dani9196
כן, זהו סיפור על רוצחת שכירה שנכנסה להריון.

בשבילך, תינוק שלי

dani9196 26/08/2013 890 צפיות 17 תגובות
כן, זהו סיפור על רוצחת שכירה שנכנסה להריון.

בקרוב אהיה לאימא. אני כול כך מאושרת. אני מביטה בבטני הנפוחה ובוכה מרוב אושר. מעולם לא הרגשתי ככה, אפילו לא ידעתי שאני מסוגלת לחוות רגשות שכאלה. בקרוב, תינוק שלי, אתה תצא לאוויר העולם ואני אהיה לך לאימא הכי מושלמת. יהיו לנו חיים כה נהדרים ביחד. נכון, זה יכאב לי ללדת אותך, ונכון, זה יכאב לי לגדל אותך, אבל רק לראות אותך גדל יפצה על הכול. אתה תהיה שלי, רק שלי, ואתה תהיה מושלם, אדאג לכך עד היום בו אמות. אני אעשה בשבילך הכול. מהיום בו תיוולד אקדיש לך את חיי, רק לך ולא לשום דבר אחר. תינוק שלי, אני כבר אוהבת אותך, אני מדמיינת את החיים שלנו ביחד, זה יהיה כול כך מושלם… אני מחכה רק לך.
ואני מבטיחה לך, בשבילך אעזוב את הדרך בה הייתי רגילה לחיות את חיי. לא עוד סמים, לא עוד גברים מזדמנים, לא עוד רצח בשכירות. רק אתה תהיה במרכז החיים שלי, אני מבטיחה.
אני אמצא לי עבודה נורמלית, כמו כול אם חד הורית רגילה לגמרי.
אני אפסיק עם הסמים, אני מבטיחה.
אני אפסיק עם הגברים, לא צריכה אותם, רק אותך.
ולעולם לא רצח עוד אף אחד, אני יודעת שזה יהיה קשה, אבל בשבילך….
בשבילך אעשה הכול.
ואני מצטערת, מצטערת שהייתי כה טיפשה. הייתי צריכה לחשוב עלייך לפני שהגעת, הייתי צריכה להבין שבסוף תגיע ואהיה מוכרחה להיות מוכנה לזה, אבל לא התכוננתי, נשארתי לחיות את אותם חיים עד לרגע בו הבנתי שהגעת. וכשלבסוף תצא, אצטרך לעזוב הכול מאחור ולהיות מוכנה באחת.
רק עוד עבודה אחרונה אחת… אני אבצע רק עוד חיסול אחרון, בשבילך, והפעם לא אבזבז את הכסף על סמים, הפעם אשמור אותו כדי שנוכל להתחיל בחיים חדשים.


תגובות (17)

0.0'
אוקי, חחח קצת היה לי מוזר כשהגעתי ל "לא עוד רצח בשכירות" אבל סבבה, מי אמר שאנחנו שפויים? XD (הציניות..)
זה דווקא טוב, כאילו, עד כמה שזה.. זה, זה טוב, כי יש משמעות נסתרת (נקרא לזה ככה..)
בסיפור, והיא אוהבת אותו…
חוחו^.^ אהבתי

26/08/2013 13:31

זה סיפור על כמה שהיא מוכנה לעשות בשביל הילד שלה, אפילו לרצוח, ויותר קשה מזה, להפסיק לרצוח…

26/08/2013 13:34

יש לו אמא עם עבר קרימינלי!!!
אוי ואבוי לאמא, נו נו נו!!!
(הייתי חייבת לומר את זה בדרך שאמרו לי כשהייתי בת 4. לא שהייתי קרימינלית. רגע, להחביא את המפתחות של הבית ושל האוטו בתוך בימבה זה נחשב? XD)

זה סיפור טוב… אהבתי!

26/08/2013 13:35

סולי, העבר הקרימינלי שלך הוא כאפס לעומת שלי. אני החבאתי לסבתא רבא שלי את מקל ההליכה שלה! מועאהעהעה!!! זה קצת מרושע, אבל הייתי ממש קטן, ופעם המקל הלך לאיבוד וכולם חשבו שזה אני וממש כעסו עלי (ואני צעקתי 'זאב זאב' אבל זה לא עזר…)

26/08/2013 13:39

וואו מדהים! זה היה קטע קצר אבל כל כך עמוק וכנה..
אני מחייכת לעצמי שהיא ככה אוהבת את התינוק שלה ומצפה לו ופתאום הרצח והגברים והכסף פשוט הכו והייתי בשוק.. אז כל הכבוד לך כל זה הכנסת את הקטע של הרוצחת כמו שצריך חחח
אתה כותב מאוד מוכשר וזה באמת מרגש שהיא מוכנה להפסיק את הטבע חיים שלה שזה הרבה יותר קשה
אהבתי בטירוף ואני אשמי לקרוא עוד קטעים שלך! :)
מדרגת 5 :))

26/08/2013 13:44

אבל אנחנו נתקענו בבית וכולם חיפשו את המפתחות במשך הרבה זמן ורצינו ללכת ליערות הכרמל באותו היום.
זה היה מרושע.. מוחעחעחעחע (אני מרגישה כמו שדה קטנה P: )

26/08/2013 13:47

הלנה, אני שמח שאהבת, ותודה רבה על התגובה מחממת הלב.
(אזהרת ספוילר!)
אני לא חושב שמגיע לאימא הרוצחת ילד ושינוי בחיים. אחרי הכול היא רוצחת חסרת רחמים, ככה שבקטע הבא שאני אכתוב עליה (אם אני אכתוב בכלל) כנראה ייקחו לה את התינוק.

26/08/2013 13:51

חחחחח כן תכתוב זה דווקא באמת רעיון טוב ואז היא תלחם על התינוק שלה :)) חחחחח מסכנה האמא הזו
אז אממ.. תמשיך ! :) חחח..
ולכל אחד מגיע עוד הזדמנות שנייה בחיים וכל אחד יכול להשתנות בשביל משהו שהוא באמת רוצה :)

26/08/2013 13:54

אהה??

26/08/2013 13:58

הלנה אני מסכים איתך שכול אחד יכול להשתנות, אבל אני גם בטוח ששמעת על קארמה וצדק וכול הדברים האלה ובכנות, לאימא הזאת מגיע שייקחו את התינוק שלה, שתטעם קצת איך זה מרגיש שלוקחים לך מישהו קרוב…

26/08/2013 13:58

סולי, שכחתי אותך חחח. בסוף הצלחתם להגיע ליערות הכרמל?
ואיתייקול, ממההה??

26/08/2013 14:00

לא הגענו.
החבאתי את המפתח. מוחעחעחעחע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/08/2013 14:10

דני זה בן או בת?

26/08/2013 14:10

וזה מחמם את הלב שאתה שוכח אותי (:
(צ י נ י ו ת ! ! !)

26/08/2013 14:11

אייתקול, אני בן (כמו שכתוב בפרופיל שלי שאותו היית צריך לקרוא במקום לשאול שאלות מפגרות! חחח סתם צוחק!)
וסולי, את באמת שדה מרושעת, את הרסת לכול המשפחה שלך!

26/08/2013 14:18

זה מדהים. כלומר, הקטע של הרוצחת כזה קול, ואיך שהיא מוכנה לוותר על הכל רק בשביל הילד.. אוח, ילדים 3>

27/08/2013 08:05

כן, תודה.

27/08/2013 08:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך