12:56

היי מירי

בשם לירי ובשמי חחחחחחחח שתינו מודות לך ויש למה לצפות נקווה שההמשך גם ישא בחן בעיניך ובעיני יתר המגיבים החביבים.

ביי מותק ומאחלת לך וצהרים טובים

23/08/2011 14:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך