בקי
קוראי היקרים "חשמל באויר" איזה כייף נראה לאן החשמל הזה יקח אותנו , ???

א ה ב ה

בקי 23/08/2011 640 צפיות אין תגובות
קוראי היקרים "חשמל באויר" איזה כייף נראה לאן החשמל הזה יקח אותנו , ???

פרק י"ג

רותי, יובל , גרשון ולירי ישבו במרפסת "וזללו את מטעמייה של רותי. רוני שב למרפסת לאחר שהתקלח ולירי חשבה לעצמה "איזה גבר נאה ממש ממש נאה". אז לירי, פתח רוני את השיחה את האורחת שלנו נכון?" כך זה נראה לי חייכה, וכולם צחקו, יופי, אני תמיד שמח לארח, ולא מסרב גם להתארח. גרשון ביקש את סליחתם של הלימורים כי עליו לחזור הביתה מאחר ומחר "יש לו הובלה של תכולת דירה שכדי להשלימה יצטרך לעשות כמה וכמה רנדולים אך אינני מתלונן חייך. רותי קמה ללוותו וכמובן יובל לא נשאר במקומו שניהם ליוו אותו לדלת והוא חזר לשנייה, ואמר לירי כל טוב לך מתוקה, תצליחי.. "תודה רבה גרשון."

יובל רצה לשלם לגרשון ,אך הוא אמר לו: "פרופסור יקירי כשאתה מבקש ממני משהו וכל המשהו זה פסיק קטנטנן לעומת מה שאתה עשית למעני אז באמת ? תן לי להנות שיכולתי לעשות משהו קטנטנן , משהו מינורי "בשבילך, ולראות את רותי ,בשבילי זה יום חג. "תודה גרשון ותשמור על עצמך ועל הנכד כמובן.

הם חזרו למרפסת וצפו בשני הצעירים שנכנסו לשיחה מאד רצינית – זה אומר לחשה רותי – בוא בעלי תן לצעירים לשוחח בינם לבין עצמם. מקובל עלי אשתי מתוקתי אך צריך להעביר את הדברים של לירי לדירה , יש לי רעיון השיבה אשתו, "רוני ולירי מברכים אתכם בליל מנוחה" ולירי בקשר לדירה שאת מקבלת מאתנו רוני ילווה אותך לשם ויעזור לך באם את זקוקה לכך. לירי קמה מיד והודתה לשניהם על הכל ואיחלה להם ליל מנוחה.

לירי שאל אותה רוני את רוצה שאקח אותך לדירה ואעזור לך להתארגן ? "בשמחה אם אינך עייף! אני ממש לא עייף. "הוא פתח את דלת היציאה שלהם ,ולקח את המפתח כדי לפתוח את הדירה השנייה,. לירי נכנסה ראשונה הדליקה את האורות , ולפניה נגלתה דירה יפהפייה מרוהטת קומפלט וואו איזה יופי וואו. "רוני הביא הכניס את חפציה של לירי נעל את דירת ההורים ונכנס לדירה של לירי. את מרוצה שאל אותה? מרוצה זה לא מל, ה וואו איזה יופי אני לעולם לא אוכל להודות לאבא שלך על כל מה שהוא עשה בשבילי.

לירי אמר לה רוני, תהיי רגועה מאחר ואבא, שלי עושה ככל יכולתו, לכל אחד ואחת שזקוקים, זו דרך חייו ואמא שלי צועדת אתו שנים רבות עקב בצד אגודל ,"הם זוג יונים. את עייפה ? "לא רוני ממש לא:" יופי , אז אוכל להשאר עוד זמן מה אצלך?, ודאי. לירי שאלה אותו "מה את לומד ?" אני סטודנט שנה חמישית לרפואה ובשנה הבאה, אצטרך כלומר בעוד סמסטר, אחד בלבד, אני מצטרף לבית החולים איכילוב לעשות את הסטאז". אתה גם רופא ? כן לירי ולמה לא תעשה את הסטז' בתל השומר? מאחר ואני רוצה להיות אנונימי ולבל "האנשים הטובים" יגידו זה הבן של וכו'.

לירי המשיכה להתבונן בו והוא לא הוריד את עיניו ממנה, חשמל זרם באויר הוא התקרב אליה וליטף את שיערה הקצר' איחל לה ליל מנוחה ויצא מהדירה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך