בקי
דירת פנטאוס ענקית ממתינה להורים ♥♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"ג

בקי 24/03/2012 597 צפיות אין תגובות
דירת פנטאוס ענקית ממתינה להורים ♥♥

לאחר שחיסלה את כל שקית הנישנושים אמרה לגיל כי היא מתכוונת להיכנס למטה ומקווה כי תירדם מיד.

"מאמי אמר לה גיל אולי להכין לך משהו לאכול ☺☺☺☺ "

"מצחיק מאד אדוני היקר ודאי שאינני רעבה אך מתה לישון"

גיל פינק את אהובתו שכל כך אהב נישק לה בחום וחיבק אותנו עמוק אליו, בד בבד עם הפינוקים צלצל גיל לרועי וסיפר לו על מה שהוסבר להם בנמל חיפה וכי לאחר שיסגור את החנות יעבור דרכו כדי ששניהם יסעו לדירה של ההורים וימתינו לבואה של המכולה.

"תודה גיל ענה לו רועי ויש לי בבגז' של האוטו 2 שמיכות עבות אשר נוכל להשתמש בהם עד לבואה של המכולה".

גיל לקח את גלי למיטה והוא נכנס יחד איתה. לאחר זמן לא ברור כמה זמן עבר יצא גיל על קצה בהונותיו מחדר השינה כדי שגלי לא תתעורר והתכונן לטלפון של רועי להצטרף אליו.

הוא התלבש וכתב פתק מלא אהבה לגלי שלו כאשר אף עיטר את הפתק עם המון לבבות , מקווה שהידע שלו בתור פרופסור למיילדות וגניקולוגיה הרבה יותר חזק מזה שיש לו בציור.

הוא נכס למטבח הכין לו כוס קפה ודאג אף להכין טרמוס מלא בקפה וכן הכין שני כריכים למקרה שיהיו רעבים והטלפון החזיק בידו כדי לשמור על השקט ובדיוק כשהיה מוכן ליציאה צלצל רועי וגיל אמר מיד אני יורד.

שני הגיסים נפגשו למטה ברחוב ולאחר שגיל נכנס פנימה החל רועי בנסיעה לכוון בית ההורים.

לאחר נסיעה ממש קצרה החנה רועי את האוטו בחנייה הפרטית של ההורים כשעוד חנייה לרשותם.

"אני התמקחתי עם הקבלן שיקצה שני מקומות חנייה כי לפי הסכום המאד גבוה שקיבל עבור הדירה הוא חייב להקצות להם שני מקומות חנייה.

שניהם נכנסו ללובי המהודר מאד מאד ועלו במעלית לדירת הגג של ההורים.

היופי בהתגלמותו כך הייתה הדירה.

"ואוו אמר גיל זו דירה ענקית ובסטנדרט גבוה ביותר. הם הסתובבו בחדרים שהיו ממש גדולים וגיל שב ואמר שהדירה פשוט נפלאה.

רועי פתח את הדלת לעבר הגג שהיה כמובן לרשותם של ההורים בלבד ולעיניו נגלתה הפריחה במלוא תפארתה , ואוו רועי הכיצד????"

"אני מודע לאהבתה של אמי בפרחים וכשהוציאו אותם מהדירה היא לא הפסיקה לבכות ומדי פעם הזכירה את העציצים שנותרו יתומים ואתה מבין שהכוונה לכמה עציצים בודדים אך היא טיפלה בהם בהמון אהבה, ולכן החלטתי להפתיע אותה וזה מה שאתה רואה זו מתנה אישית ממני לאמא שלי."

"ואוו כל הכבוד בן לתפארת, כשחתמנו על החוזה כמובן כששני עורכי דין אחד מכאן ואחד מניו יורק מאמתים את החתימות ומסיימים את החוזה כשהם חתומים בתור עו"ד – נוטריון , אבי אמר שהוא מקווה שנכדים רבים יתרוצצו בכל הלבירינט הזה"

"אני לא יודע מה קורה אצלך באם יש לך חברה, בת זוג או לדעתך אתה צעיר לכך, אך אני יכול לבר לך בעוד 8 חדשים לערך תהיה דוד מקסים כי גלי ואני בהיריון"

"באמת שאג רועי ואוו כמה אני מתרגש וכיצד ההורים יתרגשו חבל"ז ההורים שלי תמיד אמרו שחבל ואין להם ילדים נוספים, אך מסיבות כאלה ואחרות זה לא קרה והנה עוד כברת דרך יכובדו בתינוק או תינוקת, הפתעת אותי גיל לטובה והוא לחץ את ידו ואיחל לאחותו ולו המון המון הצלחה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך