בקי

האם הייתה כאן בפרק זה הצעת נישואין או שאני רוצה שתהיה והיא עדיין לא התגשמה ??? נברר בקרוב מאד

בין כתלי בית החולים פרק ל"ד

בקי 19/03/2012 635 צפיות 2 תגובות

האם הייתה כאן בפרק זה הצעת נישואין או שאני רוצה שתהיה והיא עדיין לא התגשמה ??? נברר בקרוב מאד

גל וגיל "התלבשו על מגש הפיצה" ורק כשהוא נותר ריק הם נשמו לרווחה.

"ואוו היה לי מה זה טעים ד"ר גיל אני מתה על פיצה ואיך נהגת בתבונה כשהזמנת מכל המינים כי אם למשל היית מזמין רק עם פיטריות בתור דוגמא היית נאלץ לעבוד מאד קשה לשלוף את כל הפטריות מכל משולש ומשולש"

"חחחחח הצחקת אותי הייתי שולף את כל הפטריות ? מה פתאום הייתי אוכל בעצמי את כל המגש ואת היית צופה בי ומקנאה"

"אני הייתי מקנאה הצחקת אותי הייתי מצלצלת לחבר שלי זיכרו לברכה והייתי מזמינה כמה מגישים בלי כלום והכל על חשבונך"

"בואי גלוש בואי תתקרבי אלי עכשיו משהו רציני האם את בטוחה שהוא היה שליח באיזה שהיא פיצרייה????"

"ברור שאני בטוחה אך אין לי מושג היכן עבד ואם עודנו עובד שם כי לדעתי אחרי שהוא זרק אותי מהאוטו שלו מדממת ובוכה נראה לי שהוא עזב לפחות את תל אביב ועבר לעיר אחרת או אפילו יותר מתאים לו פשוט עזב את הארץ מאחר והוא לא ידע מה יהיה אתי "

"אוקיי מתוקה ואת למשל יכולה לשרטט את הדיוקן שלו אינני מתכוון את בעצמך אך מחר כשנהיה בתחנה לבריאות הנפש יש פסיכולוגים שלמדו את שרטוט הדיוקן לפי הפרטים שנותנים להם למשל צבע שיער צבע עיניים גובה ועוד כאלה פרטים שהם מומחים לשאול את הקרבן ולשרטט את דיוקנו של הפושע"

"טוב בוא נדבר על דברים יותר שמחים כי היום זה היום ומחר נדוש בכל הפרטים שמכאיבים לי ופוצעים מחדש את לבי"

הוא קם ממקומו הקים אותה וחיבק אותה חזק חזק ושפתיו תרות אחר שפתיה שהכרה רצינית ומאד מאד ארוכה כבר נעשתה ביניהם.

"מאמי בא לך ללבוש משהו מהבגדים החדשים ולנסוע לאן שהוא"?

"כל כך כייף לי כאן איתך כך שהרחוב לא קוסם לי, מה שקוסם לי זה אתה ורק אתה ורק אתה, . התאהבתי בך נואשות אני יודעת שאהבה זו איננה יכולה לממש את עצמה למחוזות ארוכים והסיבה וודאי ברורה לשנינו אז כל עוד מותר לי לנשק לך ולבלות איתך כאן זה האשר שלי ולעדי עד אצפין אותך בתוכי"

"למה את חושבת שאהבה זו אינה ניתנת למימוש גלוש שלי"????

"כי אתה רופא דגול מנהל מחלקה איש מקסים איש חם ואוהב ואני מה אני בסך הכל מחפשת את עצמי ומפחדת מה עוד אעלה בזיכרוני למרות שהגרוע ביותר כבר העליתי , אני יתומה אין לי גם אח אינני יודעת מה שם משפחתי ומתה לתפוס את זה שהכניס אותי לצרה צרורה , אז נדבר בכנות ד"ר גיל בשביל מה אתה צריך אשה עם גיבנת ענקית שסוחבת על גבה הצעיר בשביל מה"?????

"גלוש שלי אני מאוהב בך בטירוף אני מת להתחתן איתך וששנינו נקים משפחה אני אוהב אותך מעמק הלב, הכרתי אותך כשהיית בין החיים והמוות הצלחנו ותודה והוקרה לפרופסור אלמוג שהצילה אותך ע"י שוק חשמלי אחרת לא היה לי את מי לנתח ובמי להתאהב"

בואי אתי לאן שהוא ונחזור בעוד כמה שעות בואי אתי ולא רוצה לשמוע אף פעם שאת כלום בחיים לא רוצה לשמוע מלים אלה מפיך המתוק, אני אוהב אותך אשה צעירה וכה יפהפייה פשוט אלוהים אהב אותי אני בטוח בכך ומודה לו מאד מאד מאד.

שני הצעירים נכנסו לאן שהוא ושכחו לצאת ממנו עד למחרת בבקר כשהתארגנו להגיע לתחנה לבריאות הנפש.

מה שאפשר לומר כי שניהם נראו מהמם הם קרנו מאשר הם לא הפסיקו להתלטף ולהתנשק וכשהם בשיאם לבושים יפהפה יצאו מהבית לעבר התחנה כשאת רוב העבודה נעשתה בין שניהם.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים !! תשמשיכי :)

19/03/2012 14:27

תודה רבה מירי ערב מקסים שיהיה לך מאחלת בקי ♥♥♥♥

19/03/2012 14:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך