Lili01
יהי זכרם ברוך.. ת.נ.צ.ב.ה פשוט עצוב לגלות שנהרגו לנו כזו כמות של חיילים...

במותם ציוו לנו את החיים…

Lili01 21/07/2014 1185 צפיות אין תגובות
יהי זכרם ברוך.. ת.נ.צ.ב.ה פשוט עצוב לגלות שנהרגו לנו כזו כמות של חיילים...

״ אז מה אמא..אני כל כך רחוק ממך,מתגעגע אלייך ואל כולם בכמויות שאני לא יכול להסביר. אבל הבטחתי, הבטחתי לשמור עליכם ואני אקיים. אמא, חמש דקות שאני עומד להיכנס לעזה, לקיים את ההבטחה שלי.. אמא, את בטח בבית יושבת ובוכה, דואגת לי, אם אכלתי או לא, אם ישנתי או לא, אם אני בכלל בסדר.. אמא, אני בסדר, אני מבטיח שאני אעשה הכל כדי לשמור עליכם, בכל מחיר! אמא, אני רוצה שתדעי שאני אוהב אותך.. אוהב את אבא, אוהב את אחי.. אני רוצה שתדעי גם שאני מצטער שאני מעצבן אותך קצת לפעמים.. אמא.. אל תבכי, אני לא נפרד ממך! אני רק רוצה שתדעי, ושלא תשכחי לעולם כמה אתם חשובים לי.. אני רוצה להגן על המדינה שלנו, שלא יישפך עוד דם יהודי ככה סתם בלי סיבה, זה חייב להיגמר.
אמא, כבר שבועיים שלא ראיתי אותך, שלא חיבקתי אותך, אמא אני מתגעגע..
אני מתגעגע לחיבוק שלך, לחיבוק ללא תנאים שלא משנה כמה מסריח אני, רק את ידעת לחבק אותי כך.. אמא, אני מתגעגע לאוכל שלך, אני כבר לא יכול לחכות שכל זה ייגמר ואני אחזור אליכם. אמא אני מבטיח לך שזה ייגמר עוד מעט… רק צריך סובלנות.. אמא, אנחנו נכנסים עכשיו אל תוך עזה, אני מתפלל לבורא עולם שיעזור לי ולחבריי לצאת לשלום, שנצליח במשימה שלנו, בהבטחה שלי, ונחזור שלמים… אמא עכשיו כבר חושך, אני לא רואה הרבה, אני רק שומע אנשים מדברים בערבית. אנחנו משיבים אש, בבקשה תתפללי לשלומי אמא.. אני מנסה כמה שיותר לשמור על עצמי בין כל היריות, הבטחתי, אני חייב לקיים!
אמא, אני חושב שהגיע הסוף, הבטחתי לך שאני אשמור עליכם, שאני אחזור עם הדגל ביד אבל אני כנראה אחזור עטוף בו…
אמא, אני ממש מצטער שלא יכלתי לקיים את ההבטחה שלי. אני מבטיח שאקיים אותה, אבל הפעם מלמעלה, תמיד אשמור עליכם! תמסרי לכולם שאני מצטער.. ושאני אוהב אותם הרבה!
אל תבכי עליי אמא, רק את תביני כי האהבה שלך לעולם לא נגמרת…״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך