בקי
יבוא של ריהוט מדהים מחו"ל תתחדשו ומזל טוב להורים היקרים של גל ורועי ♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"ד

בקי 24/03/2012 658 צפיות 2 תגובות
יבוא של ריהוט מדהים מחו"ל תתחדשו ומזל טוב להורים היקרים של גל ורועי ♥♥♥

"ודאי אמסור לה ואתה מוזמן אלינו הביתה להתארח ולמסור לה אישית את הברכות"

"אתה יודע גיל אמר לו רועי עד לפני 2 יממות הייתי בטוח שאין לי אחות וזה כאב לי בתוך תוכי במהלך כל הזמן הזה שעבר. ניסיתי לחפש אותה בכל מקום אפשרי ביקשתי מהתקשורת שתפרסם הודעה על העלמותה של אחותי אך עכשיו אני מבין כמה היה מצבה קשה או אנוש יותר נכון כך שהיא לא יכלה לענות שהיא אכן קיימת"

"נכון רועי את צודק מאד, לאחותך לבת זוגתי הנפלאה עשה אלוהים חסד והצליח להבריא אותה וכמובן פרט מאד חשוב כי הצליח להשיב את זיכרונה שאבד, אדם ללא העבר חש תלוש מהמציאות וכך חשה גם גלי אשר מוכרח לומר לך בבית החולים קראנו לה גילי להזדהות עם שמי כשיחסי החיבה מעבר לפציינטית לרופא רק הלכו והתהדקו, וכשלפתע היא שאגה בקולי קולות שמי גלי ואף את שם המשפחה גלבוע היא זכרה זו הייתה שמחה ללא מיצרים, זו הייתה מתנה יקרה יקרה מפז"

כל עוד שני הצעירים משוחחים ביניהם צלצל הטלפון והנהג של המנוף הודיע אנחנו למטה.

רועי הזדרז לרדת למטה וגיל יצא למרפסת וראה מכולה ענקית אשר כל תכולתה אמורה להיות בדירה הכל כך מודרנית מרווחת ונפלאה הדירה של חמו וחמותו ☺☺ חייך לעצמו גיל.

השעה הייתה 04.00 וגיל רק חשש שלא יגרם רעש לבל להעיר את השכנים אך האנשים המיומנים הללו עבדו בחריצות במהירות ובשקט מוחלט, הרעש היחיד שנשמע הוא כשהמנוף העלה את הרהיטים וכאשר הוא ירד למטה להעמיס עוד תכולה.

במשך מחצית השעה כל הרהיטים שהיו מדהימים ביופיים היו בתוך הדירה ורועי שלף מכיסו תשר רציני והודה להם מאד מאד.

רועי עלה למעלה ואמר לגיל: "עבודה מהממת של האנשים הללו הם פשוט אנשי מקצוע "

"אתה צודק הם ממש אנשי מקצוע כל הכבוד להם"

"גיל מה דעתך על הרהיטים?" "אומר לך בשיא הרצינות לא הרבה נתקלתי ברהיטים כאלה מפוארים ממש כך".

"אז תקשיב אמר לו רועי יש לי תכנית, בוא נשוב הביתה נשתדל לנמנם כמה שעות ובבקר כשתגיע לחנות אותה סטודנטית שאני מעסיק אותה אזמין גם את אחד החברים שלי שאני סומך עליו בעניים עצומות וכבר קבעתי עם עובד זר שאזמין אותו לשטוף היטב את הדירה כולל החלונות הדלתות למרק את 2 האמבטיות השירותי הכפולים , אגב הוא יכול להישאר לבד אין שום בעייה עם זה וכשיסיים תבואו גלי ואתה יחד אתי נרהט את הדירה כשכל אחד יביע את דעתו כיצד ואיפוא להניח כל רהיט ורהיט".

"הרעיון שלך מעולה עכשיו בוא ניסע הביתה מקווה גם אני להירדם לכמה שעות ליד גלי שלי אהובתי ונהיה בקשר אוקי"?????

"כן מעולה"

שניהם ירדו למטה ועלו על המכונית של רועי אשר הסיע את גיל לעבר דירתו.

"רק רגע רועי אמר גיל לא שמתי לב אם היו גם כלי מיטה מגבות ודברים מהסוג הזה"????

"ואוו אתה צודק לא היו כאלה אז אנא תיקח את גלי שיש לה טעם מעולה לקנות רק סט מצעים אחד כמה מגבות גוף וכמה מגבות פנים כמה מפות כי אמא שלי ממש אוהבת לשים מפות בכל שולחן בכל פינה וכמה מגבות מטבח, ורגע זה מזכיר לי כי עלי לקנות חמרי ניקוי וכלי ניקוי להביא למנקה".

גיל הגיע הביתה וירד מהאוטו של רועי לאחר שלחצו ידיים עם הרבה חיבה ואהבה.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים תמשיכי :)

24/03/2012 14:51

שבוע טוב מירי יקירתי הרגשתי בחסרונך מקווה שהכל אצלך פנטסטי ומאחלת לך שבוע מקסים ותודה על התגובה המלבבת ממני באהבה בקי ♥

24/03/2012 14:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך