בקי
ואו אדווה התחדשה עם יהלום חבל"ז מענין מה יש לה לבשר למשפחה ???? אני מהמרת על משהו אך שפתי חתומות וכמובן לא אגלה לאיש ☺☺☺☺☺☺

בין כתלי בית החולים פרק ס'

בקי 01/04/2012 547 צפיות אין תגובות
ואו אדווה התחדשה עם יהלום חבל"ז מענין מה יש לה לבשר למשפחה ???? אני מהמרת על משהו אך שפתי חתומות וכמובן לא אגלה לאיש ☺☺☺☺☺☺

כולם נהנו מהמשקה המיוחד לפי דברי האב ואכן הוא ממש מיוחד,. מטעמיה של רותי היו אחד יותר טעים ממשנהו, גם הטעם וגם באסטטיות הכל היה פשוט מהמם.

השיחה בין שלושת הזוגות רק הלכה והתפתחה לכיוונים אישיים כמובן כשאדווה משוחחת בצורה נינוחה ובעלת שפה עשירה מאד מאד.

גלי הספיקה לספר לאדווה על הריונה עם תאומים וזו פשוט שמחה מכל הלב.

"ואוו גלי איך אני שמחה בשבילך זו החוויה לדעתי החוויה שבמהלך החיים. להביא ילד לאוויר העולם זה דבר פשוט דבר נפלא דבר מדהים ועל אחת כמה וכמה להביא זו תאומים ואוו, אני מאחלת לך שהכל יעבור בשלום

"תודה אדווה אני מאחלת גם לך ומקווה שזה יהיה עם אחי רועי שתחווי גם אותה חוויה כפי שאת מכנה אותה נפלאה "

"תודה גלי אכן אני מאד אוהבת את אחיך אך הוא כל עסוק ונראה לי שטרם הצלחתי להוציא מלבו את המיטב"

גלי קמה ממקומה וביקשה שאדווה תצטרך אליה למטבח. שתי הצעירות הגיעו למבטח וגלי שאלה אותה "מה הכוונה שהוא עסוק ? האם הוא לא מתפנה בשבילך? האם את חושבת שהוא מזלזל בך?"

"לא בשום אופן לא מזלזל בי חס וחלילה , רועי הוא אחד הגברים שהמלה זלזול לא קיימת עבורו וכמובן לא לגבי ממש לא, מה שקורה לדעתי כי נפגשנו בתקופה לא קלה לרועי ועכשיו כשתודה לאל התקבצה כל המשפחה אז יהיה לנו יותר פנאי להחליט מה קורה בינינו, אני מאד אוהבת אות רועי וחושבת שגם הוא אוהב אותי".

"אדווה במה את עוסקת, מה המקצוע שלך?" "אני סטודנטית שנה אחרונה ברפואת עיניים "

"איזה מקסים את פשוט כל כך מתאימה למשפחה שלנו ואומר עוד יותר את כמו כפפה ליד וכפפה לרועי"

במהלך שיחתם הקולחת של שתי הצעירות נכנס רועי למטבח ועם חיוך ענק על פניו שאל : "מה קורה פה "??? "מרכלות עליך אחי היקר" "אדווה תתייחסי לאחותי בהרבה כבוד יש לה שני תינוקות בינתיים היא מסתירה אותם בתוך תוכה עד שימאס להם להיות מוחבאים ויבקשו לצאת".

"רועי אמרה גלי, לא ידעתי שאדווה חברתך המתוקה היא עוסקת בברנז'ה שלנו עיניים עיניים ושוב עיניים."

"את חושבת שאני פראייר אני חיפשתי לפני הכל מישהי שמתמצאת בעיניים ולאחר מכן חיפשתי בת זוג יפהפייה וכפי שאת רואה יש בה הכל"

"בואנה בנות נשב סביב השולחן נראה לי שאמא יש לה עוד מטעמים בשבילנו.

כששבו שלושתם לסלון וגלי ואדווה התיישבו מסביב לשולחן, מיהר רועי וכיבה את האור בסלון.

ואוו דווקא עכשיו יש לנו הפסקת חשמל נבהלה רותי, "רועי הרגיע את אמו שהכל בסדר והוא הדליק נר צבעוני יפה ברמות על ניגש למקומה של אדווה כרע ברך ושאל האם את מוכנה להינשא לי אדווה החיים שלי"

"כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מאדדדדדדדדדדד מאדדדדדדדדדדדד"

כל המסובים קפאו במקומותיהם , את רועי זה לא עניין, הוא הניח את הנר על השולחן התרומם קימעה ושלף מכיסו קופסא קטנטנה פתח אותה שב וכרע ברך ואדווה ללא מלים הגישה לו את ידה והוא ענד לה את הטבעת המאד מאד מאד יפהפייה כשהיהלום הוא משהו מדהים.

הראשון להתעשת היה דווקא גיל הוא החל למחוא כפיים סוערות וכמובן כל המשפחה הצטרפה באשר רב.

רועי הדליק את האור בסלון וניגש לאדווה שהייתה המומה ומאושרת גם יחד ונישק לה ארוכות על שפתיה שקרוב לוודאי חש מזה זמן רב את טעמן והתאהב.

האבא קם מכיסאו ובירך את הזוג הצעיר ואיחל להם כי הרמוניה תשרור בחייהם לעולם ועד.

אדווה ביקשה את רשות הדיבור : "אמא ואבא שלי אני כל כך אוהבת את שניכם שמעתי עליכם את כל ההיסטוריה שלא הייתה כלל מהנה אך עמדתם בה בגבורה ובכבוד רב, זה אומר משהו עצום לגבי הקשר בין שניכם לגבי האהבה בין שניכם וכפי שנאמר טובים השניים מן האחד ,

אתם ביססתם הלכה למעשה את האמרה הזו. לכם גלי וגיל מברכת אתכם שכל מה שתבקשו הלוואי ויתממש וגלי מתוקה שלי הלוואי ותביאי לעולם את שני המתוקים שבשלב הזה עדיין מתחבאים בתוכך והם צודקים מה כבר ממתין להם בחוץ????

כולם פרצו במחיאות כפיים ואדווה עברה מאחד לשני ונישקה את כולם והדובדבן היא הסמיקה אך חייבת לומר : "רועי אהובי יש לי בשבילך וכמובן בשביל כולכם משפחה נפלאה שזכיתי לחדור אליה יש לי משהו מאד מאד מגניב לבשר לך "

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך