בקי
התאומים בבטן ☺☺☺☺ הפריטים בבאגז' של המכונית ושניהם בדרכם אל רועי שיעביר הכל הביתה ♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"ו

בקי 26/03/2012 659 צפיות 2 תגובות
התאומים בבטן ☺☺☺☺ הפריטים בבאגז' של המכונית ושניהם בדרכם אל רועי שיעביר הכל הביתה ♥

פרופסור דרור איחל להם את הטוב שבאיחולים וביקש כי יצאו מבית החולים וישבו במקום כלשהו לשתות כוס קפה ולהירגע.

"גלי לחצה את ידו של הפרופסור והודתה לו מעמק לבה על כל מה שהוא עושה הן לגבי היום כאשר נתבשרנו כי תאומים גדלים בתוכי וכמובן כל האפשרויות כדי שגילוש ישהה מחוץ לבית החולים ואתה פשוט אדם מקסים אוהבת אותך אדוני וסומק עז הציף את פניה המחייכות"

שני הצעירים נפרדו מכל הצוות אשר נקרא בדרכם ומיהרו לצאת החוצה לנשום אוויר נקי.

גיל חיבק את גלי ונישק על לחייה הסמוקות "ואוו את מאמינה לכל מה שגילנו היום כששני עוברים אשר יהיו זהים לחלוטין גדלים בתוכך מתוקה שלי"

גלי לא רצתה לשתות קפה אך ביקשה מגיל שיקנה לה 2 קרואסונים בטעם שוקולד וללכת לקנות את אותם דברים להורים המתוקים".

"את יודעת אמר גיל לאחר שקנה את הקרואסונים ולעצמו קנה כריך עב כרס ☺☺☺☺ את יודעת מתוקה שלי ההורים לא יודעים בכלל שאת בחיים ההורים לא יודעים בכלל שאת מאוהבת וכן שאת נאהבת והדובדבן כי עומדים להיוולד להם לא נכד אחד אלא שניים ואוו זה פשוט מהממם"

"כל מלה סלע פרופסור שלי אהוב נפשי"

הם נסעו לכיוון הכל בו הגדול שם יוכלו לרכז את הקנייה עבור ההורים.

גיל החנה את האוטו ושניהם נכנסו פנימה. המקום המה מאדם והם ניגשו לאחד העובדים במקום וביקשו ממנו שיסייע להם לרכוש את אותם פריטים מאחר ובת זוגו בהיריון וקשה לה להסתובב בין כל האנשים.

העובד ביקש שנייה את סליחתם וחזר כשהוא מביא כסא "תואילי לשבת כאן גברתי ואנחנו ניקח אחת העגלות ונעמיס עליהן את אותם פריטים שיש בכוונתכם לקנות ולפני שבן זוגך יעמוד בקופה כדי לשלם הוא יגיע אלייך ואת תאשרי או תפסלי פריט זה או אחר"

"ואוו מודה לך מאד אתה איש עם נשמה תמשיך כך זו מתנה שמקבלים מבורא עולם"

העובד הסמיק הודה לה מאד כשהוא וגיל שמים פעמיהם לאותן מחלקות שבה אפשר לקנות את הפריטים הרצויים.

לאחר כמחצית השעה שבו גיל והעובד וגלי ביקשה מגיל שיקנה לך בקבוק מי עדן ואם אפשר גם שוקולד עם הפרה.

"ודאי מאמי מיד אצא לקנות לך אך בינתיים שי החביב יראה לך את כל מה שאני עומד לקנות ואת יכולה להביע כמובן את דעתך"

ואכן שי החל לרוקן את אחת העגלות כשהוא מראה לגלי את המגבות את כלי המיטה את כיסוי המיטה המדהים ביופיו, את הסט לאמבטיה כדי להניח את משחות השיניים את הסבונים וכך המשיך שי להראות לגלי והיא התלהבה מאד מאד.

"עכשיו ברשותך אמר לה שי: אני אשמור תור לבן זוגך כדי שתוכלו לצאת מכאן כמה שיותר מהר."

"ואוו איזה בן אדם ואוו כל הכבוד לך מעכשיו והלאה כשאצטרך לקנות משהו אבוא לכאן בתקווה שתפסתי אותך במהלך המשמרת שלך"

"אני בסך הכל עושה את עבודתי גברתי החביבה"

שי מיהר לתפוס תור עד לבואו של גיל והוא מיהר לתת את מה שקנה עבור גלי.

לאחר שהגיע לקופה ושלם את עלות הפריטים ביקש משי שיגש אליו והוא שם בידו שטר של -.100 ש"ח , הוא כמובן סירב בתוקף לא לקבל את התשר אך גיל לחש לו אל תתאגד איש לא ידע ," זה המעט שאני יכול להודות לך"

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים תמשיכי

26/03/2012 13:45

תודה מירי יקירתי שיהיה לך ערב קסום ונפלא באהבה בקי ♥♥

26/03/2012 14:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך