בקי
תרגישי טוב גלי המתוקה♥♥

בין כתלי בית החולים פרק נ"א

בקי 28/03/2012 617 צפיות 2 תגובות
תרגישי טוב גלי המתוקה♥♥

לאחר השיחה עם רועי ביקשה גל לטייל עם האוטו לשאוף אוויר צח והזמן יעבור מהר יותר.

הוא כמובן נעתר לבקשתה ושניהם נכנסו למכונית וגיל החליט לנסוע לים.

אם כבר אוויר צלול חשב לעצמו אז היכן אפשר להתבשם באוויר צח כמובן בטיילת לאורך הים.

שניהם הגיעו לים, וגלי שמחה מאד לצפות בים שהיה כל כך שקט, שום גל לא נראה בו. ,המים התכולים התמזגו עם השמים התכולים וזה היה מראה בלתי רגיל.

גיל החנה את האוטו חיבק את גלי ושניהם פסעו לאיטם לאורך הטיילת כשהאוויר הצח והרוח הנעימה מנעימה את הליכתם.

"ואוו אמרה גלי תמיד יש לך כאלה עצות מהממות" "מאמי ביקשת לנשום אוויר צח זה המקום שתוכלי לארח בריאותייך אוויר צלול וצח"?

לאחר טיול די ארוך חשה גלי כי היא התעייפה אז גיל הציע לה שתשב כאן על הספסל בטיילת והוא יחזור לקחת את האוטו ויקח אותה הביתה.

היא השיבה בחיוב וגיל מיהר לעבר מגרש החנייה ששם החנה את האוטו ואפילו האיש בבודקה ויתר לו על דמי חנייה כי אמר: "בשביל חנייה כל קצרה אני לא רוצה לחייב אותך" "תודה אדוני היקר אז אנא קבל את התשר שאני רוצה להעניק לך וזה רק בשבילך".

האיש הסמיק והודה לו.

גיל נסע לעבר גלי והיא שמחה כי הגיע בכזאת מהירות ומיד נכנסה לאוטו.

גילוש אמרה גלי האם כל ההיריון אני אמורה להתעייף בכזאת מהירות"?

"אני חייב להיות אמין ודובר אמת יש מצב שכך זה יהיה וככל שתתקדמי בחדשי ההיריון זה עשוי אפילו להיות קשה יותר אך מאידך יש מצב כי לאחר 12 שבועות של היריון ואנחנו מדברים על תאומים הגוף שלך יתרגל וזה עשוי להיות יותר קל, מה שבטוח זה שרק ימים יגידו."

"אוקי אני לא פוחדת כי אמא שלי תהיה לצידי ואתה תתפנה לחזור לעבודה".

"אבל גם אמא שלך הינה אשה עובדת , את צריכה לחוש בטחון גם כשאת לבד וגם כשתהיי עם אמך , אתי ועם כל אדם".

"נראה לך שאמא שלי לא תישאר לצידי ???? גלי שלי מתוקה אני לא יודע בכלל מה יהיה ולכן תסמכי על עצמך ואם יש צורך שתצטרכי לנוח הרבה אז מי ימנע בעדך,??? יש לנו דירה מהממת נקווה שהעובד יעבוד אצלנו על בסיס שבועי ואת רק תסתובבי בדירה כמו נסיכה למעשה לא כמו אלא נסיכה ממשית"

השנים הגיעו לביתם ואיך שנכנסו פנימה נשכבה גלי על המיטה כאילו חפרה בורות כך חשה העייפות הייתה מאד מאד קשה.

"נראה לי מאמי שמחר אלך לבית החולים ואקח את כל הדרוש כדי לעשות לך בדיקת דם ולוודא אולי יש לך חסרים בדם ולכן ההרגשה של עייפות קשה"

"תודה מאמי"

המשך יבוא


תגובות (2)

ממש יפה תמשיכי :)

28/03/2012 13:12

היי מירי שלי תודה מאמי כל טוב ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

28/03/2012 13:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך