בקי
גילי משוחררת מבית החולים אך היכן תגור זה בגדר תעלומה

בין כתלי בית החולים פרק ח

בקי 10/03/2012 620 צפיות אין תגובות
גילי משוחררת מבית החולים אך היכן תגור זה בגדר תעלומה

לאחר רבע שעה ירד ד"ר גיל מביתו ו"טס" לבית החולים.

גילי ישבה בספסל שליד הכניסה לבית החולים. כשראתה שד"ר גיל מגיעה היא רצה לקראתו ואמרה לו התגעגעתי אליך למה לא באת בבקר"

"כי פשוט לא התעוררתי ואילולא הפרופסור שהעיר אותי לבטח הייתי ישן עד הערב"

"אתה עייף נכון"?

"עכשיו אני כבר לא עייף בכלל, ומה שלומך את גילי החמודה"?

"אני מרגישה טוב בבקר היה ביקור רופאים ואחת הרופאות שלא פגשתי בה אף פעם בדקה אותי בדיקה מאד ארוכה וכואבת ואמרה לסגל הרופאים שהיו לצידה כי אפשר לשחרר אותי הביתה ואני אמורה לחזור בעוד שבוע למרפאה, אבל אין לי בית לאן אני אמורה ללכת והיא פרצה בבכי שהצטבר בלבה כבר שעות ארוכות"

"גילי אל תדאגי אף אחד לא יזרוק אותך מכאן ואני רוצה לומר לך משהו שמח בהמשך לבדיקה של אותה רופאה מצטער שהיא הכאיבה לך אך היא אמרה לך שאת יכולה ללכת הביתה כלומר מבחינת הניתוח וכל מה שעבר עלייך את בריאה לחלוטין, אז למה את בוכה"????

"כי אין לי בית"

"בואי נעלה למחלקה שלא תתקררי כאן תיכנסי למיטה לנוח מעט ואני לאחר שאעבור על ההוראות של הפרופסור אבוא לבקרך אוקי??"

"טוב"

שניהם נכנסו למחלקה וגילי צייתה לד"ר גיל ואכן הייתה מאד תשושה וישר נכנסה למטה.

ד"ר גיל נכנס לחדרו וכאב מאד את כאבה של הצעירה שזועקת אין לי בית לאן אני אמורה ללכת ואוו חשב מקרה לא פשוט.

בצאתו מחדרו ניגש לעמדת האחיות ואחת מהן סיפרה לו על הביקור בבקר בראשותה של ד"ר נגלר אשר אמורה להחליף את הפרופסור דרור מאחר והוא יוצא לשנת שבתון.

"מההההההההההה הפרופסור יוצא לשנת שבתון אני לא מאמין הוא לא אמר לי מלה וחצי מלה, מתי הוא יוצא?""

"בדיוק בעוד שבוע"

"אני לא מאמין והפרופסור הגיע לקראתו"

"אדוני פנה אליו גיל אני מבקש לשוחח עמך בחדרך האם תיאות להקדיש לי כמה דקות"?

"בשבילך חחחחח עד חצי המלכות"

"אדוני השמועה שאתה עומד לצאת לשנת שבתון היא אכן נכונה?"

"גיל שב בבקשה וראשית כל תירגע, העניין עם שנת השבתון שלי נכפתה עלי ע"י מזכירות בית החולים מאחר ואם לא אממש אותה היא פשוט תמחק, עכשיו אתה לא נישאר לעבוד במחלקה זו בהיותה מחוצה לה תחת מרותה של ד"ר נגלר למרות שהיא רופאה מעולה אופייה קשה מאד והיא זועפת יותר מאשר מחייכת"

"אז לאן אני אמור לעבור "???

"אתה תעבור לגינקולוגית ב' ושם תקשיב טוב ושם תקבל מנוי בתור ד"ר גיל מנהל המחלקה"

"ואוו אני לא קולט אדוני ואוו האם זה סגור איתם"?????

"זה סגור על בריח , האם חשבת לרגע לאחר שנים של עבודת צוות אפקיר אותך"???

"מצטער שפניתי אליך בצורה זו אך ההודעה על עזיבתך פשוט פצעה את נשמתי".

"אדוני זימנת למחר ועדה בעניין גילי נכון "????

"ודאי שנכון, אגב הד"ר נגלר מצאה את גילי במצב מצוין ומאחר ואינה מעורה בקורותיה של אותה גברת צעירה היא שיחררה אותה לביתה"!!

"אני יודע שמעתי ממנה את הסיפור היא המתינה לי בכניסה לבית החולים כשהיא עצובה בוכה בהיסטריה משני טעמים א. היא הכאיבה לה מאד בזמן הבדיקה ו-ב. היא שיחררה אותה הביתה".
.
.
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך