בקי
מחר בערב מוזמנים כולם לארוחת ערב אצל ההורים וכמובן יכירו אז את הבת זוג של רועי - מזל טוב ♥♥

בין כתלי בית החולים פרק נ"ה

בקי 30/03/2012 749 צפיות 3 תגובות
מחר בערב מוזמנים כולם לארוחת ערב אצל ההורים וכמובן יכירו אז את הבת זוג של רועי - מזל טוב ♥♥

הביקור המהמם אצל ההורים ארך לא פחות מ- 3 שעות. רוב השיחה נסובה על ההיריון של גלי כשהוא היריון של 2 עוברים ורותי כבר הודיעה לבעלה כי היא לא מתכוונת להמשיך לעבוד בחנות "תודה לאל המצב שלנו מאפשר שתיקח מישהי במקומי".

"אמא אמר לה רועי את משוחררת לשהות לצידה של גלי במהלך ההיריון וכמובן אחרי הלידה היא זקוקה לך כמו אויר לנשימה, גם גיל חייב לשוב לעבודה ובקשר לחנות אני אסביר לאבא כשירצה לשמוע כיצד תיפקדתי בה לאורך כל זמן העדרותכם"

"יופי השיבה רותי תודה רועי ואגב יש לך כבר חברה"??????? יש לי משהו אבל אינני נעול על זה לחלוטין"

רועי אתה יכול להזמין אותה לארוחת ערב אצלנו מחר בערב ונראה אם כדאי לך להינעל חחחחחחחחח עליה"

"תודה אמא אכן אעשה זאת"

"גילי בני המתוק אני מבינה שאתה נושא במשרה רבה מאד מאד המשיכה רותי , אתה פרופסור לגניקולוגיה ומיילדות נכון"?

”נכון מאד אמא'לה אך זה אינו עושה אותי לאדם טוב יותר או חלילה רע יותר, זה המקצוע שבחרתי ואכן אני נהנה בו מדי יום ביומו".

"ואוו גם הבן זוג שלך גליצ'קה עניו וצנוע חבל"ז, לפחות אתה תעקוב אחרי הבת שלי ותיילד אותה בצורה הכי קלה שתמצא לנכון".

"מאמי אמרה גלי: יש לנו עוד מלא זמן ולכן הסירי דאגה מליבך ובקשר לכך שאת תהיי לצידי אני מאד מאד שמחה אך בינתיים אין צורך מאחר ואני תודה לאל מרגישה טוב ומקווה שכך אמשיך להרגיש וכמובן במהלך החודשים הגבוהים יותר באם אצטרך לך אני בטוחה שתהיי תמיד אתי ובע"ה לאחר שאלד זו כבר אופרה אחרת אז אני אזדקק לך לפחות לחדשים שלושה .

"גלי מתוקה שלי תני לי ליהנות ממך לאחר זמן רב כל כך קשה כל כך כשאי הוודאות הרסה את אבא ואותי"

לפתע קם ממקומו יוני האב ושלף פנקס צ'קים\ הוא תלש מהפנקס 2 צ'קים. את הראשון העניק לרועי "תודה רבה על הפיקוד שלקחת על עצמך ועבדת בצורה בלתי רגילה, לפי מה שסיפרת לי בדרך מנתב"ג לכאן הצלחת בגדול, אני מאד גאה בך "

רועי קם ממקומו והודה לאביו ולאמו כמובן אך אמר שאין לו צורך בכך,

ההורים ביקשו ממנו שיקח את השי הצנוע ויקנה לו משהו שהוא אוהב ורוצה.

את הצ'ק השני מסר יוני לגיל: " בני היקר פתח ואמר, אני יודע שאינך זקוק לכסף ועל כך מודה אני לאלוהים אך סכום פעוט זה בא להביע תודה מעמק הלב באה להוקיר אותך כיצד שמרת על הבת שלנו משוש חיינו, אנא קח צ'ק זה ותקנה לך משהו בשבילך אני מדגיש בשבילך שזה יהווה זיכרון מרותי וממני"

גיל גם הוא קם ודווקא נישק לרותי והודה לשניהם.

"סליחה צחקה גלי ומה אתי"???????? משהו סמלי לא מגיע גם לי??????"

"אמא ואני החלטנו לפתוח חשבון חסכון עבורך בטרם ידענו את הפרטים הנפלאים שמלווים אותך כשאת בהיריון ועם בן זוג צפיחית בדבש, ולכן אני עכשיו אומר זה פעם ראשונה כי גם אמא אינו מודעת לכך, אני אפתח מחר בבקר בע"ה 2 חשבונות חיסכון עבור כל אחד ואחד מהעוברים ואברר מחר בבנק איזה חשבון כדאי לפתוח חשבון שישא ריבית מכובדת בו"

גיל ורועי לאחר שראו את הסכם שיוני רשם על גבי הצ'קים פרצו בקריאה כמו בדואט: "אבא השתגעת זה נקרא סכום סימלי"

לגבי דידי כן.

המשך יבוא


תגובות (3)

יפה מאוד :) תמשיכי
שבת שלום ומבורך :)

30/03/2012 10:26

תודה מירי וגם לך שבת ברוכה באהבה בקי ♥♥♥♥♥

31/03/2012 00:57

תודה מירי וגם לך שבת ברוכה באהבה בקי ♥♥♥♥♥

31/03/2012 00:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך