בקי
פגישה מרגשת כשהמעגל נסגר ♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק נ"ד

בקי 30/03/2012 532 צפיות אין תגובות
פגישה מרגשת כשהמעגל נסגר ♥♥♥

את הרגע את הדקה הראשונה בפגישה בין ההורים רותי ונוי עם בתם גלי הייתה דקה ששום תאור בעולם לא יכול לתאר אותה.

ההורים ירדו למטה מהדירה והמתינו להם לגלי וגיל , הם המתינו כמה דקות והנה האוטו של גיל נראה מרחוק ועוד שנייה יעצור.

גלי העבירה את ידה על שיערה השופע כדי שתיראה לא מרושלת , בפגישה הראשונה והכל כך מרגשת, לאחר אי וודאות, לאחר שזיכרונה בגד בה לחלוטין , לאחר הימים הקודרים והקשים בבית החולים , אך עם גיל אשר ריפא אותה לחלוטין וכן שניהם או טו טו יעמדו תחת החופה וימסדו את חייהם כדת משה וישראל.

האוטו הגיע ומתוכו יוצאת גלי לבדה כאשר מבחינים מיד שהיא בהיריון בשורה זו לא גילה רועי להוריו זה נשאר בגדר הפתעה.

גלי עמדה מול אמה ואביה ודמעות ניגרו מעיני כל הנוכחים.

היא חיבקה את אמה כששתיהן בוכות , אביה הצטרף גם הוא לחיבוק כך שההורים כבימים ימימה תמיד היו בשבילה.

"גלי שלנו התייפחה האם גלי היינו בטוחים שהלכת לעולמים, גלי כמה שאת יפה גלי שאל האבא האם את מכינה לה נכד או נכדה קטנטנים"????

כאן גיל התערב וביקש מכולם לעלות הביתה כי העוגה חייך תימס !!!!

הוא שלף את גלי מההורים הנפלאים אך ההתרגשות הייתה כבר מעל ומעבר הן עבור ההורים והן כמובן עבור גלי.

רועי הזמין את המעלית וכל המשפחה נכנסה פנימה ועלו לדירה .

רותי וגלי לא נפרדו כלל. שתיהן נכנסו ראשונות לדירה וצעדו לעבר הספה בסלון ושתיהן ישבו קרובות אחת לשנייה כמה שקרוב אפשר להיות קרוב ♥ האבא ניגש לגיל וחיבק אותו ממש כאילו הוא בנו, וחרש לחש לאוזנו תודה רבה בו ♥♥♥♥.

רועי נכנס למטבח פרס את העוגה וכמו כן הכין כוס קפה לכולם אך הארבעה לא היו בינתיים לקטע של הכיבוד.

רועי החליט להנציח את המראה הנפלא ומיהר להביא את המצלמה וגם ההבזק שלה לא עשה רושם כלל על ארבעת האנשים הנפלאים הללו, ארבעת האנשים שמהווים את משפחתו ף שתודה לאל תודה לבורא עולם כי איחד בין כולם ♥♥♥

גיל נפרד מחיבוקו של האבא וביקש לומר משהו "אמא אבא ורועי היקרים שלי יש לנו בשורה לגלי ולי ובהמשך לשאלתך אבא אני מבקש לעדכן את מה שקורה אצלנו, ובכן גלי בהיריון עם תאומים"

"מהההההההההההההה שאגה רותי אתה דובר אמתתתתתתתת "????

הוא שלף מכיסו את צילום האולטרא -סאונד שגלי עברה ואכן שני יצורים בינתיים לא כך ברורים אך מעל לכל ספק "כן מאמיייייייי חייך אליה כן אתם תקבלו שני נכדים אשר ישתובבו כאן בדירה הענקית בע"ה בעוד כמה חדשים"

רותי האם קמה וביקשה לומר כמה מלים : אני מצטרפת לגיל ומודה לבורא עולם כי השאיר את בתנו אהבת נפשנו בחיים וכי הוא שלח אליה מלאך אשר טיפל בה ללא רבב, מלאך זה אני מאמצת בשמחה רבה ובתודה גדולה כי שמר על גלי בשבילנו.

גיל נישק לחמותו מכל הלב וחש כאילו הינה אמו הביולוגית. לאחר מכן ניגש לאבא וגם אותו חיבק והודה לשניהם כי גידלו בת כזו לתפארת ולמרות מה שעבר עליה אלוהים כנראה שעה לבקשות של כולנו והנה היא איתנו בהיריון עם שני או שתי מתוקים או מתוקות.

מקומו של רועי לא קופח וגיל ניגש אליו חיבק אותו והתוודה כי הרגש שלו כלפיו זה ממש רגש לאח אוהב.

"ועכשיו צחק גיל לאחר שעשינו סדר חחחחחחחח בואו נתכבד מהעוגה ונלגום לנו את הקפה בכייף אדיר"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך