בקי
WOW הכל נפלא ♥♥

בין כתלי בית החולים פרק ל"ט

בקי 22/03/2012 558 צפיות אין תגובות
WOW הכל נפלא ♥♥

כעבר שעה קלה נפרדו גל וגיל מרועי לא לפני נישוקים וחיבוקים בין האחות והאח.

גיל הרים את התריס הווניצאני ופתח את דלת החנות כשבחוץ המתינו כמה לקוחות ולא הבינו מדוע החנות סגורה.

גיל ביקש את סליחת הלקוחות והזמין את כולם להיכנס לחנות.

גל יצאה גם היא והצטרפה לגיל.

"ואוו מאמי אמר גיל איזה אשר זכינו שנינו את מעכלת את האשר הזה"???

"למען האמת גילוש אני חשה כל כך עייפה כאילו סללתי 5 כבישים אתה חייב להסיע אותי הביתה ואני אכנס למיטה בתקווה לכשאקום ארגיש פחות מבולבלת".

"ודאי שאת עייפה נפשית הפגישה עם אחיך והידע שההורים בחיים והצליחו לעבור ולדלג על כל האירועים שחוו והנה הם שבים בשבוע הבא כשטרם נודע להם שבתם – כלומר אהבת חיי ☺☺☺ חיה קיימת ואפילו מאוהבת !!! האמנם?"

"גילוש אני אסירת תודה לך ורק במהלך החיים המשותפים בינינו לאחר שנינשא ונביא ילדים לעולם בע"ה אזי תחוש את מה שאני מנסה להסביר כעת מהי אהבה שאינה יודעת גבולות, אהבה שכזו לא פוגשים כל יום וגם לא כל שבוע, זו אהבה מיוחדת בינינו , אהבה אצילית אהבה שנחקקה לעדי עד בליבותינו"

"נכון אהובתי נכון מתוקה שלי הנה לפתע פתאום יש לנו משפחה וכשנינשא יהיו ההורים הגאים וכן אחיך שהוא בחור משכמו ומעלה לצידנו וכך נחוש בטוחים ומוגנים"!!!!!!

"אני כל כך אוהב אותך, כל כך מעריך אותך כל כך רוצה לענג את חייך ולעטר אותם עם פרחים עם צפרים עם תינוקות שיחייכו אלינו כששתי השיניים הראשונות שלהם כבר בקעו, זו שאיפתי"

"גילוש שאיפתי זהה לשאיפתך ואני כל כך שמחה שכבר אינני דלפונה מסכנה תמיד אוכל לבקש כסף מאחי ומהורי, ולהפסיק לשנורר כל הזמן ממך"

"העלבת אותי מאד מאד ואני מבקש שתתנצלי מיד"!!!!

"אתה צודק אהובי דיברתי בחוסר טאקט משווע ואני מבקשת סליחה"

"הוא חייך לעברה והיא שבה וביקשה סליחה .

הם הגיעו הביתה ושניהם יצאו מהאוטו לעבר המעלית שבלובי אשר תיקח אותם הישר אל הדירה היפהפייה.

"את רוצה לשתות משהו מאמי שאל גיל את גלי ""

"האמת אני ממש רוצה לשתות ונראה לי שנשאר קרואסון אחד בוא נחצה אותו חצי חצי ונאכל ונלגום לנו להנאתנו."

"גלי את מאד עייפה נכון"???? "מאד מאד איך שאנו מסיימים את הנינוש הזה אני עפה למיטה"☺☺

"אפשר לעוף יחד איתך ☺☺☺ לא חשבתי אחרת אהובי שלי למות עליך מרב אהבה או נכון יותר לומר לחיות במחיצתך עד לא די.

שני הצעירים היפים והמאושרים נכנסו לחדר השינה כשהם סוגרים את הדלת אחריהם.

ליל מנוחה אנשים חביבים וברכות כי הפאזל הסתדר בצורה הכי יפה שאפשר לבקש – ממש נפלאה – ברוכים היו !!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך