בקי

מקווים שהצעירה תתאושש

בין כתלי בית החולים פרק ב'

בקי 08/03/2012 553 צפיות 2 תגובות

מקווים שהצעירה תתאושש

פרק ב'

ד"ר גיל רופא צעיר במחלקת הנשים והלידה הגיע מיד וכל הצוות פינה לו את התא כדי שיבדוק את החולה וינסה לתת דיאגנוזה – אבחנה ממצבה זה.

הד"ר גיל מדד את הדופק של הצעירה ולמזלו הוא היה כמעט בגדר הנורמה דבר שזה חשוב מאד.

הוא החל לבדוק אותה ומיד גילה שאשה צעירה זו הינה אחרי לידה כמובן לא בתחום בית החולים אלא באיזה מקום ניסתר כשהפחד קרוב לוודאי השתלט עליה.

ד"ר גיל יצא מהתא וביקש שיזמינו דחוף סניטר והוא יעביר את הצעירה לחדר המיון של נשים ויולדות.

הוא דיבר עם הד"ר אלמוג ואפילו חייך אליה כשהוא כמעט בטוח שהצעירה לאחר טיפול מסיבי תחזור להכרה מלאה.\

הסניטר יחד עם אחד האחים העבירו את הפצועה לאלונקה ומיהרו להסיעה למחלקת נשים ולידה.

ד"ר גיל החמיא לד"ר אלמוג על האבחנה שלה ועל ההחייאה שביצעה בצעירה זו.

"מנין לך שביצעתי החייאה חייכה הרופאה"?

"ד"ר אלמוג חייך ד"ר גיל בדיוק שאלה כזו נישאלתי לפני כמה שנים טובות כשבחנו אותי באחת הבחינות הסופיות מטעם הצוות הבכיר ביותר ולא ידעתי מה להשיב לצערי הרב, וזה גרם לי לגשת לבחינה זו בע"פ כעבור 3 חדשים,

כשכל היום טחנתי את השאלה ולשמחתי גם ידעתי את התשובה כך שכמובן כשראיתי את הסימנים שמותירים על חזה החולה כמו א.ק.ג. אך כמובן יותר
רציני יום אלים אם אפשר לקרוא לזה כך מיד הבנתי כי היא עברה החייאה"

ד"ר אלמוג טפחה על שיכמו של ד"ר גיל הרופא הצעיר והבכיר במחלקת נשים ולידה והוא מיהר להגיע לחדר המיון של המחלקה כדי להמשיך לטפל באותה צעירה.

בחדר המיון קיבלה את החולה האחות ריקי כשמיד הבינה שצעירה זו לאחר לידה במקום אפל כלשהו והיא זקוקה ראשית לכל מנת דם, והמוניטור הובא אליה וד"ר גיל הבין שאין הרבה זמן עליו להיערך לנתח את הצעירה מאחר וחלקים ממי השפיר נצפו במוניטור ולא יהיה מנוס אלא לפתח את ביטנה ולברר מה קורה בה.

הרופא המרדים הוזעק מחדרו כשהוא רדום אך מיד התעשת והבין כי יש מקרה רציני ביותר מקרה חירום וכולם יחדיו התכוננו לניתוח החירום הזה.

ד"ר גיל החליט לצלצל למנהל המחלקה הפרופסור דרור וליידע אותו על המקרה והפרופסור אמר לו שהאבחנה נכונה ואין מנוס מניתוח שכזה ולדעתו הוא אינו חייב להיות נוכח:" ד"ר גיל יקירי אתה מסוגל לטפל בעניין בכוחות עצמך והתוצאה תהיה מעולה.

הצוות החל בניתוח כשביטנה של הצעירה נפתח ובתוכו ראו הרופאים וכל הצוות קרעים רבים שנדמו לחתיכות כבד ודימום מסיבי.

הצוות עבד בצורה הייחודית שבה התנסה במהלך החיים בין כתלי בית החולים ורק כעבור שעתיים המצב נראה טוב לדעתו של ד"ר גיל והוא ביקש מהמתמחה שנכח בזמן הניתוח ממנו ביקש ד"ר גיל לתפור את ביטנה של הצעירה ולעשות זאת בדייקנות מירבית כשמדובר באשה צעירה

סיומה של תפירת ביטנה של האשה הצעירה החמיא ד"ר גיל למתמחה והודה לו על שיתוף הפעולה ועל העבודה הנקיה ויפה שביצע.

המשך יבוא

.


תגובות (2)

וואו הסיפור ממש יפה:)

09/03/2012 00:47

היי לוקה יקירתי מודה לך מאד מאד על תגובתך שמאד ריגשה אותי שבת ברוכה ממני באהבה בקי ♥♥3

09/03/2012 06:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך