בקי
הפגישה עם ההורים קרובה מתמיד ואוו ממש ממש מרגש ♥♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"ח

בקי 26/03/2012 641 צפיות אין תגובות
הפגישה עם ההורים קרובה מתמיד ואוו ממש ממש מרגש ♥♥♥♥

גיל גם הוא נרדם מיד על הספה., יום ארוך חלף על שניהם וכל הלחץ של התאומים וכל הלחץ של הקניות ועוד ועוד ועוד עייפים צריך לנוח.

לא יאומן שניהם התעוררו רק בבקר משמע ישנו המון שעות, הם כבר נראו במיטבם.

"גילוש התגעגעתי אלייך מאד מאד חייכה גלי" " גם אני התגעגעתי אלייך מאד מאד אך בואי נכין לנו משהו לארוחת בקר ונהיה בקשר עם רועי לברר אם הוא זקוק לנו"

גיל נכנס למטבח והכין ארוחת בקר כמו במלון של מיליון כוכבים ☺☺☺ שניהם חיסלו את כל הארוחה ועם וסיבוב שני של הקפה כך סיימו את הארוחה.

גיל הרים טלפון לרועי ושאל מה קורה?? "אני מאד שמח שצלצלת אלי גיל העובד סיים את העבודה הוא אמר שהדירה ממורקת ואם הוא אומר אזי אני סומך עליו מאד, באם תוכלו גלי ואתה לקפוץ לשם לברר מה קורה והיום אני עובד יחד עם שני העוזרים שלי הן הרופא והן הסטודנטית כך שאוכל לבוא לדירה כך שאתה ואני נוכל לסדר הכל חלילה שגלי לא תתעייף ובעוד 3 ימים מצפים להורים"

"אין לנו בעיה רציתי לשאול אותך באם תפסת תנומה?"

"לצערי לא לכן אני רוצה שהדירה תהיה במצב פיקס ואת הלילות עד לבואם של ההורים נראה לי שארשה לעצמי לישון".

"אוקי רועי אנחנו נגיע לדירה ונהיה איתך בקשר"

גלי וגיל לאחר שהתקלחו התלבשו ומיד יצאו מהבית לעבר הדירה של ההורים.

לפני שעלו למעלה קנה גיל זר כלניות עדיין סגורות אך עד שהם יגיעו הכלניות תהיינה בשיא פריחתן, הוא חשב לעצמו מעניין אם הם אוהבים פרחים.

שניהם עלו לדירה ואכן ניחוח של ניקיון הורגש מיד עם הכניסה אליה.

העובד הזה הוא משכמו ומעלה, הוא אפילו הניח את המזרונים על גבי המיטה הזוגית ועליה הניח את כל מה ששניהם קנו.

המטבח בהק בניקיון ואוו התפעלה גלי הוא עובד ממש ממש טוב.

אני חושב שהוא יבוא אלינו ביום שישי כדי שימרק גם את הדירה שלנו מאחר ואסור לך להתאמץ מתוקה שלי, הוא לא היה בטוח שיסיים את הדירה לכן קבענו שאם לא יסיים אזי יבוא אלינו רק בשבוע הבא אך לפי מה שאני רואה הוא סיים בצורה מאד מאד יפה.

גיל טלפן לרועי הסביר לו שהכל ממורק להפליא והאחרון אמר כי מיד הוא מגיע לשם.

רועי הגיע לדירה כאשר הוא מביא לכולם קפה מהקונדיטוריה שליד החנות שלו וכן עוגת תפוחים ועוגת פרג.

הוא דאג לכלים חד פעמיים כדי לא ללכלך בדירה.

ואוו שמחה גלי על הקפה והעוגות ומיד הכינה לשלושתם בצלחות החד פעמיות פרוסות נדיבות משתי העוגות.

"גיל אמר כי צריך ליידע את ההורים בקשר לגלי , צריך לעדכן אותם בשיא הזהירות ולכן לדעתי ותגידו מה דעתכם לדעתי לנתב"ג תיסע רועי בלבד"

האח והאחות הביטו אחד לעבר השנייה ונענו בראשם לאות הסכמה.

"אמנם אני כל כך רוצה לפגוש אותם אמרה גלי אך גילוש צודק , צריך לא להביא להם רגשות בלתי נשלטים שאין לדעת חלילה לאן הם עלולים להוליך"

"גיל אמר רועי אתה צודק, תודה שחשבת כך".

לאחר שסיימו לאכול ולשתות קמו שני הגברים והחלו לעשות את העבודות שנותרו.

גלי פרשה את המפה החדשה שקנו על השולחן במטבח ועליו מילאה את האגרטל שקנו והניחה את הכלניות בתוכו. המראה היה מלבב פשוט מקסים.

היא המשיכה לסדר כשאת המגבות מטבח היא תולה על הווים את המיקסר והמיקרוגל כיסתה במגבות מטבח היפהפיות ולאט לאט הדירה הפכה לקן חמים ונעים.

בינתיים הגברים סידרו את הסלון הם שינו מעט מהסידור של העובד הגיפו את התריסים הנקיים ללא רבב ונכנסו לחדר השינה.

הם ציפו את הכריות והשמיכות במיומנות רבה ☺☺☺☺☺ ולאחרונה נכנסו לחדר האמבטיה ושם תלו את חלוקי האמבטיה לשניהם וכן סידרו את הארון בחדר האמבטיה עם כל מה שקנו בכלבו .

לאחר שעתיים בלבד הדירה הייתה מעוצבת ממורקת וממתינה לדיירים שכולם כל כך אוהבים לאהוב.

גלי חשה עייפות למרות שכמעט לא עשתה כלום אך גיל העדיף להגיע אתה הביתה וכך שלושתם ירדו לעבר הרחוב אל האוטו והם נפרדו מרועי וביקש מגלי שתנוח כדי שתעמוד בפגישה המרגשת עם ההורים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך