זה מזה מכועררר ואני יודעת שזה ממש עצוב אבל אני כותבת רק סיפורים עצובים......

החבר ה"מושלם"

26/03/2013 890 צפיות 4 תגובות
זה מזה מכועררר ואני יודעת שזה ממש עצוב אבל אני כותבת רק סיפורים עצובים......

"שוב אני יושבת בקצה החדר ובוכה, שוב כואב לי בכל הגוף ואני לא יכולה לקום, שוב אני מרגישה שכל עולמי קורס ושבאלי לי למות, שוב הוא מביא לי כאפה חזקה ובורח לחדר שלו………. ככה זה כל יום הוא חוזר הביתה מביא לי סתירה, שותה עוד בקבוק ונוגע בי בכוח, אני מנסה לברוח להימנע מזה אבל אי אפשר אני יותר מדי מפחדת הוא יכול להרוג אותי…. אני בקושי יכולה לקום מהמיטה וכל הגוף שלי כואב, ועכשיו אני יודעת, הוא הרס את חיי בשביל מה אני ימשיך לחיות? בשביל עוד שיגרה של כאבים פיזיים ונפשיים? למה, למה זה קרה דווקא לי? אני הייתי אהבת חייו כל מה שהוא יכול לבקש הייתי בשבילו… אני לא יודעת מה קרה לו אבל הוא השתנה הוא כבר לא מה שהוא היה פעם, מאז שהוא ראה את חבר שלו מתחיל איתי אז הוא אסרא עלי לצאת מהבית :( לא ראית אור יום כבר שבועות, כל יום אני מפחדת פשוט מפחדת שהוא ירביץ לי טיפה יותר חזק ואז אני ימות…. אני לא יכולה לעזוב אותו כי הוא ינקום בי על זה אני פשוט צריכה להבין שככה זה הגורל שלי…ואני צריכה לקבל את זה שמענים אותי ופשוט להמשיך עד שאני ימות……"


תגובות (4)

אמאלהה…!!זה אמיתי??

26/03/2013 12:32

זה לא מכוער ביכלל את ממש כותבת יפה אולי תעשי את זה לסיפור
אהבתי מאוד מאוד
חג שמח

26/03/2013 12:35

לא "חולה על וואן דיירקשן" זה לא אמיתי…..
ושרית תודה אני יחשוב עם אני מוצאת לזה המשך…

26/03/2013 12:57

בבקשה וחג שמח

26/03/2013 13:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך