החרם…

19/11/2012 14410 צפיות 3 תגובות

בבוקר אחד באתי לכיתה, כולם הסתכלו עליי מוזר לא הבנתי מה עשיתי ראיתי שם את סתיו חברתי מסמנת לי שהיא תדבר איתי אחר כך … הלכתי הביתה ניסיתי להבין למה כולם לא דיברו איתי אפילו סתיו. נכנסתי לוואטסאפ וראיתי הודעה שכתבה עדי , מלכת הכיתה .. היא כתבה "זוכרים לא לדבר עם מאיה! " פתאום נפל לי האסימון עושים עליי חרם ! הלכתי למיטה ופשוט בכיתי שעות ארוכות לא האמנתי למה שיעשו עליי חרם מה אני עשיתי ? אמי באה אליי ואמרה " מאיוש מה קרה ??? הכל בסדר ?" אמרתי לה "כן הכל בסדר גמור פשוט אממ … אה פשוט לא התקבלתי להצגה בבית ספר " שיקרתי .. לא רציתי להעציב אותה ולהדאיג אותה . היא חיבקה אותי חזק ואמרה " אוי חמודה לא נורא תתקבלי פעם אחרת אל תבכי ! הם פשוט לא מבינים כלום " התקשרתי לסתיו , "מאיה? אממ.. מה את רוצה ?" עניתי לה " סתם פשוט לא התייחסת אליי היום מה קרה?" היא אמרה במהירות "אני חייבת ללכת טוב ביי " בבוקר אמרתי לאמא שאני לא מרגישה טוב ונשארתי בבית , לא היה לי מצב רוח לכלום והייתי ניראת כאילו אני באמת חולה . נכנסתי למחשב וראיתי שכתבו "נפגשים היום בקניון ?" " כן אבל ההיא לא באה נכון…?" ישר הבנתי שהתכוונו אליי … עברו ימים ארוכים והחלטתי לדבר עם עדי ידעתי שהיא זאת שהתחילה את החרם באתי אלייה הביתה ושאלתי אותה " את יכולה להסביר לי למה עשית עליי את החרם ???" עדי " פשוט תעזבי אותי אסור שידעו שדיברתי איתך !" עניתי לה "לא אכפת לי אני רוצה לדעת למה התחלת את החרם הזה עליי ?" היא אמרה : "את יודעת טוב מאוד למה " עניתי לה בכנות "לא אני לא " היא התחילה להיות יותר עדינה " טוב זאת לא ממש אשמתך פשוט ההורים שלי הם .. הם מכים אותי ואת תמיד מספרת איך את וההורים שלך עושים את זה ואיך אתם עשיתם את זה … ולא יודעת אני ממש מצטערת !!! " היא בכתה חיבקתי אותה ואמרתי לה " אז בגלל זה את תמיד לא הסכמת שנבוא אלייך … טוב תקשיבי אני מצטערת אני לא ידעתי שההורים שלך מכים אותך ! אני יעזור לך בואי נלך לבית שלי " הלכנו ביחד מחובקות ולא נפרדנו אחת מהשניה ..


תגובות (3)

העלילה מתקדמת יותר מידי מהר….

19/11/2012 09:40

מהמם~! ממש אהבתי…. את כותבת המשך? זה כאילו הסיפור עדיין לא נגמר… אני ממליצה לך לקרוא סיפורים נוספים ולנסות לשפר… אבל הבסיס מעולה! אני ממיצה לך לקרוא גם את הסיפור שאני כתבתי "עינייך החומות"….

19/11/2012 10:52

מתקדם מהר ולא מובן מי מדבר מתיי… יש המון מקום לשיפור..

25/12/2012 15:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך