בקי
יום הולדת יובל לגבר של ריבה איש צעיר ונראה מיליון דולר. היא מפריקה בידיו למעשה את כל נכסיה ומיידעת אותו על כל מה שיש לה והוא מייעץ לה וכמובן הייעוץ הוא רק לטובת בני משפחתה.

מזל טוב רוני שי ♥♥♥♥♥♥♥

ההמשך של הרומן "אהבה בגיל השלישי" פרק כ"ד

בקי 21/12/2011 594 צפיות אין תגובות
יום הולדת יובל לגבר של ריבה איש צעיר ונראה מיליון דולר. היא מפריקה בידיו למעשה את כל נכסיה ומיידעת אותו על כל מה שיש לה והוא מייעץ לה וכמובן הייעוץ הוא רק לטובת בני משפחתה.

מזל טוב רוני שי ♥♥♥♥♥♥♥

רון הקשיב בתשומת לב רבה במה שריבה שיתפה אותו , למעשה היא פרשה את כל מסכת חייה הפיננסיים בפניו.

"רוני הוסיפה ואמרה אני רוצה לתרום למישהו מסוים כמה אלפי שקלים , זאת אוציא מהחשבון שאפתח באם אנו שנינו תמימי דעים"?

"ריבה שלי תקשיבי לי מכל מה שאני שומע ממך את אשה עשירה מאד מאד. השכלת לערוך צוואה ולחלק לכל בן ובת כולל ילדיהם – נכדייך לפי ריאות עינייך המוחלטת.

בעניין הדירה שאת גרת בה עד לפני כחדש ימים לערך אינך רוצה להוסיף אותה לירושה ? האומנם???? "נכון מאד" אז יקירתי אראה לך מה יקרה לאחר 120 שנה שתלכי לעולמך יהיה בין הילדים והנכדים קרב עקוב מדם. למה לך לעשות כך???? למה לך לגרום לקרע בין הילדים שאת כל כך אוהבת?

"אז מה אתה מציע לי לעשות"? אני מציע לך לחזור לאותו עו"ד שמלווה אתכם שנים רבות ואת סומכת עליו בעיניים עצומות, ולבקשו לכלול את הדירה בכתב הצוואה ותתני לו הוראה כיצד וכמה את מעניקה לכל משפחה ומשפחה של ילדיים"

"עכשיו אני רוצה להבין משהו מאד חשוב, הסכום שהפקדת כאן בדיור המוגן הוא הוצא מחשבון הבנק שלך נכון? "נכון מאד" "אוקי חלק מסכום זה את רשאית להפקיד בבנק חדש שעליו תדעי רק את בלבד ובהקשר זה גם אני לצורך העניין, אז לאחר 120 שנים טובות ובריאות כשתאספי אל אבותייך מי יגלה לילדייך על אותו חשבון בנק"? "אתה" "אני אמנה אותך בתור אחראי לעיזבון שלי ואתה תעשה הכל בצורה הוגנת שאין לי כלל ספק את החלוקה.

"מאמי הוא קם מכיסאו נעל את דלת משרדו והתקרב לאהובתו ,לדעתי את נסחפת בעניין היחסים היפים שבינינו , אינני יכול בשום פנים ואופן לקבל את המנוי הרם שאת רוצה למנות אותי בתור אחראי להוציא לפועל את עזבונך, מאמי זה כבד מאד עלי ואינני רואה את עצמי ראוי לכך.

"תקשיב לי "קודם תקשיבי לי צחק בקול רם, הוא נישק לה נשיקה ארוכה כפי שרק הוא יודע לנשק, שפתותיהם מיאנו להיפרד זה מזו.

רוני, היא המשיכה : אני אוהבת אותך אני מאוהבת בך, אני בטוחה ביושר ובהגינות שאתה משדר, אתה אינך דלפון מסכן אשר ירצה לעשות מעשה עם הכספים שלי ועל כן אנא בבקשה :תאפשר לי להשלים את כתב הצוואה כשאתה תהיה המוציא לאור של עזבוני לאחר 120 שנה."

היא לקחה מעל שולחנו למעשה מהמתנה שהעניקה לו דף נייר וכתבה רון שי מס. ת.ז. תאריך לידה, כתובת מגורים, מקום עבודה.

הוא החל ברישום פרטיו האישיים וכשהגיע לתאריך לידה לא יאומן "היום הוא חוגג יום הולדת במלאת לו יובל שנים.

"ואוו אלוהים אתה חוגג היום יום הולדת ואוו בוא אלי חמוד שלי ואוו אני פשוט לא מאמינה אני פשוט המומה ואוו היא נשיקה לו בהמון רטט, אהבה וערגה.

"רוני אתה חוגג היום יום הולדת ואני צנחתי לך עם "הצרות של עשירים" חחחח תקשיב לי טוב: ברגע זה אתה נועל את משרדך ושנינו נוסעים אליך הביתה , ובערב נצא לבלות , אך לפתע היא השתתקה, מאמי יש לך סידור עם רעייתך להיום עד מחר בבקר? "כן" ידעתי שאני אזמין אותך לבלות אך לא תיארתי לעצמי שתדעי כי יום הולדתי היום..

אני יוצאת לעבר האוטו שלי ואסע איתו לדירה ואמתין לך שתגיע מיד אחרי. "שלא תעיז לברוח לי חיים שלי אהוב לבי"♥♥♥♥♥♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך