בקי
יש למה לצפות הפגישה בין גלי להוריה תהיה מרגשת במיוחד וטוב שגיל יהיה צמוד לכל המשפחה החדשה שזכה להיות אחד מהם ♥♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק נ"ב

בקי 28/03/2012 683 צפיות 2 תגובות
יש למה לצפות הפגישה בין גלי להוריה תהיה מרגשת במיוחד וטוב שגיל יהיה צמוד לכל המשפחה החדשה שזכה להיות אחד מהם ♥♥♥♥

היום הגדול הגיה . ההורים אמורים לנחות בנתב"ג ממש עכשיו. רועי הבטיח לגיל כי יתקשר אליהם ממש עם נחיתתם וזה היה המסר שהכל בסדר. במהלכה של הפגישה כשהוא יטפטף אליהם בזהירות
מרבית כפי שגיל אמר הוא יבשר על גלי.

כעבר רבע שעה נשמע הצלצול ורועי אמר שהוא רואה את ההורים עוד שנייה הם יהיו לידו על פניו עושה רושם שהכל בסדר והוא ניתק.

גיל חיבק את גלי והיא כמובן פרצה בבכי והפעם זה היה בכי משמחה , גיל לא עצר בעדה ורצה שהיא תוציא את המתח העצור בתוכה ותשוב לאיתנה.

ואכן היא לאט לאט שבה לעצמה וציפתה בכיליון עיניים שרועי יצלצל ויגיד כי ההורים יודעים אך הצלצול הזה בושש לבוא.

גלי הייתה מאד מאד עייפה וגיל השכיב אותה במיטה והבטיח לה כי ברגע שיתחדש משהו הוא יעיר אותה " אתה מבטיח גילוש ?? "שבועת צופים" "אז אני מאמינה לך"

תוך שנייה היא נרדמה וזה לא פלא. הוא הביט לעברה וביקש שהכל יעבור בשלום.

מאחר ולא נשמע שום צלצול גם גיל היה עייף לכן החליט גם הוא להיכנס למיטה כשהטלפון צמוד לאזנו למקרה שרועי יצלצל.

השחר הפציע וגיל כשהוא ישן שינה טרופה החל לחשוש מדוע רועי לא צלצל. הוא שמח שגלי ישנה והוא קם ויצא מחדר השינה כשהוא מכין לו כוס קפה חזק שיעיר אותו לגמרי ולקוות לבשורות טובות.

בטרם הספיק ללגום ולו לגימה אחת הגיע הטלפון הגואל. "הלו ענה גיל"

"שלוםםםםםםםםםםםםםםםם נשמע קולה של אשה מתרגשת ברמות אדירות מדברת רותי אני אמא של גלי ואני כל כך שמחההההההההההה באותו רגע לקח רועי את הטלפון והסביר לגיל את מה שהיה ברור אמא של גלי מתרגשת ויש סיבה לכך.

"רועי אמר לו גיל תקשיב גלי ישנה והבטחתי לה כי ברגע שאתה תצלצל אני אעיר אותה. במהלך הלילה חשתי עייפות וגם אני ניסיתי לנמנם כשהטלפון צמוד לאזני ולפני 5 דקות קמתי מהמיטה כמובן לא הצלחתי להירדם – אז מה אתה מציע לי לעשות ? להעיר את גלי או לתת לה להתעורר בעצמה והאם נוכל לנסוע לדירה שלהם או שאתם תבואו לכאן ???? מה דעתך???"

"לדעתי זה טוב שאתה לא מעיר את גלי היא ממש תשושה וטוב שהיא ישנה. אני אשתדל שגם ההורים שלי ישנו כמה שעות לאחר הטיסה הארוכה שכמעט ולא עצמו עין כך הם סיפרו לי , גם אני אלך לישון והיום החנות סגורה שמתי כבר אמש שלט כי בשל חגיגה משפחתית החנות סגורה עם הלקוחות סליחה"

"אוקי רועי מצוין אני אשתה את הקפה שהכנתי לי ואכנס שוב למטה בתקווה שאוכל להירדם . איך הם נראים ????

"מצויין הם נראים ממש טוב המצב הכלכלי שהשתפר ללא הכר ועצם הידיעה שהם חופשיים לחזור ארצה בלא שום חשש שעלולים להיעצר על ידי השלטונות זה עשה להם טוב אך אי הוודאות של גלי זה מה שמנע מהם להיות בשיא לחוש שמחים "

"אוקי אני אומר שהמעגל נסגר ותודה לאל שהוא נסגר בצורה כל כך נפלאה "

"נכון גיל אתה צודק מעתה ואילך נתמקד בגלי שתסיים את ההיריון בצורה קלה ושלא לחבק שני תינוקות בעת ובעונה אחת, אגב לא בישרתי להורי שהיא בהיריון כי זה היה עלול לממוטט את אמא שלי לגמרי, ועוד קוריוז אבא שלי כמעט ולא הוציא הגה מפיו נראה לי שהוא בשוק טוטלי"

המשך יבוא


תגובות (2)

מצפה בכליון עניים לפרק הבא :) תשימכי

29/03/2012 07:27

בקי, את כותבת מדהים!
ואני חייבת לדעת בת כמה את, כי את ניראת ילדה אבל יש לך כתיבה כלכך טובה ולא יש ילדה:)

29/03/2012 09:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך