ד"ר לורן ופרוספור רוני יובל פרק 56

בקי 04/08/2012 666 צפיות אין תגובות

כל המתרגשים כל המתרגשות עולים הביתה עם שני תינוקות נינוחים ושלווים.

"לורן אמרה רינת אנא תעזרי לי"

"ודאי שאעזור לך מתוקה שלי ראשית כל תנסי להפסיק להתרגש אולי תיכנסי למבטח תכיני לך כוס קפה ואני אטפל במתוקה ובמתוק שלנו ואת יודעת מה קחי גם את יואל איתך".

לורן לקחה בזרועותיה את התינוקת ובזהירות השכיבה אותה בעריסה הקטנטנה לאחר שהפשיטה אותה מבגדיה שהגיע מבית החולים והלבישה אותה בבגדים היפים והחדשים שקנתה בשבילה.

עיני התינוקת היו כחולות כמו השמים כמו הים ביום אביבי מרגש.

היא ניגשה ליואל ולקחה את התינוק מזרועותיו וביקשה ממנו שיכנס למטבח לשהות בקרבת רינת כי היא מאד מתרגשת ואת צריך לתמוך בה"

"אבל לורן מי יתמוך בי"????

"בשביל מה אני פה נשמה שלי"

היא לקחה את התינוק ונכנסה איתו לחדר של אחותו שקרוב לוודאי חיכתה לו באהבה רבה.

גם אותו היא השכיבה בעריסה הכחולה והלבישה לו את הבגדים שקנתה ולשם תודה פקח את עיניו שצבען בדיוק בדיוק נמרץ כמו אחותו.

"אוהבת אתכם אחיינים שלי ואנא תסלחו להורים המאושרים שקצת איבדו את הצפון אך הכל כמובן מרב אהבה".

שי וערן ליוו את לורן בכל פסיעה שפסעה והיו גם הם המומים ומאושרים מכל הלב.

הטלפון צלצל ושלומי היה מעבר לקו.

"היי לורן מה קורה מאמי"?? הגענו הביתה עם התאומים, תשמע דבר יפה מזה דבר אצילי מזה, דבר אמיתי יותר מזה לא היה ולא נברא בכל העולם כולו".

"לורן אני יכול לבוא לכמה דקות להשתתף בשמחתכם"???

"ברור שאתה יכול לבוא ואנא אל תשים לב להורים הטריים הם לא קולטים ולא מתפקדים בשלב הזה כמובן מרב אשר עילאי".

"אני מגיע תוך חצי שעה ולא אתנחל חחחח"

"אוהבת אותך אהובי והטלפון נותק".

לורן נכנסה למטבח וביקשה ששניהם יגיעו לחדר הילדים.

"קומו בבקשה בואו ותראו את האשר המושלם בואו ותמשיכו להתרגש כי זה הדבר האמיתי שקורה לכם וזה נפלא.

היא חיבקה את אחותה ויואל גם הוא הצטרף וכולם נכנסו לחדר.

"בעריסות הקטנטנות ישנו ברוגע שני המתוקים כשהם לבושים בבגדי נסיכים ממש כך".

"עכשיו תקשיבו לי תישארו שניכם בחדר ותתחילו להתרגל אליהם והם כבר התרגלו אליכם – הם דיווחו לי חחחחח"

אני יוצאת למטבח ואכין להם מעט חלב עם מעט מים בדיוק כמו שכתוב בהוראות וכשיתעוררו יהיו הבקבוקים חמים בחום החדר מוכנים בשבילם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך