החוויות שלי מהאתר הישן..

(:

כן, האתר הישן.
אני כלכך מתגעגעת לאתר הישן.
ולמה שמתי את זה בסיפורים מרגשים?
אותי, זה מרגש,
להיזכר בתקופה הזאת (לפני שנה או פחות אפילו),
שכולנו היינו מאוחדים פה באתר,
ושכולם קראו את הסיפורים של כולם,
ושלא התחלקנו לחלקים (הדיירקשניות, ה.. לא דיירקשיונרים)
אז החוויות שלי?
וואו, יש הרבה.
התגובות החמות של כולם על הסיפורים,
הצחוקים שעשינו (וכדאי שלא אפרט כי זה יקח יותר מידי זמן),
המפגש! (שרק כמה אנשים באו)
הסיפורים היפים שכולם כתבו!
השירים באנגלית של אור שאף אחד לא הבין! (חעחע)
האתר הזה היה הבית השני שלי,
מהאתר הזה, הכרתי כלכך הרבה אנשים חמודים,
באתר הזה גם התחלתי לאהוב את וואן דיירקשן! (כן, אני דיירקשנית)
האתר הזה ליווה אותי את תהליך אהבתי לוואן דיירקשן (חע)
אוף.
אם רק הייתי יכולה להחזיר את הזמן לאחור…
אז תודה אם לא התעלמתם ממה שכתבתי,
ואני מקווה שזה יועלה לאתר כי אולי נחסמתי,
ו.. להתראות (?)


תגובות (24)

האתר השתנה , אלוהים מה הייתי עושה בשביל להחזיר אותו !

30/03/2013 13:51

הרבה,דנה,הרבה.

30/03/2013 13:54

אבל רק אתן מגיבות
אני רוצה שמישהו מהחדשים יגיב
או יותר טוב, הדיירקשניות מהאתר יגיבו!
זה יהיה מעניין.. ^^

30/03/2013 13:56

האתר השתנה, אבל עוד יש כמה סיפורים טובים….

30/03/2013 13:59

היי אוהבת לכתוב ספרים!
אני חדשה וזה מאוד שמח אותי לדעת שהאתר פעם היה מאוד מחובר עם כולם
נכון זה באמת מאודה נשמע שהיה לך כיף אבל אי אפשר להחזיר גלגל אחורנית אלה הפשר לחזור עליו אני מקווה שאיבנת אותי
אוהבת אמון שרית :)

30/03/2013 14:02

אבל הבאסה זה שלסיפורים הטובים האלו, מגיע יותר קוראים ממה שיש להם עכשיו!

30/03/2013 14:02

שרית?
תמיד אפשר להחזיר את האתר הישן שהיה פעם! (:

30/03/2013 14:08

תאמיני לי שאני מסכימה איתך….
קשה מאוד לקרוא מלא סיפורים ולא להתבלבל בין כל העלילות.
אבל מה לעשות שלא כולם קוראים אותו דבר או שלא לכולם יש כוח לקרוא…

30/03/2013 14:09

הצטרפתי לפני כמה חודשיים. בינואר בערך, אני כותבת סיפור אחד על מפורסמים, ויש לי 3 לא אליהם (אחד חדש) אחד, לא הצליח, לא היו לו קוראים ,התאכזבתי, וויתרתי, הפסקתי לכתוב.
לשני, אין הרבה מאוד קוראים, והשלישי, טוב, הוא חדש, רק היום עשיתי את הפרק הראשון.
אבל הקטע הוא, שאין הרבה קוראים, על הסיפור על וואן די, יש לי משהו כמו 12 תגובות!
ועל האחרים, הרבה פחות!
חבל לדעת שהאתר היה אחרת, אני מנסה לקרוא כמה שיותר סיפורים שהם לא על וואן די,
אבל אני גם קוראת אליהם…
אני דיירקשנית ובליברית גאה!
אבל הייתי רוצה, מקום, שאתן יודעות, שאפשר לפרסם סיפור לא על מפורסם, ויהיו תגובות…
חבל שלא שמעתי על האתר לפני שהוא השתנה…..

30/03/2013 14:10

צודקת אבל איך?

30/03/2013 14:11

להגיד לכן משהו?
אני חושבת שרוב הקוראים של הסיפורים על מפורסמים הם קוראים את הסיפור כי הם משתתפים בו!
כי בכל סיפור אצלכם משתתפים כמה בנות מהאתר,
והתגובות שלהם קרות ובלי הערות ובלי כלום,
וככה אתן לא משתפרות בכתיבה שלכן ונשארות כמו בהתחלה.
ושרית? אם הוותיקים והחדשים שרוצים אתר טוב יותר יתאחדו, יהיה אפשר לעשות את זה (איכשהו)

30/03/2013 14:16

אני לא אומרת את זה כדי ליאש אף אחד, אבל האתר לא יחזור למה שהיה.
חלק ממה שהיה מיוחד באתר היה בגלל שהיו מאט אנשים, זה לא היה מוכר ולאף אחד לא היה אכפת אם בן או בת מגיב לו על הסיפור!
סתם דוגמא עכשיו כתוב "במשתמשים אונליין" 140 שנה שעברה זה בחיים לא עבר את השלושים!
יש פה מישהו שהיה באתר הזה באזור של סוכות או לפני? זה היה משהו אחר. הגבנו על סיפורים כי הם באמת ענינו אותנו ולא כי השתתפנו בהם. האתר הייתה קבוצה של אנשים שהיה אכפת לה אחד מהשני ולא שתי קבוצות. והיה מעצבן אותנו עם מישהו אמר רק יפה ולא נתן ביקורת לשיפור.
אף אחד לא בא לפה כדי לחפש חבר, באנו לפה כדי לשתף אנשים כמונו בסיפורים שלנו. כדי לראות ביקורת אבל שזה לא יצא מהמגרה, ועכשיו זה פשוט פיסבוק למי שהסיפור שלו ארוך מידי כדי להיכנס לסטטוס…

30/03/2013 14:36

אני לא אומרת את זה כדי ליאש אף אחד, אבל האתר לא יחזור למה שהיה.
חלק ממה שהיה מיוחד באתר היה בגלל שהיו מאט אנשים, זה לא היה מוכר ולאף אחד לא היה אכפת אם בן או בת מגיב לו על הסיפור!
סתם דוגמא עכשיו כתוב "במשתמשים אונליין" 140 שנה שעברה זה בחיים לא עבר את השלושים!
יש פה מישהו שהיה באתר הזה באזור של סוכות או לפני? זה היה משהו אחר. הגבנו על סיפורים כי הם באמת ענינו אותנו ולא כי השתתפנו בהם. האתר הייתה קבוצה של אנשים שהיה אכפת לה אחד מהשני ולא שתי קבוצות. והיה מעצבן אותנו עם מישהו אמר רק יפה ולא נתן ביקורת לשיפור.
אף אחד לא בא לפה כדי לחפש חבר, באנו לפה כדי לשתף אנשים כמונו בסיפורים שלנו. כדי לראות ביקורת אבל שזה לא יצא מהמגרה, ועכשיו זה פשוט פיסבוק למי שהסיפור שלו ארוך מידי כדי להיכנס לסטטוס…

30/03/2013 14:36

אני מסכים עם שירן!
ועם כל הכבוד, זה קצת פתטי שפתאום כולם כותבים "החוויות שלי מהאתר הישן", כלומר, ברצינות?
תראו, פעם באתר היו סיפורים מ ק ו ר י י ם. היום הכל זה העתק הדבק של סיפורים אחרים, וזאת ההוכחה החיה. אנשים שלא באמת הכירו את האתר הישן פתאום רושמים שהיו להם חוויות ממנו? כיום כולם כותבים רק בשביל לחשוב שהם כותבים טוב או לפנטז על האיידול שלהם או לכתוב כמה שיותר סיפורים.
ברצינות, אנשים? זה נחמד שאתם מאוהבים באליל שלכם, אבל זה לא אומר שצריך להתחיל להיות צבועים ולרשום שאתם "מתגעגעים לעבר". (אני לא מדבר על כל מי שכתב שהוא מתגעגע לעבר, יש כמה, ובמקרה "אוהבת לכתוב סיפורים" היא ביניהם, שדווקא כן מדברים על האתר הישן באמת).
פעם באתר היו דברים איכותיים, ואני לא אומר שהסיפורים עכשיו לא איכותיים. אני לא קורא אותם, אבל אי אפשר לקרוא איכות למשהו שפשוט מועתק מסיפורים אחרים…

30/03/2013 14:49

יש דווקא כמה שהם כן 'איכות' פשוט צריך למצוא את הסיפורים הנכונים ולהתעלם מהסיפורים שאתם לא רוצים לקרוא…
(יש פה מלא )

30/03/2013 14:53

הבעיה היא שהכל משתייך או ל:
* דברים מדהימים שמתחבאים אז לא רואים אותם.
* סיפורי מפורסמים.
* העתק הדבק של דברים אחרים.
* תרגום של שיר כלשהו.
* פאדיחות.

30/03/2013 14:55

אבל אני לא מדברת על זה. אני מדברת על סיפורים שהם ~לדעתי אולי~ נכללים בראשון.
סיפורים מדהימים שיש להם קרוא אחד או שניים. אני קוראת מלא סיפורים פה באתר ומשתתדלת להגיב על כולם. פשוט חבל שכולם פורשים

30/03/2013 14:59

אני מסכימה עם אור ועם שירן :)

30/03/2013 14:59

אני לא יכולה להגיד כלום כי אני מבינה שאתם מתגעגעים לאתר הישן אבל אני שאני די חדשה אני מנסה לקרוא את כל הסוגים של הסיפורים וזה שאני אוהבת את וואן דיירקשן זה לא אומר שאני קוראת רק סיפורים עליהם אני מנסה לקרוא את כל הסיפורים אבל יש כאלה שאני לא מצליחה להגיב כי אני לא יודעת מה לכתוב אני לא מצליחה לעקל את כל הסיפורים או השירים כי הם מרגשים אותי ואני רוצה לראות איך האתר היה לפני כל הדברים האלה ואני לא כותבת הרבה באתר אפילו שיש לי מחברות מלאות וכל מני דברים שכתבתי אבל אני לא יודעת מה לעלות ואני לא מצליחה לקרוא את רוב הסיפורים או השירים באנגלית כי אני לא ממש טובה אבל אני מנסה ואני רוצה לטובתכם ואם מה שיעשה לכם טוב זה שהיו פחות ״סיפורי מפורסמים״ אז אני מאוד מקווה שיעזרו לכם עם זה אני רק אומרת שנורא קשה לקרוא הכל ואני מנסה אבל זה נורא קשה

30/03/2013 16:37

היי, קופיפה קטנה! זוכרת אותי?
שיוואו, אני התגעגעתי!
וכן, אני מסכימה עם שירן. פעם באמת היו מעט משתמשים, אני חושבת שהייתי קוראת סיפורים בערך שנה – בלי משתמש.
את העבר אי אפשר להחזיר, יש כאלה שפרשו ולא מתכוונים לחזור.
מה שעצוב זה שעד שאני מוצאת חדשים שבאמת כותבים ברמה, הם רואים שככל הנראה הם פשוט טעו בכתובת, וזה לא אתר סיפורים שבכלל שווה לכתוב בו משהו (מחשש שלא יהיו קוראים או כאלה שרק יכתיבו 'תמשיכי') .
אם אנחנו באמת רוצים לשפר את האיכות, אז פשוט מאוד! לא פורשים! לא מתייאשים ונותנים למקום הזה למות.
באמת, אני לא מבינה איך אפשר לצפות מבנות שיכתיבו סיפור מקורי, כשכמעט כל הסיפורים כאן הם בכלל לא כאלה. אין להן אל מי לשאוף אליו.
וכן, ככה זה בהתחלה, כותבים קצת רדוד, [ככה זה היה אצלי (או אפילו עדיין! )]אבל משתפרים עם הזמן. וככה אנחנו צריכים לפעול, עם המון מוטיבציה לשפר את המקום שכל כך אהבנו.
שיהיה לנו בהצלחה, וחג שמח לכל אתר הסיפורים ;)

31/03/2013 05:03

אני מסכימה איתך… (אני לא הייתי במפגש, כי, מה לעשות, ההורים שלי לא היו מרשים לי, אז בכלל וויתרתי על הרעיון לשאול אותם.)
הבעיה כאן שכבר אי אפשר לחזור אחורה ולתקן את מה שהיה ונפגם. אפשר להמשיך קדימה ולתקן את מה שיש. אולי זה נשמע קלישאתי, או שזה נשמע אותו דבר, אבל זה בכל זאת מה שנותר לעשות. והאתר הישן? באמת? האתר עודנו מי שהיה פעם. האוכלוסייה שלו השתנתה. זה הכל. אתם מתגעגעים לתקופות הקודמות באתר הזה, אבל זה לא אומר שהאתר השתנה בצורה חזותית שיש את ה"ישן" ויש את ה"חדש".
ולילוש בהחלט צודקת- כולנו, בסופו של דבר, התחלנו בכתיבה רדודה, אך עם הזמן השתפנו, כי ביקרו אותנו. כי אמרו לנו מה אפשר לשפר, מה אפשר לתקן. או כי הבנו לבדנו מה הבעיה. אבל עכשיו.. רוב התגובות הן רק "תמשיכי" וכדומה, וכשמישהו נותן ביקורת- יש כאלה שמעלימים עין, ויש כאלה שלוקחים זאת לתשומת לבם.
אז אולי בכל זאת יש תקווה, תקווה לשיפור מה שישנו כעת. ואלו שפורשים בעצם מוותרים, אז גם אם לפעמים קצת קשה, ולפעמים הכל נראה טבוע בסיפורי מפורסמים- תמיד יש את היום שלאחר, שבו יש קצת יותר כוח לשנות.

01/04/2013 02:44

שלום לך ונעים להכיר,
אני רוצה שנייה לשים את הדברים על השולחן(:
אני מכיר את האתר זה כבר 2 שנים,
פעם היה לי פה משתמש שאני לא יגיד את שמו כי אז תדעו מי אני כי במשתמש הישן יותר כתוב את השם שלי.
אז היו סיפורים יותר על רמה וכשאני כתבתי סיפור תמיד היה אחד או שתיים שעזרו לי ואמרו לי איפה לשנות ואיפה להשאיר ואיפה אפשר לתקן.
עכשיו שחזרתי עם ממשתמש חדש(אני איתו כבר עוד מעט חצי שנה…) אני רואה שהם רק רושמים ׳תמשיך!׳ וזהו אני עד עכשיו חשבתי שזה בגלל שהסיפור של מושלם ואין מה לתקן ב אבל עכשיו אני מבין שפשוט אין להם מה להגיד כי אין להם כוח.
המון סופרים טובים פה פרשו לצערי, אני מכיר המון בנות כאן שרושמות גם על וואן די וגם ברגיל ורשומות מאוד טוב אבל יש כאלה שפה רק בשביל החברה.
הם צריכים להבין שצריכים לכתוב פה סיפורים\שירים.
אני פעמים תרגמתי שירים עד שמחקו אותם ואנשים אחרים הסבירו לי שזה אסור ומאז זה עושה לי רק טוב.
אני חושב שאפשר לשנות ולהחזיר אבל אני לא יודע איך):
אני גם לא יודע עם זה שהם רושמים לי רק ׳תמשיך׳ אומר שאני טוב א לא יכול להיות שאני בכלל לא יודע לכתוב….
אני לא זוכר הרבה אנשים מהאתר הישן חוץ מאולי את אור ואת לילי!(:

03/04/2013 13:44

ועוד מה שהוא, כשאני כתבתי סיפור בלי שכולם משתתפים בו היו 2 תגובות וכשה משתתפים בו אז 4, 5 תגובות אז מה את חושב שאני ימשיך?!

03/04/2013 13:46

אני יודעת,
בגלל שהבנות שכותבות סיפורים על וואן די הן שמות גם בנות אחרות באתר,
אז הן מקבלות תגובות כמעט ורק מהן,
והן מקבלות תגובות קרות!
הקיצור, זה מעצבן.
מאוד.
ואני רוצה את האתר הישן בחזרה. :\

04/04/2013 06:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך