בקי
מזל טובבבבבבבבבבב תאומים ואוו איזה כייף ♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"ה

בקי 25/03/2012 660 צפיות 2 תגובות
מזל טובבבבבבבבבבב תאומים ואוו איזה כייף ♥♥♥

גיל עלה הביתה ומצא את גלי ישנה שנת ישרים. הוא נכנס להתקלח והחליט לישון בסלון לבל יעיר אותה.

הוא לא כל כך הצליח להירדם ומחשבות שונות עברו בראשו. המחשבות שעוברות בראשו בזמן האחרון.

הוא היה מאושר הוא היה מאוהב ונאהב הוא היה אחד ממשפחה חמה ומפנקת.

לפתע הגיע גלי אליו "גילוש למה את ישן כאן"

"לא רציתי להפריע לך ולכן החלטתי לנסות להירדם בסלון אך כפי שאת רואה לא הצלחתי כלל להירדם"

"המכולה הגיע והכל בסדר מתוק שלי"? "הכל מיליון אחוזים הרהיטים פשוט פרסט קלאס מהממים, אחיך איש מקסים, איש שיחה נעים והחלטנו לקנות כמה דברים כדי לסדר את הדירה כשההורים יגיעו.

היום אמור לבוא עובד ניקיון אשר רועי סומך עליו והוא ימרק את הדירה המקסימה בסטנדרט גבוה מאד ומאחר ואני יכול להרשות לעצמי להישאר עדיין בחופשה אז ניסע ביחד ונקנה כמה פריטים שהם כורח המציאות."

"מאמי אני אוהבת אותך אתה הכל בשבילי, אתה הוצאת אותי מהתופת לאור, אתה דאגת לי בצורה בלתי רגילה בימינו אלה ולעולם לעולם אזכור זאת"

"את יודעת גלי אמר גיל אני רוצה לנסוע לבית חולים לחבר אותך למוניטור לראות מה קורה בבטן הסקסית שלך, ולאחר מכן ניסע ונקנה מה שצריך"

"למה אתה רוצה לחבר אותי למוניטור יש לך איזה ספק לגבי ההיריון שלנו"?

"לא ממש לא אך אני רוצה להיות בטוח שהכל בסדר"

"אוקי אז בוא נתארגן ובעוד שעה נצא מהבית". "רעיון מצוין חמודה שלי"

בסביבות השעה 08.00 יצאו שני הצעירים לכיוון בית החולים ליס כדי לבדוק את גלי.

הם נכנסו למחלקה של הפרופסור דרור וכמובן האחיות שראו את שניהם וגם הפרופסור לפתע צץ משום מקום ☺☺☺ כולם קידמו אותם בברכה חמה.

"אדוני אמר גיל אני מבקש לחבר את גלי למוניטור ומבקש כי תואיל גם אתה להיות בחדר"

"חחחח צחק הפרופסור מה קרה לך ד"ר גיל היקר האם מעולם לא חיברת נשים למוניטור" "ודאי שחיברתי ואמשיך לחבר אך זו שלידנו הנה אהבת חיי ולא יודע באם אעמוד בדופק אשר בבטנה הסקסית.

שלושתם נכנסו לחדר המוניטור וגיל כאילו קפא על מקומו, הוא פשוט לא זז הפרופסור הבין שהוא ממש לא עומד בכך אזי הוא לקח את השליטה וחיבר את גלי למוניטור.

בבטנה הסקסית של גלי נשמעו 2 דפקים שני דפקים לא דופק אחד אלא שניים, גיל קפץ לעבר המוניטור כנשוך נחש וצרח בקולי קולות יששששששששששששששששש גלי אנחנו בהריון עם תאומים ידעתי שזה יותר מעובר אחד ידעתי"

"מה זאת אומרת ידעת שאלה אותו גלי "??? "לפי ערכת ההיריון היה לי חשד מסויים שיש יותר מעובר אחד אך כמובן אינני יכול סתם לומר לך דברים כה חשובים כשאינם מבוססים ולכן מאמי שלי החלטתי להגיע לכאן ולבקש מהפרופסור שאני מת עליו שיחבר אותך למוניטור.

"אדוני פנה גיל לפרופסור מתי אתה ממליץ שנעשה אולטרא סאונד ? "

"אתה יודע מה בוא נעשה עכשיו מקסימום לא ניתן יהיה לאתר כעת מה שקורה בבטנה של גלי"

שלשתם צעדו לעבר חדר האולטרא סאונד וכאן היה גיל במלוא מובן המלה פרופסור ולאחר ששפך על בטנה של גלי את הנוזל הקר נורא , החל לעבור עם המכשיר על הבטן של גלי והפלא ופלא משהו כמעט הזוי בשלייה אחת נצפו שני עוברים קטנטנים מראה מרגש מראה אשר הביא את כל השלושה להרגשה עילאית פשוט ואוו אחד גדול.

"מאמי מה שיש לך בבטן הם תאומים זהים לחלוטין מאחר והם מתפתחים בשילייה אחת בלבד."

"זה בסדר פרופסור דרור שאלה גלי את הפרופסור "????

"זה בסדר גמור זה יותר מבסדר ואני מבקש לאחל לכם בשעה טובה ומוצלחת והלוואי והכל יעבור בשלום ותהיו הורים מקסימים לשני תינוקות סופר מקסימים..


תגובות (2)

מקסים :) אהבתי קרה לי סיפור דומה במשפחה אך לצערי אחד לא סרד את הלידה :( ונישאר אחד והוא מתוק מאוד

25/03/2012 12:39

אני מאחלת לחמוד ששרד שיהיו לו חיים יפים מלוא החופן פינוקים ממני באהבה בקי ♥

25/03/2012 14:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך