בקי
הפגישה תיערך בעוד 5 שניות פגישה מרגשת לכל הדיעות ♥♥♥♥3

בין כתלי בית החולים פרק נ"ג

בקי 29/03/2012 538 צפיות אין תגובות
הפגישה תיערך בעוד 5 שניות פגישה מרגשת לכל הדיעות ♥♥♥♥3

לאחר שעות רבות בהן ישנו גל וגיל נשמע צלצול טלפון.

גיל התעורר מיד וענה: "הלו " מעבר לקו נשמע שוב קולה של אותה אשה שהתייפחה כששמעה שבתה חיה וקיימת.

"שלום לך אמא" ענה לה גיל, "שלום וברכה לך בני יקירי"

"אפשר לדבר עם גלי"? "כמובן אך אנא תמתיני כמה שניות בבקשה".

גיל ניגש לגלי שהייתה כבר בהתרגשות ענקית ולפני שהגיש לה את הטלפון ביקש ממנה שלא תתרגש , גלי את עלולה לסכן את המתוקים שגדלים בתוכך"

הוא נתן לה את הטלפון והיא ענתה בהתרגשות כמובן אך במידה , עליה לשמור על עובריה.

"הי מאמי שלי אני כל כך אוהבת אותך אני כל כך מאושרת שיש לי הורים אני כל כך מאושרת שיש לי אח ואני כל כך מאושרת שאלוהים ברב חסדו נתן לי בן זוג אשר לקח על עצמו את הפרויקט להציל אותי ולהשיבני לחיים".

"תודה לאל מאמי שלי , אני מתה לראות את שניכם יש לכם אפשרות להגיע עכשיו אלינו, אתן לך את הכתובת" !!!!

"מאמי אנחנו כבר היינו מספר פעמים בדירת הארמון שלכם כך שאנו יודעים בדיוק היכן אתם גרים, אפשר רגע את אבא??? "

"היי אבא'לה שלי אני יודעת שאתה מתכרבל בתוכך במקרים כאלה אז רציתי רק לשמוע את קולך בטרם נתראה "!!!!!

"שלום גלי ברוכה השבה"

"תודה אבא'לה"

גיל לקח את הטלפון מידיה של גלי ושאל את האב מתי אפשר לבוא והוא בשמחה אדירה השיב "מ י ד"!!!!

גלי וגיל מחובקים כאיש אחד ישבו על הספה ושוחחו ביניהם על המתנה שהגיש אלוהים הן להם וכמובן להורים.

"עכשיו אנחנו נתארגן וניסע אליהם וכשתבשרי להם שאת בהיריון עם תאומים אני מצפה שתגידי זאת בדיוק כפי ששוחחת עם אמך בהמון התרגשות אך לא לסכן את מה שקיים בך"

"ודאי מאמי שלי ודאיי , אלוהים מה הייתי עושה בלעדיך ???? "

"מאמי לא צריך להעביד את הראש עם דברים שאינם קיימים, אנחנו ביחד וזה הכי חשוב".

שניהם התלבשו במהירות ושמו פעמיהם לעבר מגרש החנייה לתוך האוטו שגם הוא כמובן נרגש ☺☺☺ וגיל החל בנהיגה לעבר בית ההורים.

בדרך הציע גיל לקנות משהו מתוק לפגישה המרתקת והוא יצא מן האוטו וביקש מגלי שנמתין וצ'יק צ'אק חזר כשהוא מביא עמו עוגה ענקית וזאת על פי גודל השקית.

הוא חזר לשבת במכונית והמשיך לנסוע לעבר ההורים.

"גילוש שאלה גלי איך אני נראית"????

"מלכת היופי"

"לא באמת???? מלכת החן ☺☺☺☺"

"ברצינות"

"מאמי את נראית יפהפייה ואני מקנא בהורים שלך שיש להם ילדים כאלה מקסימים רועי ואת זה פשוט צוות לענין. הם הגיעו לביתם של ההורים וגיל חנה בחנייה שלהם ולאחר שעזר לגלי לצאת מהאוטו לקח את העוגה הענקית והזמינו את המעלית

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך