בקי
צעירה על סף המוות הגיעה לבית החולים והצוות עושה מאמצים אדירים להחזירה לחיים

בין כתלי בית החולים

בקי 08/03/2012 516 צפיות 2 תגובות
צעירה על סף המוות הגיעה לבית החולים והצוות עושה מאמצים אדירים להחזירה לחיים

בין כתלי בית החולים

מבוא

אציג את הנפשות הפועלות ברומן זה: ד"ר רונן ד"ר גל ד"ר ירון הגב' ד"ר אלמוג, הגב' ד"ר לרון, האחות הראשית יולי התלמידה לי .האח שלומי האחות רונית

פרק א'

באמצע הלילה צפר האמבולנס את הצפירה המוכרת לסגל הרפואי כשעליהם להתכונן לקלוט חולה פצוע קשה או במהלך של אירוע לבבי או כל חולה שמצבו מאד קשה.

הד"ר אלמוג התורנית באותו לילה בחדר המיון השתלטה מיד וכל הצוות מוכן לקלוט את האיש.

תוך 3 דקות נכנסו אנשי מד"א כשהם מסיעים באלונקה שלהם מישהו או מישהי פצועה באורח קשה ביותר.

הפרמדיק יוסי שהוא ידוע ומאד מוערך ע"י הצוות הרפואי העביר יחד עם אנשיו את הפצועה או הפצוע למיטה בחדר המיון ולאחר ששתה כוס מים כשהוא מאד נירגש למרות שראה במהלך עבודתו מאות אנשים נשים וטף פצועים בפצעים קשים , אך המקרה הזה פשוט צבט את לבו פשוט הבין שיתכן ואין מצב כי חולה זה ישרוד.

הד"ר אלמוג ביקשה מהצוות שעמד לרשותה לקרוע את הבגדים מגואלי הדם ומיד לחבר את הפצוע לאינפוזיה כדי להתחיל את הבדיקה הראשונית.

חדר המיון היה לשמחת כולם כמעט ריק כך שכולם יכלו להתפנות ולדאוג ולעזור ולברר מיהי או מיהו אותו פצוע.

לאחר שהצוות פעל לפי בקשתה של הד"ר אלמוג וגזר את הבגדים מגואלי הדם נראתה אשה צעירה מאד כשהיא ללא הכרה ועם דופק אטי מאד מאד.

מכונת ההחייאה הוכנסה מיד לתא שבו הושכבה צעירה זו והד"ר אלמוג החלה בהחייאה.

לאחר עבודה מאומצת כשהשוק החשמלי עושה עוד ועוד אצל צעירה זו הגיעה הישועה. הצעירה פקחה את עיניה ולאחר שהביטה סביבה שקעה שוב בעילפון.

הטיפול בה נמשך בכל החזיתות לחץ הדם של הצעירה היה נמוך ביותר דבר שעלול להסתיים במוות, וכמובן היא טופלה לאלתר בהעלאת לחץ הדם והרופאה החלה לבדוק את הצעירה.

לאחר שהוקל לצוות שלא רואים פציעה אך מנין נבע כל הדם שהיו בגדיה מוכתמים והתשובה הגיעה מיד. הצעירה דיממה מהבטן התחתונה ויש אולי הפלה או לידה לא רצוייה ואל חדר המיון הוזעק הרופא התורן במחלקת נשים ולידה.

המשך יבוא


תגובות (2)

דורשת ה-מ-ש-ך-!!!
אהבתי:)

09/03/2012 00:45

ההמשך אצל המערכת מקווה שיפרסמו אותה כמה שיותר מהר ובינתיים תודה רבה רבה ושבת שלום ממני באהבה בקי ♥♥♥

09/03/2012 11:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך