בקי
ליל מנוחה לשניכם גל וד"ר גיל ♥

בין כתלי בית החולים פרק ל"ב

בקי 19/03/2012 606 צפיות אין תגובות
ליל מנוחה לשניכם גל וד"ר גיל ♥

שני הצעירים הנפלאים שלנו נכנסו לדירה וגל עפה ישר לחדר שלה ולא יאומן היא נרדמה כשהיא לבושה מכף רגל ועד הראש.

ואוו חשב לעצמו ד"ר גיל מה קורה שהיא כה עייפה? אך בעצמו ידע כי כל אדם אשר לוקה בשכחה כמו כזאת שקרתה לגל השיבה לפירורי זיכרון מעייפים ומרגשים מאד מאד.

הוא הוציא משתי השקיות את כל מה שקנה לה ומיהר להוציא קולבים מהארון שלו כשהוא תולה כל פריט שניתן לתלות ואת האחרים קיפל במומחיות ובאהבה רבה.

ד"ר גיל הזמין לביתו פיצה כשבמגש הוא ביקש שיהיו כל הטעמים עם זיתים עם פיטריות פיצה דקה דקה והשאר פיצה רגילה.

הטלפון צלצל בביתו של ד"ר גיל והוא מיהר , לענות על הקו היה הפרופסור דרור אשר, התעניין במצבה של גילי.

"אדוני לא תאמין כמה כבר התקדמנו עם השבת הזיכרון שלה וטרם התחילה את הטיפול בתחנה לבריאות הנפש, שמו הוא גל והיא נזכרה לגבי בני משפחה זיכרונות מרים מאד את שם משפחתה היא טרם זכרה ומה קרה לאחיה יחידה גם זאת לא זכרה"

"ואוו ד"ר גיל אלה בשורות נפלאות יש סיכוי שבעוד זמן לא רב היא תיזכר בדברים אחרים ונשמח כשכל הפאזל יהיה מלא

"פרופסור אמר גיל היא זכרה את החבר שלה אשר התעלל בה והוא הכניס אותה להיריון וכשהיא היא סירבה לעשות הפלה השליך אותה מריכבו ונסע לדרכו"

אירוע זה קרה כשאנשים טובים הזמינו מיד מד"א ובמיון הד"ר אלמוג טיפלה בה וגם עשתה לה החייאה כי היא הייתה בדרך לסיום חייה.

"אני מבין ד"ר גיל תקשיב באם תצטרך עוד כמה ימים לשהות לצידה אין שום בעיה אני אבקש ממנהל המחלקה שאתה עומד להחליפו ישאר עוד מספר ימים בתפקידו"

"אני אסיר תודה לך אדוני היקר אשר ממש אני מכבד אותך ואעיז לומר כי אוהב אותך מאד וממך למדתי הרבה מאד הן בשטח הרפואי והן בשטח המעשי הפרקטי כיצד להתנהג במצבים כאלה ואחרים"

"זה הדדי ד"ר גיל ובינתיים אתן לך את המרחב מחיה שאתה זקוק לו נואשות ואסיים את השיחה המעניינת ומחממת את הלב"

גילי נכנס לחדרה של גל מספר פעמים כשהוא פוסע על קצה האצבעות לבל חלילה יעיר אותה והיא נשארה באותה פוזה מאז נרדמה, קרוב לוודאי שבראשה מסתובבים הרבה מאד פרטי חיים שאבדו לה שפשוט היא שכחה אותם.

לאחר מספר דקות הגיע השליח עם הפיצ'ה ולזה צורף מבלי שביקש בקבוק שתייה גדול שקית מלאה של רטבים מטעמים שונים וכן לחם עם שום. כשגיל נותן לו את התשר המגיע לו אמר השליח: "ד"ר גיל אחראי המשמרת אמר שאם הוא היה הבוס אזי היה שולח לך הכל בחינם כי לעולם לא ישכח כיצד הצלת את רעייתו ואת העובר שהיום תודה להם שניהם חיים ומאושרים"

"ואוו אני ממש מתרגש ותמסור לו איחולי ותודה על כל הצ'ופרים"

ולך מודה מאד ואת יתרת הסכום קבל בתור טיפ שני.

השליח יצא לדרכו המום מאד הן מהטיפ הכפול שזה סכום די משמעותי והן מכל המחמאות שנאמר על רופא זה כשהוא כל כך צנוע וענו.ד"ר גיל הניח את מגש הפיצה וכל התוספות על השולחן במטבח כשאת המגש הוא עוטף בניר כסף כך הוא עשוי להישאר חם לזמן רב.

גיל נכנס לחדרו וביקש מאט לאווררו אך הוא שקע בשינה עמוקה ככל הנראה גם עייפותו רבה מאד מאד .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך