בקי

מקווים למצוא מזור לגילי המקסימה להשיב את זיכרונה שאבד לחלוטין בהצלחה ♥

בין כתלי בית החולים פרק ז'

בקי 10/03/2012 702 צפיות אין תגובות

מקווים למצוא מזור לגילי המקסימה להשיב את זיכרונה שאבד לחלוטין בהצלחה ♥

ד"ר גיל יצא מבית החולים לעבר מגרש החנייה שם חנה בהיכנסו לבקר את גילי המתוקה.

מחשבות שונות חלפו בראשו לגביה. היא כל כך יפה היא פשוט מקסימה ואינה זוכרת מאומה, מי זה שהכניס אותה להיריון והביא כמעט למותה.

הוא המשיך תוך כדי נהיגה לביתו לחשוב בקשר אליה והחליט כי מחר כשיגיע למחלקה הוא ירצה לרכז את כל הרופאים ולהציע להם הצעה אשר עשויה להחזיר את זיכרונה של גילי.

תוך כדי המחשבות הגיע לביתו ולאחר שהחנה את המכונית נכנס ללובי של דירתו ולחץ על המעלית קומה 4 והגיע הביתה.

דירתו של ד"ר גיל הייתה מאד מאד יפה, מרוהטת בטוב טעם אצילי הוילונות בצבע לבן עיטרו את כל חלונות הדירה.

הסלון הכיל 2 ספות וכמה כורסאות נוחות ומקסימות., שולחן כולו מזכוכית שטיחים פרושים על הפרקט הבהיר ותאורה מדהימה בכל פינה ופינה של הסלון.

לרגע נזכר בחברתו זה למעלה מ- 5 שנים וכמובן זכר את הבגידה שהיא בגדה בו לאחר שהיה סמוך ובטוח שיבקש את ידה , אך היא מעלה באימון שנתן בה ובגדה עם החבר הכי טוב שלו שהוא גם רופא ועד עכשיו עבד באותה מחלקה אך זה האחרון החליט שעדיף לבקש העברה ומאחר שלא נתאפשרה לו עזב את בית החולים ועבר לבית חולים אחר.

ד"ר גיל הסתובב בין חדרי דירתו המהממת ולרגע לא יצאה ממחשבותיו האשה הצעירה וכל כך יפה כשהיא חסרת אונים ואפילו את שמה לא זוכרת.

הוא נכנס להתקלח ויצא מהמקלחת כשהוא מגולח למשעי ופשוט איש יפה תאר וכנראה גם יפה נפש והחליט להיכנס למחשב ולברר אולי מישהו מהרופאים למען האמת מרופאים הפסיכיאטרים ריפא מישהו כמו גילי.

הוא לא האמין כי השעה כבר 1.00 אחרי חצות ומאחר ולא צלח החיפוש הספציפי שרצה סגר את המחשב ונכנס לחדר השינה ומיד שקע בשינה .

הטלפון צלצל והוא התעורר ומיהר לענות :"ד"ר גיל ?? "מדבר"!!!!

"מדבר פרופסור דרור האם הכל בסדר איתך"???

"כן אדוני הכל בסדר מדוע את שואל"????

"מאחר שהשעה 13.00 ואתה פשוט לא הופעת לעבודה"

"סליחה אדוני עכשיו כבר צהריים????"

"בינגו, צחק הפרופסור אז תודה לאל שאתה בריא ושלם פשוט שכחת לקום חחחחחחח, מבחינתי אתה יכול לאפשר לך לקבל יום חופש אך גילי לא מפסיקה לשאול מתי תגיע!!!!!"

"פרופסור דרור אני בעוד חצי שעה מקסימום אגיע לעבודה ואני בפירוש מתנצל, היה לי בראש לזמן את צוות הרופאים הבכיר ולטכס עצה בעניין גילי"

"קלעת לדעת גדולים אמר הפרופסור זה עתה זימנתי ועדה למחר בבקר בשעה 09.00 כשבתוך הוועדה נארח גם פסיכיאטר וגם פסיכולוג קליני לייעץ לנו מה לעשות וכיצד לעזור ליפהפייה שלנו"

"תודה אדוני ואני כבר יוצא לדרך"

"גיל הוסיף הפרופסור תנהג בזהירות בבקשה"!!!!

"ברור"

.המשך יבוא
.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך