Colorful Magic
משעמם לי אז אני כותבת בעקבות השירים שאני שומעת עכשיו. מה חושבים?

היא הלכה לה. בלי להניד עפעף..

Colorful Magic 24/09/2013 890 צפיות 6 תגובות
משעמם לי אז אני כותבת בעקבות השירים שאני שומעת עכשיו. מה חושבים?

היא הלכה, מחזיקה את דמעותיה
היא רצתה חיים פשוטים, כנראה שזה לא יקרה לה בחיים.
היא רק רצתה להיות מאושרת באמת, לא שרויה באפלת חייה תמיד.
החבל שחונק אותה, רק התחזק והתחזק, מכול מילה, מכול דמעה, מכול כאב קטנטן שחוותה.
הוא היה קיים שם מאז שזכרה את עצמה. החבל העבה שחונק אותה.
היא צרחה, היא השתנקה, היא הקיאה, היא ניסתה הכול כדי שהתחושה תתנדף מצווארה, תעלם שלא הייתה. שתוכל לנהל חיים שמחים. ולא מלאים בכאב שאפף אותה. דקר דקירות קטנות, אפילו דם יצא, מייבש את ידיה. דם יפה, ארגמני. דם שאהבה לראות נוזל מידיה. דם שהייתה זקוקה לו כול כך.
לפחות הפעם הייתה יכולה להחליט על עצמה, בלי עירוב של אחרים. היא לא הייתה צריכה אחרים. היה לה אותה וזה היה מספיק. היא לא צריכה חברים. היא לא צריכה אחים. היא לא צריכה אף אחד.
האמת היא, שפעמה וצרחה בראשה בכול לילה מחדש, שהיא גם לא צריכה את עצמה. אבל עדיין היא כאן. בנתיים…יכול להיות שגם ה-בנתיים הזה יעלם. ואז שחור יתגלה מול עיניה. וכך היא תישאר לתמיד. ישנה. כמו שרצתה מהתחלה, בכול ליבה.
.
שש קופסאות של כדורים היו שבורות, מפוררות לרסיסים על הרצפה. היא שכבה ליד הקופסאות, הרסיסים הקשים מסביבה. גופה החסר ישע היה שם. גופה הקטנטן. גופה העדין, שסבל מימנה כול כך הרבה. וגם לא מימנה. מכולם. גופה של ילדה שעוד לא הגיע לגיל 12. לגיל בת מצווה. גופה שלה.
היא הלכה לה, כמו שתמיד ייחלה. הלכה. מעולם האכזר והמנוכר. הלכה בלי להניד עפעף.


תגובות (6)

מרגש ועמוק.
אגב, זה נורא מעצבן אותי – כותבים עפעף.

24/09/2013 15:16

*עפעף

ו.. וואוו!!! יואו.. צבט לי הלב עכשיו..
איזה שיר נתן לך את ההשראה לכתוב את זה?
זה ממש ממש מדהים! ואי אהבתי ממש את הכתיבה שלך..
מדרגת 5!

24/09/2013 15:18

כול מיני שירים של Three Days Grace
תודה :>

24/09/2013 15:20

אויי בא לי עליהם עכשיו! חח
ואת כותבת ממש מדהים, רק שתדעי :)

24/09/2013 15:24

באמת? חח הם להקה מדהימה,
ותודה שוב חחחח

24/09/2013 15:32

ממש מדהים.
יש לך כתיבה מעולה..

25/09/2013 00:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך