בקי
האשה הצעירה התעוררה לאחר הניתוח הקשה שעברה .

בין כתלי בית החולים פרק ג'

בקי 08/03/2012 622 צפיות 2 תגובות
האשה הצעירה התעוררה לאחר הניתוח הקשה שעברה .

המנותחת הועברה לחדר ההתאוששות במחלקה ומיד הוצמדה למוניטור וכל הציוד שיבהיר בכל רגע נתון מה מצבה לאחר הניתוח הקשה שעברה.

השחר עלה וד"ר גיל רצה לנוח קימעה אך לא יכול היה שלא לעקוב אחרי המנותחת., הצעירה והיפהפייה.

הוא התיישב לצידה וליטף את ידה הענוגה כשהיא כמובן עדיין מורדמת אך לא מונשמת היא נושמת בכוחות עצמה.

ד"ר גיל שמח כל כך לראות שהיא קרוב לוודאי תשוב לאיתנה ולאחר מכן יהיה צורך לתחקר אותה על הטראומה שעברה עליה וכל הטיפול המסור שזכתה לקבל מכל צוות בית החולים וכמובן ממד"א מקובי הפרמדיק שיחד עם צוותו המיומן שעושה עבודה נפלאה ושמו הולך לפניו.

הוא עזב את הצעירה ועשה ביקור חולים בטרם יעביר את המחלקה לרופאים ולכל הצוות של הבקר.

בסיום ביקור הרופאים הקצר חש גיל עייפות גדולה אך לבו וראשו היה נתון לצעירה שניתח אותה.

הצוות של הבקר התייצב לעבודה והאחיות חייכו לעבר ד"ר גיל שהיה גבר מרשים צעיר ויפה תואר ושלחו אותו לנוח לביתו. הוא הודה לכולן ולאחר שהעביר בצורה מסודרת את המחלקה שב ונכנס לחדר ההתאוששות כשהוא ממתין שהיא תתעורר מהניתוח הקשה.

פרופסור דרור הגיע גם הוא למחלקה והתפלא לראות את ד"ר גיל כשהוא עדיין ישוב ליד מיטתה של אותה מנותחת קרוב לוודאי שבקשר אליה צלצל אליו וכשהתקרב למיטתה של הצעירה ראה שד"ר גיל הניח את ראשו ליד הצעירה ושקע בשינה עמוקה.

הפרופסור חייך לעצמו ונזכר גם הוא בשנים שנהג בדיוק כמו הרופא הצעיר הזה.

לפתע חש ד"ר גיל כי משהו זז הוא פקח את עיניו ולא הבין כיצד נרדם ליד הצעירה והנה זו פקחה את שתי עיניה היפהפיות ואף חייכה חיוך קטנטן אך מאד מאד משמעותי לגבי הרופא.

הוא חייך אליה חזרה ואמר "בקר טוב לך גבירתי"

"בקר טוב ענתה הצעירה"

"מה שלומך, יש לך כאבים " ???

”איפוא אני נמצאת??" "את נמצאת בבית חולים"

"למה"?

"את יודעת מה שמך" ?? "אני לא זוכרת עכשיו, אפשר לקבל כוס מים בבקשה ???

ד"ר גיל קם מכיסאו ומיד הגיש מילא לה כוס מים כשהכוס עם פייה והוא הרים את ראשה מעט מעל הכרית והישקה אותה לגימות קטנות של מים.

הוא הניח את ראשה חזרה על הכרית והיא נאנחה מתוך עייפות וכאב. ד"ר גיל מיהר למדוד את לחץ הדם שלה ומאחר שהיה מאד נמוך הוא נאלץ לחבר אותה לאינפוזיה עם נוזלים וכן אנטיביוטיקה לשלול זיהומים כתוצאה מהניתוח.

לאחר מכן שב וישב לידה.

"למה אני בבית חולים"?

כשתרגישי טוב יותר נסביר לך את השתלשלות העניינים ובשלב הזה תשתדלי לנוח ולהיות ילדה טובה חחחחח.

ד"ר גיל קם מכיסאו ונפרד ממנה עד למחר. "אתה עוזב אותי לבד"???

"כמובן שאינך לבד את במחלקה עם המון אנשים רופאים אחיות שיענו לבקשתך בכל עת שתרצי., שימי לב אניח לך פעמון ליד הראש לך אם תזדקקי למשהו את צריכה ללחוץ על הפעמון ומיד מישהו יגש אלייך"?

"ומתי את חוזר,???

"אני חוזר מחר בבקר ומקווה לפגוש אותך כשאת פחות עייפה."

טוב אני אחכה לך עד מחר בבקר , באיזה שעה תבוא מחר בבקר ???? בשעה 08.00 " בסדר את תמתיני לי נכון"???

"כן נכון".

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים אהבתי תמשיכי :)

08/03/2012 12:52

היי מירי החביבה מציעה לך שתקראי את הפרקים לפי הסדר כי הולך לצאת לי לפי עניות דעתי רומן אהבה נפלא וכפי שאת מכירה אותי לגבי אהבה היא סם החיים ומה דעתך??? ועוד משהו שלחתי לך מייל היום לכבוד חג הפורים ביי מאמי ממני בקי

08/03/2012 13:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך