בין כתלי בית החולים פרק ד'

בקי 08/03/2012 727 צפיות אין תגובות

ד"ר גיל עזב את הצעירה המתוקה לבדה והיא חשה כי החדר שקע באפלה היא ציפתה שהוא לא יזוז ממנה כי היא זקוקה לו אך הוא הלך.

לאחר זמן מה הגיעו מס' רופאים כשבראשם הפרופסור דרור ושאלו לשלומה.

"מה שלומך שאל אותה הפרופסור"?

"בסדר השיבה הצעירה"

"את יכולה לספר לנו מה קרה איתך "???

"אני לא יכולה לספר לכם כלום כי אני לא זוכרת כלום וגם ד"ר גיל שאל אותי מה שמי ? וגם את זה אני לא זוכרת".

"אוקי מתוקה השיב לה הפרופסור אל תיכנסי ללחצים מיותרים, אנחנו נרפא אותך ולאט לאט תשובי ותזכרי את כל הפרטים שברגע זה קשה לך לזכרם"

"עוד מעט תבוא אחות ותוריד אותך מהמיטה ותשבי זמן מה בכורסא ולאחר מכן היא תרחוץ אותך ותעברי לחדר אחר בו שוכבות עוד נשים כך שתהיה לך חברה ולא תהיי בודדה"

"סליחה ד"ר גיל ימצא אותי מחר כשהוא ישוב לעבודה"?

"ודאי שימצא אותך אל תדאגי הכל יהיה בסדר רק את צריכה להיות סבלנית"

"תודה רבה אדוני הרופא"

הוא חייך וכל הצוות יצא מחדרה של הצעירה.

לאחר מספר שעות הגיע לבית החולים נחשו מי???? נכון ד"ר גיל .

"הי מה שלומך אדוני הפרופסור "?

"גיל האם אנחנו כבר מחר בבקר חחחחחחחח?"

"לא אבל הייתי חייב להגיע לכאן לברר מה שלומה של החולה שלי"!!!

"שלומה מבחינת הניתוח נראה שהכל בסדר אך מבחינת הזיכרון נכון לעכשיו הוא אבד לה".

"גם אני חושב כך אדוני השיב גיל ומקווה שהוא ישוב אליה בהקדם ככל שניתן לייחל.

"היא בחדר הגדול שאל את מנהל המחלקה"??

"כן רחצו אותה וישבה זמן מה בכורסא ולאחר מכן הועברה לחדר הגדול ולא תנחש בחיים מה היא שאלה?"

"שאלה היכן אני הסמיק ד"ר גיל"?

"שאלה באם תמצא אותה מחר בבקר כשאינך מודע שהיא הועברה לחדר אחר"!!!!

"אדוני הפרופסור השיב גיל אני מרגיש שעלי ללוות אותה כי איך שראיתי אותה בחדר המיון כשד"ר אלמוג הייתה מעולה היא חיברה אותה למכונת ההחייאה ורק בזכותה היא נותרה בחיים, וכשהעברנו אותה לכאן מצבה היה גרוע ביותר, מהלך הניתוח היה ארוך וכן עקב כל זאת אני חייב ללוות אותה ולברר מה יקרה לה"

"גיל אני רוצה להחמיא לך על ההתנהלות בחדר הניתוח היית מעל ומעבר וגליון הניתוח מסביר כמה היה קשה לך ולכל הצוות וכמובן תעשה מה שאתה חושב לנכון הלוא ידוע לכולנו כמה אתה מקסים, עניו וצנוע אז מבחינתי אתה ענק"

"תודה רבה אדוני" והוא יצא מחדרו של הפרופסור.

לאחר מכן נכנס למטבחון והכין לו כוס קפה הוא חייב לחזור לעצמו כדי שיכנס לבקר את הצעירה המתוקה.

"לאחר שלגם לגימות מספר הוא הניח את הכוס על השיש ומיהר להגיע לחדר האשפוז הגדול במחלקה זו.

היי ד"ר גיל קיבלו אותו כל החולות היי בנות השיב בחיוך רחב מה שלומכן?

"כשרואים אותך זו השמש שנכנסת פנימה לחדר שלנו"

"תודה רבה בנות והוא מיהר לעבר החולה שלו".

היי מתוקה חייך אליה מה שלומך??

"עכשיו זה מחר בבקר שאלה אותו" לא עכשיו זה היום בצהרים"

באתי לבקר אותך""

"ואוו אני כל כך שמחה ואוו"

איזה שם את רוצה שנאמץ בשבילך??

אני רוצה שתקראו לי גיל!!!!!!!!!!!

המשך יבוא
"

.
.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך