א ה ב ה

בקי 23/08/2011 773 צפיות אין תגובות

פרק ט"ו

ביקור הרופאים במחלקת הילדים הסתיים , כשהפעם גם לירי אחת מהסגל. פרופסור לימור בסיומו של הביקור , חזר לעמדת האחיות , וביקש מכוכי , שתזמין באגף כח אדם, מזכירה רפואית, ואם יגידו שאין להם, תאמרי שאני אישית מבקש, ויש אפשרות גם למשרה חלקית, מס' שעות ביום. לירי מעתה והלאה תהיה אחת מסגל הפורום , שעושה ביקור רופאים , ועוד תפקידים אטיל עליה , שכולם שייכים רק לשטח הרפואה ולא לאדמיניסטרצייה. כוכי ענתה לפרוספור, שהיא תעשה את כל מה שלעיל ידה, למצוא ולו לשעות מספר מזכירה רפואית.

לירי "קרא לה יובל, כן פרופסור תואילי בבקשה להכנס לחדרי. אוקיי, היא נכנסה מיד, והוא התיישב על כיסאו המרופד והגבוה וחייך אליה . "מה שלומך ראשית כל" ? "בסדר גמור פרופסור לימור" "איך
בילית את הלילה הראשון בדירונת ? זה היה לילה אדוני, שפשוט לא רציתי שיסתיים. המיטה הסופר נוחה, הזכירה לי את המיטה שלי בבית הורי כשאחותי אהבת נפשי תמיד ישנה לצידי.

יובל ,המשיך ושאל אותה, ומדוע לא שתית כלום, אני לא ידעתי, כמה זמן יקח לי להגיע לבית החולים, ולכן העדפתי לצאת מוקדם כדי שחלילה לא אאחר. "אוקיי חשיבה חיובית ונכונה"הייתי מזמין אותך הערב שתסעי אתי הביתה אך רותי ואני נפגשים כדי לעשות כמה קניות לבית. פרופסור לימור אני מבקשת, שתתייחס אלי כעל דיירת אלמונית , והכוונה שלי אין לך, ולא יכולות להיות לך , מחויבויות כלפי. היריעה קצרה, מלהודות לתמי ולך על המעשה הכל כך אצילי , שאתם עושים כלפי אך יתר ההתנהלות שלי , אמשיך בצורה עצמונית – ואני מקווה שאינך כעוס עלי.

יובל חייך חיוך רחב ואמר לה "איך אני יכול לכעוס עלייך ילדתי הצעירה "את פשוט מושלמת מכל הבחינות , מוסר עבודה גבוה ביותר, אדם עם עקרונות, ומה אומר לך "הלוואי וכל מעלותייך הנעלות ילוו אותך לפחות עד 140 שנה, חחחח, הנה את רואה כבר הוספתי 20 שנה !!. לירי קמה ממקומה אך הוא ביקש ממנה עוד שנייה להמתין, יש חדר קטן בסוף הפרוזדור , אבקש מעובדת הנקיון שתנקה אותו היטב כי הוא שימש פעם כמחסן והרבה זמן לא נכנסנו אליו , ומקווה שאפשר יהיה להפכו לחדר נאה והוא יהיה חדר שלך.לירי הצדיעה ליובל בחיוך ויצאה מהחדר.

למה היא כל הזמן מסתכלת " בשעונה לוודא מה השעה "? אפילו רעב היא לא חשה , כשבדרך כלל בשעות אלה היא "מתה" לאכול משהו" מה קרה לי?" .לירי חזרה לעמדת האחיות ופניה של כוכי לא זהרו במיוחד. ירדנה הייתה בחדר הסמוך כשהכינה את העגלה לסבב חלוקת תרופות. לירי בדיוק עמדתי לחפש אותך, את היום תצטרפי אלי כדי שתדעי בדיוק כיצה לחלק את התרופות והיכן לרשום בדיוק מה נתת לכל אחד ואחת מהילדים המתוקים שבמחלקתינו.

ירדנה סיימה את הכנת העגלה ולירי לחשה לה : ירדנה אני רואה שהבנות כאילו כועסות עלי ? לירי חביבתי, את צריכה להתקדם , והשכיל הפרופסור שהעמיד דברים על דיוקם. ו"לעולם אל תשימי לב מה חושבים עלייך, ואם כועסים עליך, מסיבה זו או אחרת,. את מתקדמת , וכפופה להוראות הפרופסור , שכולנו אוהבות לאהבו ולהעריכו." ועכשיו מאמי חייכה אליה ירדנה בואי נצא לדרך.

לירי הסיעה את העגלה עם התרופות לחדר האחרון כי ראתה שממנו מתחילים גם את ביקור הרופאים וגם את מתן התרופות., ירדנה עקבה אחריה, ולירי כמו גדולה, עם המון זהירות , החלה לחלק את התרופות. "ירדנה לא משה ממנה ומדי פעם חייכה אליה ואמרה: "זו לירי האחות המצטיינת וכזו שתמשיך ללמוד, ולקנות השכלה ודעת. "חלוקת התרופות הגיעהלסיומה ואז לירי חשה קצת רעב, היא ביקשה רשות מירדנה, לקנות לה משהו לאכול "ודאי מתוקה את משוחררת לאכול משהו: ואגב , גם ארוחות בקר מאוחרות כאלה, למשל כמו היום , את יכולה לקנות במחיר מאד מאד זול, למעלה בקפיטרייה של סגל העובדים , שווה לעלות ולהתרשם. תודה ירדנה ולירי מיהרה לעבר המעלית שתסיע אותה למעלה.

הקפיטרייה היתה כמעט ריקה אך כמובן שאפשר היה לקנות משהו לארוחת בקר , היא לקחה מגש וביקשה חביתה עם ירק כוס קפה ולחמניה. לירי התיישבה ותוך כדי האכילה ולגימת הקפה הטעים היא חשה פיק ברכיים פעימות לב ורצון עז שהשעה 17.00 תגיע מהר ככל שניתן.

היא סיימה את הארוחה והזדרזה לרדת למחלקה. בפתח המחלקה , חיכתה לה הפתעה ענקית: "נטע חברתה הטובה ביותר , עם חיוך ענק רצה לקראתה ושתי הבנות, התחבקו ושמחו, אחת עם השנייה.

נטע אמרה לירי , איך אני שמחה לראות אותך" מה קורה חברתי אחותי? אני עובדת במחלקת נשים ויולדות , חוויתי כבר לצפות בלידה אחת, וזה מרשים, זה לא דומה לשום דבר עלי אדמות, זה משהו עילאי, ואת יודעת שאודי, החבר שהיה לי, ולא היה לי חחחח, חזר לחיים , וכייף לשוחח עימו ,ולדעת שיש לך משהו כמו חבר, או נכון יותר בשלב הזה ידיד. לירי ומה איתך? אני מרוצה מאד מאד ממחלקת הילדים, הפרופסור לימור "נטע חייכה: הוא מאוהב בך" לא מאוהב בי, אך קידם אותי במחלקה לאחר שהאחיות הפכו אותי למזכירה רפואית, וזה לא מצא חן בעיניו , ואפילו שהן קצת עם האף למטה, אני מאד מרוצה שאתן את כל זמני ומירצי להיות אחות מסומכת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך