זהו רק החלק הראשון של הסיפור ואני זקוקה לחוות דעת ראשונה אם תואבו את הסיפור תכתבו לי ואני אאלה לאט לאט את שאר החלקים שני כובת בימים אלה

המסע של יסמין

15/03/2012 679 צפיות אין תגובות
זהו רק החלק הראשון של הסיפור ואני זקוקה לחוות דעת ראשונה אם תואבו את הסיפור תכתבו לי ואני אאלה לאט לאט את שאר החלקים שני כובת בימים אלה

חלק א'

יסמין הייתה כבר בדרכה לעלות למטוס אך לפתע שמעה כל קורא בשמה.כאשר הסתובבה ראתה שזהו דורון כמה שמחה לראותו מאז שבסרה לו שהיא עוזבת את ישראל לא שמעה ממנו והנה הוא עומד פו לפניה ובחיוכו המקסים מחייך אליה.”לא רציתי שתעזבי בלי לומר לי שלום קודם"אמר בצער דורון.”ידעתי שתבין שזה שאני עוזבת זה לא אומר שלא נשאר חברים טובים כפי שהינו"אמרה בשמחה יסמין.יסמין ודורון הכירו מאז גיל שנה ועד עכשיו למדו תמיד ביחד אך עכשיו כאשר הוריה של יסמין החליטו שהיא תעבור לגור עם בן דודה הרחוק ועם משפחתו בניו יורק היא ודורון היו חייבים להיפרד.”מתי אני אזכה לראותך שוב?”שאל דורון.”אני לא יודעת מתי אחזור כנראה כאשר אגמור את לימודי באוניברסיטה אבל אני אבוא לבקר פעם בה את ההורים פו וגם אבוא לבקר אותך”.”את מבטיחה?” “אני מבטיחה וגם אני בטוחה שנישאר החברים הכי טובים נכון?” “נכון".
פתאום נשמעה בקריזה ההודעה הבאה:”כל הנוסעים האחרונים שעולים על הטיסה לניו יורק
נא לעלות למטוס!”.”אז כנראה שזהו זה להתראות דורון" “להתראות יסמין תמיד אזכור אותך".
וכך נפרדו השניים ויסמין עלתה למטוס ומשם טסה לניו יורק.כאשר הגיע לשם וירדה מהמטוס ליסמין חיכה בן דודה החורג טומס היא פגשה בו בפעם הראשונה בחייה.גם הוא כמובן לא ראה אותה מעולם מכיוון והיה בן גילה.
היא חיפשה לפי התמונה שלו וניסתה למצוא בין האנשים משהו דומה לאחד האנשים שבתמונה כי בתמונה שנשלחה לה הופיע כל הלהקה בה ניגן טומס.להקתו של טומס כך סופר לה לא הייתה להקה רגילה כמו שאר הלהקות בני גילם הם היו להקה מפורסמת כך לפחות סופר ליסמין.והנה פתאום היא ראתה לא איש אחד אלה את כל הלהקה. כאשר התקרבה אל אחד מהם היא שאלה:” תסלח לי האם אתה תומס?” הנער מיד צחק וענה:”בטח אני בחיים לא חשבתי שמישהי תבלבל ביני לבינו",ומיד לאחר מכן הוסיף,”תומס ילדה מחפשת אותך".מיד לאחר מכן הופיע עוד נער נמוך קומה קצת שמנמן עם שיער ג'ינג'י ואמר:”אני תומס מה את צריכה?”יסמין מיד רצה לחבקו ואף אחד מהנוכחים לא הבין מה קרה תומס מיד רצה לקרוא להבטחה אך לפני שהספיק להגיד משהו יסמין אמרה:”אני בת דודתך יסמין אינך מזהה את פני לפי התמונה ששלחתי לך?”,”או עכשיו שאת אומרת אני באמת מתחיל לזהות את פניך ברוכה הבאה לניו יורק יסמין",הנער שיסמין קראה לו תומס הבין לאחר האמירה מי היא ולמה בלבלה בינו לבין תומס.לבסוף אמר:”נעים מאוד אני נט הסולן של הלהקה",לאחר מכן קרא לילד קטן והציג אותו:”וזהו אלכס הוא אח שלי וביחד הקמנו את הלהקה שתומס סיפר לך עליה להקת האחים העירומים"
תומס אמר לבסוף:”טוב תודה שבאתם איתי חברה אבל הגיע הזמן שאני אביא את יסמין לביתי כי עברה עליה טיסה ארוכה ואני בטוח שהיא רוצה לנוח קצת לפני שנצא למסע ההופעות שלנו מסביב לעולם וגם ההורים שלי מאוד רוצים כבר לפגושה אז קדימה יסמין נצא?”
וכך יסמין יצאה לדרכה לארוחת ערב עם דודתה ובן דודה ולמחרת גם להכיר את העיר ולאחר שבוע כבר עלתה על אוטובוס להתחלת מסע ההופעות של הלהקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך