בקי
שיחות מעמק הלב בין גל וגיל . ♥♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק נ'

בקי 28/03/2012 568 צפיות אין תגובות
שיחות מעמק הלב בין גל וגיל . ♥♥♥♥

גיל וגלי נהינו לשתות את השמפניה כשגלי לא מפסיקה את הנישנושים שלה , שוקולד אחד חוסל כאילו לא בא אל קירבה, וכבר כמה שקיות עם במבה וכאלה נותרו ריקות.

"גילוש אתה חושב שאני מגזימה באכילה"?

"תאכלי כמה שאת זקוקה וכשאשוב לעבודה אביא כמה מבחנות ואעשה לך בדיקת דם לוודא מה קורה אצל המתוקה ההיריונית שלי"

"זה מה שרציתי לשמוע אז עוד שוקולד אחד ודי חחחח" הוא העביר אליה את 4 חפיסות השוקולד הנותרים ואמר לה" "תבחרי"

והיא אכן בחרה בשוקולד עם אגוזים ואוו יאמי יאמי זה טעים מאד מאד.

בין ביס אחד של השוקולד למשנהו המשיכה גלי לומר כמה היא מתרגשת לקראת הוריה שישובו ארצה כבר בקרוב כל כך קרוב וזה כמובן מרגש והיא הוסיפה ואמרה לגיל: "מאמי אנחנו צריכים להתחתן מתישהו נכון"????

"ודאי שנתחתן חמודה שלי נעשה לנו חגיגה מדהימה כשבין המוזמנים יהיו רק ההורים רועי כמובן ומקווה שיש לו בת זוג הפרופסור דרור ובת זוגו וכמה מעובדי הסגל במחלקה שאני מאד מעריך ומכבד".

"שלא נשכח להזמין גם את הצוות שטיפל בי במסירות רבה בבית החולים כשהובאתי לשם אדם מת את מדמם כשנזרקתי מהרכב של זה שחשבתי שהוא החבר שלי וכשהבנתי כי טעיתי בגדול היה כבר מאוחר מדי "

עיניה התמלאו בדמעות וגיל חיבק אותה וביקש ממנה שלא תוטרד מהעבר שתתמקד בכל היופי שהיא נמצאת בו נכון לרגע זה.

"נכון אתה צודק גילי אך הטראומה לא חולפת כל כך מהר עובדה שלקיתי בחוסר זיכרון טוטלי, הראייה שלא סמכתי על איש ורק אתה חיים שלי נשמה שלי רק אתה הענקת לי את האור את האנושיות כדי לנסות להשיב אותי למעגל החיים הנורמלי ועל כך אתן לך נשיקה גדולה מאד מאד מאד☺☺☺☺"

הטלפון צלצל ורועי היה על הקו "הי גיל מה קורה אצלכם? מה שלום אחותי והאחיינים או האחייניות שלי???????"

"תודה רועי כולם מרגישים פנטסטי מטבע הדברים קצת לחוצים מההורים שלכם שהפכו בין לילה להורים שלי ובעוד 20 שעות לערך הם ינחתו בנתב"ג ואתה בשיא הזהירות לא תוך כדי נסיעה תספר להם על גלי שלי אהבתי המתוקה"

"כן אתה צודק גיל תאמין לי אני רוצה כבר להיות אחרי זה ולצלצל אליכם כי אמא שלי לא תוותר לדבר עם גל בטלפון ואתם שניכם תיקחו את עצמכם ותצטרפו להילולה"

"מחכים לכך בקוצר רוח, מה שאני מבקש וחוזר ומבקש ממך כי תהיה מאד זהיר ולא להנחית את הידיעה המדהימה בבת אחת תלך כמו שאומרים עקב בצד אגודל, ממש כך".

"אוקי אתה צודק גיסי האהוב לא פחות מאשר את אחותי אני פשוט מאד מאד אוהב אותך מצדיע לך בהיותך איש עניו איש אציל משכמך ומעלה".

"תודה רועי תאמין לי שכל מה שאמרת לגבי אני מיד שולח את כל המחמאות לכיוונך מאחר והכימיה שנוצרה בין שנינו בחלקית השנייה זה אומרת אחים לנשק זה אומר אהבה ונתינה ללא קבלת דבר וחצי דבר.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך