ד"ר לורן ופרופסור רוני יובל פרק 44

בקי 02/08/2012 661 צפיות אין תגובות

כולם עלו על יצועם מוקדם לאחר יום מלא פעילות מלא רגש וציפייה דרוכה למחר לבואם של הנסיכה והנסיך הביתה.

עם אור ראשון ניעורה לורן ומיהרה להתארגן כדי לצאת מהר ככל שאפשר מהבית.

היא הכינה לכולם שתייה ואפילו כמה טוסטים וחיכתה כי כולם התעוררו.

עם ספל הקפה בידה נכנסה לחדר שאמורים להיות בו התאומים בני 10 ימים וליטפה בהמון אהבה את כל מה שהכיל חדר זה , חדר שהכיל אהבה בלי סוף.

היא נזכרה כי צריך לכבס כמה בגדים בטרם ילבישו את הקטנטנים ומיהרה לחדר האמבטיה ושמחה כי קנו "פתיתי סבון" היא כיבסה אותם בעדינות וישר הכניסה אותם למייבש כדי שיהיה במה להוציא את הילדים הביתה.

חבילות גדולות של טפנוקים היו בפינת החדר,מוצצים בקבוקים צעצועים "אוניברסיטה זה אמנם יהיה בשימוש לפחות בעוד 3 חדשים אך שיהיה 2 כסאות להושיב אותם כשיהיו לפחות בני 4 חדשים ואפילו יותר השטיח היפהפה שהביא יואל אשר כיסה באלגנטיות את ריצפת הפרקט הבוהקת מנקיון.

טיק טאק נשמעה נקישה על הדלת ומי נכנסה כמובן רינת "היי חמודה חיבקה אותה לורן הגענו ליום הגדול"!!!!

"נכון והיא לא הצליחה להסתיר מעיניה של אחותה כמה ההתרגשות הגיע לשיא שבשיא".

"בואי מאמי חיבקה אותה לורן בואי אכין לך כוס קפה ואשמח באם תאכלי אפילו בכח טוסט אחד כי היום את צריכה להיות במיטבך, היום צריכה את להיות חזקה איתנה ולזה קוראים " א מ א".

לאט לאט ניעורו כולם ולורן הגישה לכל אחד שתייה טוסט ליואל פעמיים שתייה , "לא ישנת נכון מאמי שאלה אותו לורן"???

"כמעט לא עצמתי עין אך לא רציתי להעיר את רינתי ונשארתי במיטה כמו פסל חחחח"

"אוקי איננו צריכים אותך בתור פסל חחחח אלא בתור אבא חרוץ לא לתינוק אחד אלא לשניים"

שי וערן לא פצו פיהם "מה קורה ילדודס שלי צחקה לורן"

"מתרגשים מאד מאד"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך