בקי




כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית !!!!!!!!

ד"ר לורן ופרופסור רוני יובל פרק 55

בקי 03/08/2012 714 צפיות תגובה אחת




כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית !!!!!!!!

כל הפמליה יצאה מהבית לעבר בית החולים לאסוף לביתם את שני התינוקות הקטנטנים והכל כך אוהבים לאהוב.

יואל חנה בחנייה הגדולה של בית החולים ובפיק בירכיים צעד עם כולם לעבר הילדים שלו לפרק חדש ונפלא שיפתח לרינת ולו חיים שונים לחלוטין חיים שיש בהם המון אהבה המון רגש המון פחד והמון בלתי ידוע.

השבט הגדול הגיע לחדר התינוקות כמובן אי אפשר היה להיכנס פנימה אלא דרך החלון פנו לאחות וזיהו את עצמם.

האחות חייכה לעברם ואמרה : "האמא והאבא רשאים להיכנס לקחת את הילדים שלהם".

היא פתחה את הדלת ע"י זמזם ורינת ויואל נשארו דבוקים כאילו לא מסוגלים לזוז.

האחות למודת ניסיון בעניינים אלה יצאה בעצמה החוצה ושאלה מי ההורים ?לורן הצביעה על אחותה ועל גיסה את בטוחה צחקה האחות וכך הצליחה לשבור את הקרח.

רינת ויואל נכנסו פנימה ולורן נתנה להם את הבגדים כדי שילבישו את הילדים.

"מאמי אמרו שי וערן ואוו כמה הם נרגשים נכון ??? תגידי הוסיף ערן כשילדת אותנו גם את ואבא התרגשתם כך"????

"ודאי מתוקים שלי אתם חושבים שזה פשוט להיות לפתע הורים לחוש אחריות בלתי רגילה לעוללים קטנים שכאלה להיות בטוחים שהטיפול הוא נכון שאיננו טועים וכו' וכו'."

לאחר כמחצית השעה יצאו רינת ויואל כשכל אחד ואחת מהם מחבקת מלאך קטן.

היופי של הקטנטנים היה מדהים – הם היו קופי של יואל ואף האחות כשהיא יצאה ללוות אותם אמרה "יואל מורידה את הכובע בפניך אין מצב שאתה לא האבא חחחחחחח, בהצלחה ואל תהססו לצלצל אלי 25 שעות ביממה מתוך 24 "

לורן והתאומים לא הסירו עיניהם משני התינוקות הללו יופיים היה משגע והם בסך הכל בני 10 ימים.

כשהבינה לורן שהיא צריכה להיות ראש השבט אזי החליטה חבר'ה בואו נתקדם נגיע לכניסה והיציאה הראשית אתה יואל תתן לי את התינוק ואחזיק בו עד שתביא את האוטו קרוב קרוב לכאן ותרכיב את כיסאות הבטיחות כך שנוכל להניח כל תינוק בכס המלכות הבטוח".

יואל העביר את התינוק לידיה של לורן ובניה יצאו מדעתם הם לא הפסיקו להתפעל מיופיו כשרינת מנותקת מהמציאות היא פשוט לא יודעת מה קורה איתה?

"רינתי אמרה לורן איך המרגש ???"

"מרחפת בעננים"

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי :)

04/08/2012 11:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך