ד"ר לורן ופרופסור רוני יובל פרק 57

בקי 04/08/2012 627 צפיות אין תגובות

נקישה קלה בדלת הקפיצה את לורן ורצה לעבר אהובה.

שלומי הגיע סמוק לחיים כשבידיו זר פרחים ענק ושתי שקיות עמוסות.

"שלומי חיבקה אותו לורן בוא למטבח"

שניהם נכנסו למטבח ולורן סגרה את הדלת כשהיא מחפשת את שפתיו של אהובה שהעיתוי להגעתו הנה הוא העיתוי אשר רק לב אוהב מסוגל להגיע בזמן הכי הכי מדוייק וחשוב שכזה.

"התגעגעתי אלייך מתוקה שלי, בואי אלי הוא חיבק אותה בזרועותיו ושניהם היו ברקיע השביעי".

"לורן ניתקה עצמו מאהובה לא ברצון אך המציאות מחייבת היא פתחה את דלת המטבח ובדיוק שי הגיע ".

"שי מתוק שלי אמרה לורן אני רוצה שתכיר את פרופסור לביא שלומי הוא אחד המנתחים בעל שם עולמי וכמובן מנהל המחלקה לעיניים באיכילוב".

"שלום פרופסור לחץ שי את ידו נעים לי להכיר אותך"

"ואוו איזה מקסים אתה ואוו אני התאהבתי בך ומקווה שבמשך הזמן תלמד להכיר אותי ואולי נהיה ידידים טובים"

ערן כמובן הגיע בעקבות אחיו למטבח ואת ההכרה עם שלומי עשה דווקא שי , הוא חזר על דבריה של אמו ושלומי חיבק אותו ואמר לו בדיוק את מה שאמר לשי.

אוקי עכשיו כשכולנו מכירים את כולם בואו ניכנס לחדר של הילדים ונברר מה שלום ההורים חחחח כי הילדים בטוח מרגישים הכי טוב שאפשר.

נקישה קלה על דלת חדר הילדים וראשונה נכנסה לורן.

"היי מתוקים מה קורה"??

"אוהבים את הילדים שלנו ומתחילים להכירם"

"מעולה, יש לכם אורח אשר אמר מראש שלא בא להתנחל".

שלומי קרא בשמחה יואל ומיהר ללחוץ את ידו.

"תודה שבאת מעריך מאד את הביקור שלך ברגע כל כך מרגש עבורינו., תכיר בבקשה את רינת זו אשתי האהובה ואחותה של לורן , "

"נעים מאד ומזל טוב לשניכם.

שלומי דאג לכם לפרחים והביא זר קטנטנן לכבוד הגעתם הביתה של הילדים.

יואל ורינת יצאו לסלון ושניהם פרצו בצחוק אדיר "אלוהים איזה זר תודה רבה תודה רבה".

"ויש גם 2 שקיות הוסיפה לורן רינת מיהרה לפתוח את השקיות ובכל אחת מהן היו 2 חליפות קטנטנות וכל כך מהממות כל כך מדהימות"

"רינת ניגשה אל שלומי ונישקה לו על לחיו תודה לך פרופסור יקר תודה על כל המתנות הנפלאות ותודה מיוחדת כי אתה נותן אשר ואהבה כל כך יפה לאחותי האהובה שלי".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך