גיל הנעורים

בקי 28/06/2012 587 צפיות 2 תגובות

גיל הנעורים מוקדש לסבריאל היקרה

אין מי שלא מכיר את האימרה הידועה "יפים הים ימי הנער אך חולפים כחלום זהר , לכן דעו נא לשמרם כי לא ישובו לעולם"

כן סבריאל יקירתי וכל חברי הצעירים והחביבים באתר מנסה לומר לכם כמה אתם צריכים להיות מאושרים,וליהנות מהגיל המתוסבך הזה.

האקנה על הפנים הצעירות, החיכוכים בין ההורים לביניכם, הצורך למרוד, לפרוק עול, האהבה הראשונה , האכזבה הראשונה שכואבת ואת הלב פוצעת, הקנאה שכה נפוצה בגיל הזה ,היריבות המתמדת בין מלכת הכתה לשאר הבנות , החשק העצום לפרוק עול ולהוכיח שאתם יודעים טוב יותר מההורים, מהמורים ומכל אחד אחר אתם יודעים הכל

כן חברי הצעירים זה המעט מהתנהלות גיל הנעורים.

תיהנו ממנו מהגיל המתוסבך גיל הנעורים, אל תנסו לסלקו מהר מחייכם הצעירים כי הוא לעולם אינו שב.

ניצרו בלבכם את השתלשלות גיל הנעורים, כתבו יומן ומדי יום ביומו "תכעסו, תצחקו, תבכו , תחושו שהעולם לא צודק כן יומן שכזה בגיל מאוחר יותר יהיה נר לרגליכם "כיצד סבלתם" ??? בגיל זה.

תודה ואל תמהרו לגדול הישארו כמה שיותר נערות ונערים צעירים כדאי מאד מאד ♥♥

גיל הנעורים התקופה הכי פרובלמטית והכי נפלאה – אך זאת מבינים הרבה הרבה הרבה מאוחר !


תגובות (2)

אני חושבת שאת ממש צודקת!נכון,הגיל הזה קשה ובמצבי הרוח מתחלפים כמו זוגות גרביים,אני חייבת להודות שאני שמחה שאני מתבגרת,כי אני יודעת שגם אתגעגע לזה בעתיד;)נ.ב כתבת את זה ממש יפה!וממש מעריכה אותך ואני אקח את דברייך לתשומת ליבי…

29/06/2012 09:56

היי לילוש המתוקה שלי

ההתגברות קשה עלי מעולם ממש מעולם לא חוויתי שינאה כזו במהלך כל חיי. אני אדם ידידותי וכמה שאני מחזרת מעולם לא רבתי ואיש לא רב אתי.

דווקא כאן באתר הסיפורים שהפך לגבי דידי בין בית וכולכם כל הכותבים הצעירים והחמודים הפכם למשפחתי המורחבת ודווקא כאן דוקא בבית השני שלי כל כך הרבה שנאה, קנאה התנהגות שזרה לי פשוט זרה לי.

אני מבקשת להודות לך מעמק לבי כי היית בשבילי כי שמרתי על שמי הטוב כי היה לך חשוב ממני , מברכת אותך בהמון המון הצלחה בכל אשר תפני והתכונה הזו תנסי לשמר גם בחייך הבוגרים – זו תכונה ייחודית שאומרת כל כך על האדם שניחן בה.

אוהבת אותך ומאחלת לך רק רק כייף הגשמת כל מישאלה שרק תרצי. ♥♥♥♥ ממני בקי ♥♥♥

07/07/2012 09:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך