ד"ר לורן ופרופסור יובל ]רק 58

בקי 05/08/2012 565 צפיות אין תגובות

שלומי עזב את הדירה של רינת ויואל ולורן ליוותה אותו עד למעלית ושוב הודתה לו כי הגיע לבקר.

"מאמי מתי נוכל להיפגש שאל שלומי"??

"בשלב הזה לא נראה לי אשאיר את אחותי וגיסי לבדם מאחר והתיפקוד שלהם לפחות נכון לעכשיו הוא מאד בעייתי, ברגע שאראה כי הם נכנסו לעובי הקורה ארשה לעצמי להתפרפר חחחחח"

"אני לא אוהב את המלה להתפרפר ובזה אני מזהיר אותך ד"ר לורן יקירתי כי היזהרי לך חחחחח"

היא התרוממה על קצה האצבעות ונשיקה לו נשיקה שכזו אשר להתפרפר זה רק אתו כי לאהוב זה רק אותו כי ליהנות זה רק איתו.

המעלית נפתחה ושלומי נכנס פנימה כשהוא שלח לה נשיקה באויר.

לורן מיהרה להיכנס פנימה ובכי חרישי נשמע מחדר הילדים.

כולם מיהרו להיכנס פנימה ושלומי כן שלומי התינוק הוא בכה. לורן מיהרה להרים אותו מהעריסה והניחה אותו על שולחן הטיפולים כאשר היא מחליפה לו טיטול עם קקי ואז הניחה אותו בזרועותיה של אמו ונתנה לה את הבקבוק שהיא תאכיל אותו.

יואל מיהר ולקח את המצלמה המשוכללת שברשותו והנציח דקה זו אחת הדקות הכי יפות ומדהימות שבמהלך כל חייו.

לא חלפו דקות בודדות וגם הגב' לורן כן כך קורים לה גם היא הראתה שהיא נמצאת ושלא ישכחו ממנה ולאחר שלורן הגדולה חחחח החליפה לה טיטול הניחה אותה בזרועות אביה ועכשיו כשהוא מאכיל אותה לורן היא זה שהנציחה דקה זו ואף השכילה לעשות היא צילמה את שני ההורים ביחד מאכילים את ילדיהם בפעם הראשונה, מזל טוב מתוקים שלי שמחה לורן.

הפעוטות אכלו בתיאבון רב וזה שימח כמובן את כולם.

הפעמון בדלת צלצל ולורן מיהרה לפתוח. שתי נשים עמדו בחוץ והציגו את עצמן בתור אחיות "מטיפת חלב"

"בבקשה גברות אנא היכנסו קיבלה אותן לורן בסבר פנים יפות, באנה בבקשה ואראה לכן את חדר התינוקות".

היא ביקשה רק שנייה כדי שתיידע את ההורים ומיד פתחה לרווחה את הדלת והזמינה אותן להיכנס.

"ואוו התפעלו שתי הנשים כל הכבוד לכם, לורן הביאה 2 כיסאות וביקשה שתשבנה ומיד הביאה להם 2 כוסות מים קרים".

לאחר שההורים סיימו להאכיל את התינוקות הם התפנו לאורחות החשובות מאד והתפתחה שיחה מאד לבבית כאשר האחיות קיבלו רושם נפלא על ההתנהלות כאן.

"באופן רשמי אני מבשרת לכם אמרה האחת כי אתם ההורים של ???

"של שלומי ולורן מיהר יואל להסביר " ואוו גם השמות מיוחדים וזאת כמובן על שם אנשים שאתם מאד אוהבים !! "אכן נכון הנה האשה שאנחנו מאד אוהבים היא ד"ר לורן אחות אשתי ובן זוגה המקסים הוא פרופסור שלומי לביא מנהל האגף לרפואת עיניים בבית חולים איכילוב".

מאחלים לקטנים הללו אמרה האחות השנייה כי יצליחו לא פחות משני האנשים אשר על שם הם נקראים.

לאחר דקות אחדות עזבו האחיות את הדירה כאשר תיק האימוץ ותעודות לידה וכל הניירת הרלוונטית מסודרת בקלסר יפה ואף שי קטן קיבלו התינוקות צנצנת של מטרנה אשר הסבירו כיצד להתחיל להאכיל אותם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך