בקי
נישואין 2 זוגות יחדיו ואוו נחמד מאד לדעתי מה דעתכם ??????♥♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק ס"א

בקי 01/04/2012 624 צפיות 2 תגובות
נישואין 2 זוגות יחדיו ואוו נחמד מאד לדעתי מה דעתכם ??????♥♥♥♥

חמישה זוגות עיניים מביטים לכיוונה של אדווה מה היא מבקשת לגלות לבן זוגה ולמשפחתה החדשה מעניין מה.

"אני רוצה לבשר לך רועי אהובי וכמובן לכולכם מקסימים שלי כי אני בהיריון"!!!!

לאחר דקה של שקט טוטלי רועי חיבק את אדווה וסומק ברמות הציף את פניו.

"ואוו למה לא גילית לי אדווה שלי"?

"אני לא רציתי שתחליט להינשא בגלל ההיריון והנה הערב לאחר שקבלתי טבעת ענקית ואני רואה את המשפחה המהממת שלך שאני כבר אוהבת אז זה הרגע לבשר לכולם שגם לנו יהיה תינוק או תינוקת"

"יש לי רעיון גאוני אמר גיל, אני מציע כי נתחתן ביחד. אנחנו רוצים להתחתן בבית הכנסת הגדול ואם זה מתאים לכם אמא ואבא וכמובן לכם אדווה ורועי נראה לי שגלי אוהבת את הרעיון שלי נוכל לחפש תאריך שיתאים לכולנו וכמובן לסגור עם הגבאי של בית הכנסת ונצא משם 2 זוגות נשואים כדת וכדין"

"אני בעד אמרה אדווה זה יהיה אירוע לא כל כך רגיל למרות ששמעתי כי היו תקדימים מעבר כ- ששני זוגות אכן נישאו באותו מקום ובאותה שעה פשוט להתחתן יחדיו אך מה דעתכם אתם, אמא ואבא "???

רותי התלהבה מאד מאד מהרעיון ולמרבה השמחה גם האב יוני תמך בכך.

"אכן יופי של רעיון אמר , אז בואו נתחיל ליישמו".

"אני לוקח על עצמי את תיאום החתונה ראשית בבית הכנסת כשאקח מהגבאי הראשי כמה תאריכים פנויים ואז נשב שוב יחדיו ונבחר את התאריך שהכי נוח לכולנו".

"מעולה ענה גיל אם אתה אבא לוקח על עצמך לתאם את התאריכים זה יוריד מאתנו את הנטל הכבד מאחר וכולנו עסוקים, אני חזרתי כבר היום ליום עבודה רגיל ושלם, רועי עסוק בחנות , גלי חייבת לשמור על עצמה מכל משמר ואדווה ממשיכה בלימודים – אז לך אני מודה איש יקר שלנו"

רותי הביאה סיבוב שני של מטעמים והפעם דברי מתיקה, כל דברי המתיקה שיש בעולם היא הכינה בעצמה והטעם חבל"ז. טעים יאמי איזה טעים .

לאחר שנרגעו הרוחות מהבשורה הנפלאה של אדווה וזאת לאחר שהסכימה לבקשתו של רועי כי תינשא לו ולאחר שהתחדשה עם טבעת יהלום ענקית, ולאחר שיוני האבא לקח על עצמו לתאם תאריכים בבית הכנסת הגדול בת"א הגיע הזמן לשוב הביתה.

לא לפני שרותי סידרה כמה קופסאות מפלסטיק עם המטעמים שהיו על השולחן הן המלוחים והן המתוקים כשהיא נותנת לגלי ולאדווה מספר לא קטן של קופסאות.

תודה רבה הודו שתי ההריוניות ושמו פעמיהם למעלית והביתה.

רועי לא הפסיק לחבק את אדווה וכל כך שמח כי גם הוא בעוד חדשים מספר אבא, ואוו זה פשוט שימח אותו מאד מאד.

בטרם נפרדו שאל גיל את אדווה "היכן את מתגוררת"?? "אני מתגוררת במעונות הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב , הצעה אחרונה אני מציע נכון לערב זה לדעתי חייך גיל לעבר רועי: לדעתי כדאי שתעברו לגור ביחד זה עושה פתיח יפהפה לחיים המשותפים למשך 120 השנים הבאות".

"אני בעד אמר רועי , מה שבטוח שהערב את נישארת אתי ונחליט להמשך"

שני הזוגות נכנסו למכוניותיהם ושבו הביתה.

במהלך הנסיעה בירכה גלי את אחיה כי אכן זכה בבת זוג מקסימה, גם גיל סבר אותו דבר והם הגיעו לאחר זמן לא רב לביתם.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי !!:)

01/04/2012 13:16

תודה מירי המתוקה שלי אוהבת אותך וחשה כאילו אנחנו מכירות מזה זמן רב – הרגשה מיוחדת כזאת כל טוב וערב מצויין באהבה בקי ♥♥♥♥♥

01/04/2012 13:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך