בקי
הזכרון חזר במלואו פשוט מדהים

בין כתלי בית החולים פרק ל"ו

בקי 21/03/2012 643 צפיות 2 תגובות
הזכרון חזר במלואו פשוט מדהים

גל לגמה מכוס הקפה ואמרה: "גילי אני זוכרת הכל, אני זוכרת הכל אני זוכרת הכל ופרצה בבכי ברורים.

"החבר שלי היכה אותי מדי יום ביומו, הוא היה נועל אותי בדירת החדר העלובה שגרנו בה , הייתי מסכנה הייתי חרדה לא היה לי קשר עם החוץ עם הרחוב.

הוא לא השאיר לי שום טלפון כדי שלא אעיז לדבר עם מישהו כדי שלא אתלונן עליו כדי שלא יעזרו לי לברוח

הוא ידע שהורי נהרגו בתאונת המטוס ולכן ניצל את היותי בודדה ופגועה.

כשאמרתי לו שאני בהיריון הוא אמר לי שעלי לעשות הפלה כי הוא לא מעוניין בילדים.

באותו יום מר ונמהר היינו בדרך לאיזה רופא כדי שיבצע בי הפלה והחששות שלי היו בעיצומן, פחדתי פחד מות ולפתע הרגשתי כי רכב שבא מולנו התנגש בנו מעצמת ההתנגשות חשתי כאב עצום בבטן כשהוא ראה כי אני מדממת פתח את הדלת וממש זרק אותי על המדרכה ואז התעלפתי ולא זכרתי מה שנעשה עמי"

זה הסיפור גילוש שלי אהובי המתוק, אלוהים עזר לי כי עוברי אורח פינו לבית החולים כשאני מחוסרת הכרה וקרוב לוודאי מעצמת השוק שחוויתי במהלך כל הזמן שהייתי עצורה בביתו את כל מה שעולל לי וההיריון והכל הביא אותי כנראה לטובתי כך אני מבינה עכשיו בדיעבד לשכח הכל ופשוט להתחיל מחדש".

ד"ר גיל חיבק אותה מכל ליבו והרגיע אותה כי עכשיו היא במקום בטוח והוא אוהב אותה מאד מאד מאד והיה השמח באדם באם תרצה להינשא לו.

"גילוש בשביל מה אתה צריך אשה כמוני עם עבר כל כך קשה עם טראומה של חדשים ארוכים שחוותה פשוט טרור בשביל מה אתה צריך אותי"???

גל אני מבקש ממך כי ברגע זה בואי נפתח דף חדש בואי נשכח מכל מה שעבר עלייך ונתחיל פרק חיים מהנה נפלא כשאת ואני נינשא ויהיו לנו חיים מאושרים זאת אני מבטיח לך".

"גילוש אני זוכרת היכן היה העסק של ההורים שלי זה ברח' גורדון 18 בת"א. בוא ננסה לאתר את המקום דרך המרכזייה ולדעת באם מישהו נמצא שם ומיהו המישהו הזה"

גלי מחר בבקר את ואני ניסע לכתובת שאת אומרת ונראה את המקום ומי מנהל את העסק ואם בכלל נותר בתור אופטיקה-אופטומטריס "

ומה שם המשפחה של גלי שלי שם משפחתי הוא גלבוע. שמי גלי גלבוע נעים מאד צחק גילוש ולחץ את ידה.

ועכשיו היא ביקשה לומר עוד משהו לסיום, "ודאי תשאל אותי כיצד הגעתי לזכרון ששב אלי כתוצאה אולי מהפגישה עם הקבוצה"?

"אז ככה אחד מהמשתתפים בקבוצה דומה שתי טיפות מים לחבר המנוול שהרס אותי ברגע שהבטתי בו הריצפה רעדה חשתי סחרחורת בלתי נסבלת וחרקתי שיניים עד שאוכל לצאת משם ולהתכרבל בזרועותיך"

"גלי להיום סיימנו בואי אני רוצה שתלבשי משהו מהבגדים שהיו בשקיות וכבר הוחזרו למשביר כי את לא מעוניינת לחדש אותם חחחחחחחח"

"מה פתאום ודאי שאני מעוניינת אל תחזיר אותם למשבירררררררררררר" שניהם צחקו מכל הלב והוא הראה לה כיצד סידר את הבגדים בצורה סימטרית רק כמו שפרופסור יכול לסדר כך.

גל ביקשה להתרענן באמבטיה ומיד בחרה בגדים אשר הלמו את גופה החטוב והיפהפה.

גיל לא פיגר אחריה גם הוא דפק הופעה ושניהם ירדו לעבר מגרש החנייה לאוטו הממתין לבעליו.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים :) מזל טוב על הסיפור השני באנגלית ועל זה שגילי ניזכרה בהכל :)

21/03/2012 14:47

תודה רבה מירי שלי את מדהימה מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ממני באהבה ♥ בקי♥

22/03/2012 02:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך