בקי
גילי הוא התמקמה בליבו של ד"ר גיל פשוט כך ♥♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק ט'

בקי 10/03/2012 725 צפיות 2 תגובות
גילי הוא התמקמה בליבו של ד"ר גיל פשוט כך ♥♥♥♥

גיל קם ממקומו לחץ את ידו של מנהל המחלקה שלו ואיחל לו המון בהצלחה וכמובן תודה רבה כי הוא דואג להעבירו מהמחלקה הזו ומקווה שמחר בבקר יהיה איזה שהיא תחושה שעשוי להחזיר את הזיכרון לגילי ובעניין עזיבתה את בית החולים זה סיפור בפני עצמו.

"תודה לך בחור צעיר ורב כישורים בשטח ההתמחות שלך אתה פשוט רופא צעיר מדהים עם אפשרויות בלתי פוסקות של התקדמות ואני יודע שתגיע רחוק מאד".

גיל יצא מחדרו של הפרופסור ומיהר לחדרה של גילי ושמח כי היא ישנה שנת ישרים , מי יודע כמה הכאיבה לה הרופאה הזאת ועצם זה שגם הוא לא היה ומשחררים אותה הביתה אך היכן הבית שלה????????

השעות חלפו במהירות גיל וכל הצוות עשו ביקור אחרון ליום זה ולאחר שהוא ראה כי גילי עדיין ישנה סגר את הפרגוד מסביב למיטתה ואחת החולות הבטיחה לו כי היא תהיה בסדר, היא גברת אצילה ומקסימה המשיכה אותה חולה והרופאה הזאת הכאיבה לה מאד מאד והכאיבה לכולנו אתה רואה ד"ר גיל כולנו פצועות מהבדיקה הפולשנית והגסות שבה היא בדקה אותנו.

"תודה גבירתי הודה לה גיל ושאל אותה באם גם אותה שיחררה הרופאה ? היא שיחררה את כולנו הביתה אמרה שכאן לא בית הבראה היא זקוקה למיטות שלנו"

"תודה על הדברים האלה שאמרת לי ואני אומר כאן לכולכן שום אשה לא תשלח מחר הביתה מאחר והטיפול בכן טרם הסתיים. אתן צריכות להיות במעקב שלנו לפחות עוד 3 ימים"!!!!.

גיל השאיר הוראות לאחות הראשית במחלקה לבל תשחרר שום חולה הביתה בטרם יגיע בבקר לעבודה!!!!!!

הצצה אחרונה מאחורי הפרגוד והוא מתכוון לנסוע הביתה אך לפתע עלה רעיון בראשו: הוא ירד למטה לקפיטריה שמאוישת 24 שעות ביממה וקנה לגילי כמה דברים של טואלטיקה ראשית כל משחת שיניים ומברשת שיניים ולאחר מכן בושם שאת ניחוחו הוא אוהב מאד מאד מאד וקינח ב – 2 טובלרון השוקולד הכי הכי טעים בעולם.

הוא חזר לחדר והניח על שולחן הלילה שצמוד למיטתה את האריזה ועליה כתב לגילי מגיל ואייר סמיילי.

הוא ירד לעבר מכוניתו וחשב שהגב' הזו שינתה בהרבה את אורח חייו ולאן כל זה יוביל בינתיים אין איש יודע.

הרופא הגיע לביתו ולאחר שהכין לעצמו כוס קפה חזר מול האינטרנט וגלש באתרים שאולי יכולים לעזור לו לעזור לגילי.

גם הערב הגלישה לא הניבה פרי והוא החליט לעלות על יצועו מוקדם יותר ואף הפעיל את השעון המעורר כי היה חשוב לו ביותר להיות בבקר מוקדם בבית החולים.
.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים !! תמשיכי וכל הכבוד על הסיפור באנגלית . זה הסיפור באנגלית הראשון שלך נכון ?

10/03/2012 14:03

בקר טוב חמודה שלי מה שלומך אני לא יודעת היכן את גרה ואולי באיזור שהשקט לא שרוי בו אם אכן כך תשמרי על עצמך ועל המשפחה שלך נכון זה באמת הסיפור הראשון ומקווה שיהיו אחרים בעתיד הקרוב ביי מירי ושבוע נפלא לכולנו ממני בבקי ♥♥♥

10/03/2012 22:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך