בקי
אדווה ברוכה הבאה ♥

בין כתלי בית החולים פרק נ"ט

בקי 31/03/2012 612 צפיות 2 תגובות
אדווה ברוכה הבאה ♥

היא הכינה לעצמה כוס קפה וישבה בסלון להמתין לאהובה.

לאחר כמה דקות הדלת נפתחה ו"השמש" האיש שכה אהבה נכנס הביתה והאיר הכל באור שאר מתי מעט זוכים לצפות באור שכזה באיש שכזה שרק אוהבים אוהבים וממשיכים לאהוב.

"ואוו מה אני רואה פה שאל גיל"????

"אותי חייכה גלי ומיד חיבקה אותה והנשיקה לא איחרה להגיע למען האמת יותר מאחת אך מי סופר ???

"מה שלומך מתוקה שלי, אני מבין שיצאת לשופינג זה כבר אומר שהכל טוב נכון"????

"נכון מאד לא התכוונתי לעשות שופינג אלא רציתי קצת לשאוף אויר צח והחנות שעברתי ממנה פשוט קרצה לי וזה מה שהעליתי בחכתי מהחנות המאד מיוחדת"

"יופי זה הולם אותך משהו משהו והבטן גם היא נראית משהו משהו".

גיל הביא את ערכת בדיקת הדם שיעשה מחר לגלי וגם הביא 2 כריכים מאלה שבטוח כי גלי תאהב.

שניהם התיישבו במטבח הבוהק בנקיון וגיל לקח 2 צלחות כשעל כל אחת מניח כריך אחד.

הכריכים היו מאד מאד טעימים ושניהם חיסלו אותם כאילו לא באו לא קירבם , "אני מזמינה גם מחר כזה כריך טעים" "שומע ואשמח לבצע את המשימה חחחחחחחחח".

גיל החל לזרז את אהובתו לצאת לכיוון ההורים כי ודאי כבר מצפים לבואם.

הוא רק נכנס להתקלח והחליף את הבגדים וכשהוא יפה מתמיד תמיר מתמיד אהוב מתמיד זכה למיליון נשיקות מזו שאוהבת אותו לעדי עד.

שניהם ירדו לכיוון האוטו וגיל שאל באם צריך לקנות להם משהו? "לא נראה לי קרוב לוודאי אמא שלי הכינה מטעמים אשר בסיום הערב תהיה בטוח שנצא משם עם כמה וכמה קופסאות פלסטיק מהטעמים שהכינה אשר יספיקו לנו לפחות לשבוע ימים.
שניהם הגיעו לבית ההורים ולמעלית המתין רועי עם בת זוגתו "ואוו איזו פגישה חייכה גלי" דלת המעלית נפתחה וארבעתם נכנסו לתוכה.

"גלי וגיל תכירו בבקשה את בת זוגתי אדווה"

דלת המעלית נפתחה והם יצאו ממנה כשגלי וגיל לוחצים את ידיה בהמון אהבה , היא פשוט שובת לב חשבו בלבם שניהם.

דלת הדירה נפתחה וההורים המתינו לכולם, ראשונה נכנסה אדווה כשרועי מציג אותה בפני הוריו ורותי נישקה לה על לחייה וחייכה ברוכה הבאה אדווה האבא לחץ את ידה בשמחה רבה.

גלי הציגה את עצמה חחחחחחחחחחח נעים מאד שמי גלי חחחחחחחח וזה בן זוגי גיל חחחחחחחח כולם פרצו בצחוק אדיר וכך נשבר הקרח והאווירה הפכה לנינוחה.

כפי שגלי הייתה בטוחה השולחן היה ערוך לתפארת . "מאמי ואוו התעלית על עצמך אמר לה רועי"♥ בבקשה בואו נשב מסביב לשולחן ביקש האב ונתחיל בשתיית כוסית קטנה של משקה מיוחד אשר הבאנו מארה"ב . הוא מזג ל-4 כוסיות את המשקה ולאחר שעשו "לחיים" שתו את תוכנו ואכן זה היה משקה ממש ממש טעים

המשך בדרך ☺☺☺☺☺☺☺☺


תגובות (2)

תמשיכי בקי, אני ממש ממש אוהבת את הכתיבה בשפה גבוהה שלך :)
אז בבקשה, אנא ממך, המשיכי, מחכה ומצפה בקוצר רוח :))

Jessica800

01/04/2012 03:41

תמשיכי זה ממש יפה:)

01/04/2012 07:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך