בקי
ישששששששששששששששש הריון מזל טוב ומבורך ♥♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"א

בקי 23/03/2012 648 צפיות אין תגובות
ישששששששששששששששש הריון מזל טוב ומבורך ♥♥♥♥

הרכבת נסעה לדרכה לעבר חיפה ושני הצעירים המתוקים לא מפסיקים להתחבק וללחוש כמה מאושרים הם כאשר המשפחה בהרכב מלא תתייצב בע"ה בבית הכנסת הגדול שם ישיא אותם רב כדת משה וישראל ובצאתם מבית הכנסת הסטטוס שלהם שונה הם בעל ואשה הם משפחה חדשה ואולי אולי כבר משהו מתבשל אי שם בבטנה של היפהפייה אולי אולי ?

הרכבת הגיעה לחיפה וכל הנוסעים ירדו ופנו לדרכם.

דבר ראשון שנתקבלו גל וגיל הוא בית מרקחת ענק "ואוו גילוש אני לא מאמינה בית המרקחת כאילו רק לנו ממתין"

"למה אנו זקוקים לבית מרקחת גלי שלי"????

"גילושששששששששש "

"חמדתי לצון מתוקה למה את כל כך מהר כועסת אנא תישארי רגועה והמתיני לי כאן אני אכנס ואקנה את הערכה."

גלי חיפשה בשקית באם נשאר עוד משהו לנשנש וגיל יצא מבית המרקחת עם שקית די גדולה "מה יש בשקית גילוש שאלה בין ביס לביס??""

"קניתי שתי ערכות ליתר בטחון צחק במלוא הפה הפרופסור הנכבד"

הם התקדמו לעבר הנמל ומיד פנו למשרד שהיה כנראה מוסמך לשחרר מכולות.

שניהם נכנסו פנימה ולשמחתם הפקידה ישבה לבדה ומיד נענתה לבקשתם.
היא בדקה את תעודת המשלוח וכשראתה שהכל כשורה צלצלה לאחד האנשים אשר מתפקידו להעביר את המכולה לככר המדינה לרח' ויסוקצ'קי משפחת גלבוע.

"גיל שאל את הפקידה מתי אמורה הסחורה להגיע " והוא נענה כי מחר בשעות הבקר המוקדמות יגיע מנוף לכתובת ויעלה את התכולה לדירה.

"אני מציעה לכם שתהיו במקום כבר מהלילה מאחר ולעיתים לפי ההובלות שהם מובילים הכתובת הזו יכולה להיות הראשונה ותתכן כי יגיעו אליה ממש ממש מקודם."

"תודה רבה לך גבירתי חייך אליה גיל וסליחה האם יש לכם שירותים כאן?"

"ודאי תרדו מכאן ישר יש שירותים לגברים ונשים והם נקיים ללא רבב"

"תודה רבה לך"

"בהצלחה חייכה אליהם הפקידה"

שניהם מיהרו לעבר השירותים ואכן היו נקיים סטריליים ממש, איש לא היה בהם ולכן גילי ביקש מגלי כי תתן כמה טיפות שתן לתוך הערכה ושתצא החוצה.

"ואוו גילוש אני ממש מתרגשת אתה הכנסת אותי ללחץ ואם אני לא בהיריון "????

"תקשיבי לי יפה שלי, באם הבדיקה תצא חיובית אז זה % 100 היריון ואם היא תצא שלילית אז זה לא אפילו % 50 ויש לחזור עליה בעוד ימים מספר הבנת מאמי, בואי תני לי לנשק אותך בטרם נדע מה קורה איתנו הוא נישק לה מכל הלב נשיקות שרק מאוהב כמוהו יכול להגיש ולהעניק לבת זוגו.

גלי נכנסה לשירותים ועשתה בדיוק מה שאמר לה גיל וכשהיא סמוקת לחיים יפהפייה במלוא הדרה יצאה החוצה ומיהרה לתת את הערכה לגיל והיא שטפה את ידיה ויצא ממתחם השירותים.

"לא חלפו אפילו 8 שניות ומתוך השירותים נשמעה קריאה גלי ישששששששששששש גלי אנחנו בהיריון גלי שלי אנחנו בהיריון" גלי הוא חיבק אותה והרים אותה בזרועותיו החסונות את מבינה שעוד בערך 8 חדשים אפילו פחות תהפכי לאמא – לאמא הכי יפה בכל היקום כולו את מאמינה מתוקה שלי????"

דמעות נצנצו בעיניה והדבר הראשון שעלה בדעתה לומר הוא מי יהיה הרופא שלה ???????????

גיל חיבק את אהובתו והראה לה את תוצאות הבדיקה שמראות חיובי שמראות כי שניהם עומדים להיות הורים בעד כמה חדשים .

"מזל טוב אמא'לה חייך אליה גיל תודה מאמי וגם לך מזל טוב ואני מקווה שאתה רגוע כדי שנחזור לעניין המכולה לעניין הרהיטים לענין ההורים"

"מאמי הסירי דאגה מלבך הכל יבוא על מקומו בשלום וממך אני מבקש לא כבן זוגך אלא כמו גניקולוג להיות רגועה לא להתעייף יתר על המידה ובהזדמנות הראשונה נערוך בדיקות ראשוניות שעורכים בתחילת ההריון".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך