מלאכית
היי אני החלטתי לעזוב את סיפורי הפנטזיה ולעבור לתחומים אחרים. אז מה אתן חושבות? כדאי לי לעשות מזה סיפור? וזה רק אני או שאתם גם בכיתם כשקראתם את זה?

היי אחות קטנה

מלאכית 23/10/2015 983 צפיות 5 תגובות
היי אני החלטתי לעזוב את סיפורי הפנטזיה ולעבור לתחומים אחרים. אז מה אתן חושבות? כדאי לי לעשות מזה סיפור? וזה רק אני או שאתם גם בכיתם כשקראתם את זה?

היי אחות קטנה,
אז כנראה שאנחנו לא ניפגש בזמן הקרוב. אף פעם לא חשבתי שאני יבוא לבקר אותך פה בבית הקברות, אף פעם לא חשבתי שאלוהים יקח אותך כל כך מוקדם.
היית ילדה חייכנית בעלת שמחת חיים הילדה הכל כך שמחה שתמיד עוזרת ולא חושבת על עצמה ילדה כל כך טובה.
הילדה עם השיער הבלונדיני הבהיר כל כך עם העיינים התכולות הבהירות ילדה יפה קטנה ותמימה בעלת חיוך כובש עם גומות חן. למה אותך הוא לקח??
אני לא מאמין שיתוש קטן לקח לך חיים שלמים שהמלריה הרגה אותך. זה הייתי אמור להיות אני לא את, הרי מה עשית??
את כל כך תמימה אפילו לא חשבת לשניה להרוג את היתוש שלקח לך את החיים בזבוב את לא יכולה לפגוע. אני זוכר את המילים האחרונות שלך את אמרת לי "תמיד אני אוהב אותך ואשמור אליך מלמעלה. אני יהיה שם תמיד לצידך ואולי אפילו אבוא לבקר אותך את אמא ואת אבא לעולם אני לא אעזוב אתכם גם לא המוות יפריד אותי ממכם."
שלג שלי אני עכשיו יושב ומחפש את מי להאשים ובסוף אני מאשים את עצמי אני עם דמעות בעיינים ולא מאמין איך נתתי ליתוש הזה לעקוץ אותך ולקחת לך חיים שלמים.
אני יודע שאני צריך להיות חזק הרי את רק בת שתיים עשרה ואני בן שמונה עשרה אני צריך להיות חזק בשבילך אבל אני לא.
אחות קטנה אחותי היפה שלג שלי ילדה יפה כל כך שלעולם חלומותיה לא יתגשמו היא לעולם לא תיהיה רופאה לעולם לא תתנדב בעמותה לחולי סרטן כמו שתמיד רצתה לעולם לא תתאהב לעולם לא תעשה את כל מה שרצתה. אני לא מבין רק דבר אחד למה לקחת חיים לילדה קטנה רק בת שתיים עשרה ילדה שלא עשתה רע לאף אחד.
שלג שלי החלום האמיתי שלך והחלום הכי גדול שלך לעולם לא יתגשם כנראה שבחיים לא תראי באמת שלג.
אם את רואה אותי מלמעלה עכשיו בטח קשה לך לראות אותי בוכה ככה הרי תמיד הייתי חזק בשבילך ולעולם לא בכיתי לידך אבל כאן אני כבר נשבר.
אחות קטנה כאן נפרדות דרכינו את רואה אותי מלמעלה ואני כאן למטה ליד הקבר שלך כולנו עצובים אני אבא ואמא אפילו כל המשפחה כאן, זה מוזר קצת שאני אומר את זה אבל אני צריך אותך כל כך צריך אותך לידי.
לפני חצי שעה נגמרה ההלויה שלך עכשיו אני בדרך לאפריקה החלטתי ללכת עם משלחת רופאים לאפריקה ולנסות להציל ילדים מהמלריה. אני בא איתם כדי לעזור לכל הרופאים והמשפחות. אני לא רוצה לגרום לעוד מישהו לחוות מה שאת חווית אני מקווה שאת רואה אותי מלעמלה וגאה בי.
אני אוהב אותך כל כך יפה קטנה שלי ומקווה שטוב לך בגן עדן מלאכית שלי.
באהבה
האח הגדול שלך.


תגובות (5)

מהמם. עצוב ויפה כל כך. אני לא בכיתי כי אני לא מסוגלת לבכות יותר. אני חושבת שאולי עדיף ש

24/10/2015 22:21

את הסיפור הזה ספציפית תשאירי ככה אבל אני חושבת שהסיפורים שלך יהיו יפים

24/10/2015 22:22

אני חושבת שכדאי לך לשמוע בהקשר לסיפור הזה את השיר 'פרח' של יהודה פוליקר. זה שיר ממש קשור ומעלה דמעות

24/10/2015 22:26

תודה לא ידעתי שאוהבים כל כך את הסיפורים שלי

26/10/2015 18:23

אני בוכה זה כל כך מרגש שאני באמת שלא מפסיק לבכות

13/12/2015 02:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך