בקי
ברוכים השבים משפחת גלבוע היקרה ♥

בין כתלי בית החולים פרק מ"ט

בקי 27/03/2012 564 צפיות תגובה אחת
ברוכים השבים משפחת גלבוע היקרה ♥

גלי וגיל שבו הביתה נירגשים מאד מהדירה הסופר מהממת של ההורים ואוטוטו יתקיים המפגש בינם לבין עצמם.

אני כל כך מתרגשת אמרה גלי, אתה תראה את ההורים שלי אין מצב שבחלקית השנייה תתאהב בהם תאמין לי למרות שאני משוחדת חחחחח המלים שלי כנות מאד מאד.

"מאמי ענה לה גיל הלא את יודעת את הפתגם "התפוח אינו נופל הרחק מהעץ" כשאני זכיתי לקבל את התפוח העסיסי, התפוח היפהפה , התפוח שכה אוהב אני התפוח שקראתי לו גילי ועכשיו אני שמח לקרוא לו ולאהוב אותו בשמו האמיתי גלי.

"גלי התקרבה לאהובה ונישקה לה חזק חזק ומלמלה אני אוהבת אותך אתה בשבילי הכל בחיים אני רוצה שנזדקן ביחד אני רוצה כי נהיה מאושרים לנצח"

"תודה מתוקה שלי אותן משאלות לבך טמונים גם בלבי וחיינו יהיו מתוקים מדבש"

שני האוהבים המשיכו לאחל איחולים אחד לשני ולאחר זמן קצר ביקשה גלי להיכנס לחדר השינה ובחיוך שובה לב שאלה: "אתה בא"?????

מי יכול לעמוד בקסם של האשה היפהפייה ???? ש י ק ו ם חחחחחחח.

חלפו להן שעות רבות שעות שלעניות דעתי חלפו בנעימים ולקראת הערב הערב כשהחושך החל לעטוף את היקום יצאו לעבר המטבח להכין משהו טעים לאכול.

לא חלפה דקה והטלפון צלצל על הקו היה רועי: "הי מה שלומך גילי"? "אני בסדר גמור ומה שלומך אתה"???

"הטיסה של ההורים הוקדמה ברגע זה קיבלתי מייל המבשר כי הם ינחתו מחר בסביבות השעה 03.00 לפנות בקר"

"ואוו טוב שהצלחנו לארגן את הדירה" "נכון אתה צודק" "רועי תואיל להמתין שנייה אני רוצה לעדכן ולשמח את גלי" "גלי חטפה את הטלפון מידו של גיל ושאלה : "מתי הם נוחתים"? "מחר בסביבות השעה 03.00"

גלי התיישבה על אחד הכיסאות ואין מצב שלא להבחין כמה היא נרגשת. "אוקי רועי תודה רבה ונהיה בקשר בהמשך"

"מאמי חיבק גיל את אהובתו אנא אל תהיי בהתרגשות כה חזקה את בסך הכל צריכה לשמוח ולאחל להם טיסה נעימה ובטוחה ולא להתרגש כי ההתרגשות לגבי דידך הינה מאד מאד מסוכנת ואת ודאי מבינה למה אני מתכוון"

"נכון גילוש אתה צודק אוקי נכון אז אפגש איתם מחר במהלך היום לאחר שרועי יגלה להם שהבת לא רק שנמצאה אלה מגיעה בקומפלט שלם הן עם אהוב מדהים ובתוכי גדלים תאומים חמודים אשר לבטח אמא שלי תהיי היסטרית לחלוטין"

"כל הכבוד מאמי את מדהימה הבנת את המצב ועכשיו לקראת ההורים אני יורד לקנות בקבוק שמפנייה וקצת נשנושים ונאחל שיגיעו אלינו בריאים ושלמים !!!!!

"יופי גילוש ואם במקרה תפגש באיזה שוקולד פרה בצבע לבן אודה לך מעמק ילדינו אשר מתים לאכול שוקולד ועל הדרך כדאי שתקנה כמה חפיסות שיאוכסנו במזווה"

"גליתי במזווה או בתוך הבטן של ההריונית שבמקרה גרה כאן"?????

הוא מיהר לרדת לעבר הפיצוציה הסמוכה לביתו וכל הדרך חייך לעצמו כמה גלי אוהבת לאכול ובפרט דברי מתיקה צריך לעשות לה בדיקות דם לוודא מה מצבה.

הוא עלה חזרה כשאמתחתו לא פחות ולא יותר מ-5 שוקולדים וכמה שקיות של במבה של ביסלי של כעכים ועוד כאלה דברים טעימים ולאחר שפתח את בקבוק השמפניה כשהוא עומד ליד הכיור כי ידע שהוא יעוף אל על מזג לשתי כוסות מיוחדות לשתיית שמפנייה וישב ליד אהובתו בכייף אדיר.

המשך יבוא


תגובות (1)

מקסים תמשיכי :)

28/03/2012 05:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך