בקי



הומלסית מסכנה ולצערנו היא אחת מני רבות ורבים במצבה !!!!!!

ההומלסית

בקי 19/08/2012 652 צפיות 3 תגובות



הומלסית מסכנה ולצערנו היא אחת מני רבות ורבים במצבה !!!!!!

היי לכולכם

סיפרתי לכם על ההומלסית שגרה באחד הספסלים בשדרה שקרובה אל ביתי.

השכנים מנסים לעזור לה בכל דרך היא והחשוב ביותר הוא אחת לשבוע היא הולכת לאחד מהשכנים לפי הסדר (5 שכנים) כדי להתקלח.

היום הוא התור שלי.

הכנתי בטרם בואה כמה כריכים שתייה קלה ועוד דברים כדי לצייד אותה בביתה על הספסל.

היא צלצלה בדלת ומיד ביקשתי ממנה שתיכנס להתקלח.

הכנתי לה בגדים להחלפה בגדים שלי שכבר אינני משתמשת בהם כאשר כל מה שהיא מורידה מעצמה הולך ישר למכולה של האשפה.

כמחצית השעה הייתה בחדר האמבטיה וכשיצאה משם נראתה כמו כל אחת מאתנו נקייה לבושה בבגדים נקיים פשוט כמו אחת האדם.

לאחר שהודתה לי (בשפה מאד רהוטה ) לקחה את מה שנתתי לה והלכה לדרכה.

את חדר האמבטיה קרצפתי וכמה שזו עבודה קשה לבי שמח בתוכי עשיתי מצווה ואני גאה בעצמי.

תנסו לעשות גם אתם מעשים יפים לקהילה לאותה קהילה שהיא בעשירון הנמוך ביותר בתוך הביב שביב ושורדת.


תגובות (3)

זה מרגש לשמוע סיפורים כאלה…אני מאוד מאוד מעריכה אותך!
ואני מאחלת לך-אושר,זה באמת מגיע לך:)
וגם לאישה המסכנה…אני זוכרת את הקטע הקודם שכתבת עליה,ובאמת תהיתי מה קורה איתה.
הלוואי שהכל יהיה טוב!
כל הכבוד לך,בקי!את מדהימה,יש לך לב באמת טוב.
אוהבת המון,
תמשיכי לכתובD:

19/08/2012 12:58

ואו לילוש שלי ריגשת אותי והעור שלי נהיה כמו העור של ברווז א לא תאמיני הרגע חזרתי מצעדה שאותה אני מקפידה לעשות והמטרה הייתה לתת להומלסית עוד כמה מטעמים שיהיה לה לבריאות.

היא כל שך שמחה לראות אותי ולא תאמיני מה היא אמרה לי :"אני רוצה לקנות לך מתנה" מאמי השבתי לה עצם זה שאת שורדת זו המתנה הכי יפה שאת מגישה לי יום יום.

מחר בבקר אביא לך תרמוס מלא עם קפה ועוד משהו שיהיה לך לארוחת בקר.

שאף איש או אשה יגיע למצב זה חלילה וחס ואם כבר זו המציאות צריך להירתם ולעזור כל אחד עם מה שהוא יכול להרשות לעצמו.

לילוש אוהבת אותך – את מדהימה בהצלחה נשמה שלי בסקול ☺☺☺ ממני בקי ♥♥♥♥

19/08/2012 13:04

זה נוגע ללב…
והמון המון תודה,בקי♥

19/08/2012 13:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך