בקי
שופינג כהילכתו 2 שקיות גדושות בשביל גל היפהפייה והמאוהבת בד"ר גיל הגבר המקסים הזה בהצלחה גל ♥♥♥3♥

בין כתלי בית החולים פרק ל"א

בקי 18/03/2012 596 צפיות 4 תגובות
שופינג כהילכתו 2 שקיות גדושות בשביל גל היפהפייה והמאוהבת בד"ר גיל הגבר המקסים הזה בהצלחה גל ♥♥♥3♥

תצוגת האופנה שערכה גל בפני ד"ר גיל הייתה מדהימה ודי ארוכה.

לפתע ניגשה גל אליו ולחשה על אזנו:"ד"ר גיל אתה זוכר שלי אין כסף נכון אז אנחנו מגזימים נכון?????"

"מה זאת אומרת אין לך כסף??? מדוע לא אמרת לי מיד כשנכנסו לכאן????"

"כי כי אני " הרופא קם מהכורסא הנוחה שישב עליה כבר למעלה מחצי שעה חיבק אותה ולחש באזנה ודאי שאני מודע יפה שלי מה קרה לך לפתע פתאום , אל תדאגי גם כסף יהיה לך בזכות עצמך ובינתיים אני אעניק לך מתנות כפי שלא הענקתי מעודי לאף אחת והכוונה לחברות שהיו לי במהלך השנים"

גל התרוממה על בהונות רגליה ותרה אחרי שפתיו :" אני מתאהבת בך ד"ר גיל וזה לא בסדר נכון"?????

הוא נישק לה על שפתיה המתוקות ושלח אותה חזרה לתא המדידה ומלמל תמשיכי עם התצוגה שלך היא מהנה אותי מאד מאד.

כשהם מאובזרים עם שתי שקיות ענקיות יצאו מהמשביר. החנייה שמצא ממש סמוך לדלת היציאה עזר מאד כי השקיות היו ממש אבל ממש כבדות.

גיל פתחת את האוטו עם השלט וגל התיישבה על המושב שלצידו ולאחר שהניח את הקניות במושב ה האחורי מיד יצאו לדרכם.

"לאן את רוצה לטייל גל החמודה שלי?"

"אני עייפה ומבקשת שנחזור הביתה, לבטח אישן כמה שעות טובות"

"אוקי היום זה יום שלך ומה שתבקשי אני מוכן ומזומן למלא את הבקשות"

את ראשה על כתפו של ד"ר גיל והתנומה אפפה אותה. "אני חושבת שעוד רגע אירדם "

"אני מציע לך להתאפק עד הבית כדי שלא תצטרכי לקטוע את השינה בעוד זמן לא ארוך נגיע הביתה ואז תיכנסי למיטה ותשני כמה שאת זקוקה".

"נכון אתה צודק אוקי אז אתה מוכן להפעיל את הרדיו בשבילי"????

"ברור שאני מוכן" הוא הפעיל את הרדיו ומוסיקה שלווה התנגנה לה בדיוק מתאימה לאווירה המיוחדת מאד מאד בין שני הצעירים באוטו שנוסעים הביתה.

"ואוו איך אני אוהבת את המוסיקה הזאת ואוו אני מתה על המוסיקה הזאת ד"ר גיל, אתה גם אוהב את המוסיקה הזו ? כן אני מאזין לגל הזה במהלך כל נסיעה שלי, הרדיו מכוון לגל הזה ואת רואה גלי שלי הטעם של שנינו זהה לחלוטין נכון????"

"ממש כך, גם הטעם שלנו בגדים זהה ראיתי שכל מ ה שמדדתי אהבת וכשהגענו לקופה ושלפת את הויזה זהב שלך חשתי אי נעימות אך מקווה מאד שאשיב לך כגמולך אני בטוחה ד"ר גיל"

שניהם הגיעו הביתה וד"ר גיל גרר את שתי השקיות לעבר המעלית ושניהם עלו למעלה לבית המרוהט בטוב טעם מדהים ממש ממש כך.

המשך יבוא


תגובות (4)

מקסים :) את כתבת גל במקום גילי

18/03/2012 11:12

סיפור ממש יפה :))))))))))))
תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי…….. (עד אין סוף…)
ושוב – תמשיכי פליזזזזז

18/03/2012 11:22

למתוקות שלי מירי וג'סיקה מלוא החופן תודות שולחת לשתיכן ♥♥♥♥ תודה רבה ממני באהבה בקי ♥♥♥

18/03/2012 14:03

תמשיייייכי ! אפשר לדעת בת כמה את ? ♥

19/03/2012 06:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך