בקי
מיכאל מבקש ילד אך יובלי בשלב הזה אומרת חד וחלק "ל א" נראה כיצד התפתחו העניינים הן האישיים של יובלי וכמובן אלה שקשורים בעבודתה כאן בבית הכלא אי שם , שהוא אחד מני רבים בארץ.

המשך "אהבה בלתי אפשרית" פרק א'

בקי 04/12/2011 657 צפיות אין תגובות
מיכאל מבקש ילד אך יובלי בשלב הזה אומרת חד וחלק "ל א" נראה כיצד התפתחו העניינים הן האישיים של יובלי וכמובן אלה שקשורים בעבודתה כאן בבית הכלא אי שם , שהוא אחד מני רבים בארץ.

יובלי ושי יצאו מחדרו של אלי וכל אחד פנה לדרכו. שי נכנס לבית המלאכה של הכלא אשר בו עבדו האסירים בעבודות נגרות ועבור כל יום עבודה שולם להם סכום לא גדול אך בהחלט מאתגר להמשיך לעבוד הן כדי להשתכר בכבוד לדבריהם והן להעביר את הזמן בצורה יעילה ונעימה יותר.

יובלי נכנסה לחדר המחשבים ושם קיבלו הדרכה כל האסירים שאובחנו ע"י השב"ס כמסוגלים ללמוד את רזי המחשב וזה יקנה להם מקצוע בצאתם מעבר לסורגים. לאחר מכן נכנסה למטבח וערכה ביקורת בענייני ארוחת הצהרים שבושלה ע"י 3 טבחים מקצועיים בשכר וכן כמה אסירים שהביעו נכונות לעבוד במטבח.

המקום האחרון שאליו הגיעה יובלי היה במכבסה ששטחה היה מאד מאד גדול ושם כל העבודה בוצעה ע"י האסירים, הן הכביסה עצמה הן הקיפול ואם היה צריך לתקן פריט זה או אחר היו כמה מכונות תפירה ואסירים שהיו מתפרנסים מעבודות קונפקצייה בבתי מלאכה בחייהם מחוץ לכלא הועסקו כאמור כאן בין כתלי הכלא.

השעה הייתה כבר 11.00 וארוחת הצהרים אמורה להיות מוגשת בשעה 12.30 כך שהיא נכנסה לחדר האוכל ובדקה מקרוב האם השולחנות נקיים והכל מסודר כדי שהתורנים אשר חילקו את ארוחת הבקר יצאו מהעיסוקים שלהם בדרך כלל בלימודי תורה ושמיעת הרצאות בעניינים שלדעתם עומדים ברומו של עולם על כך נאמר: כל איש באמונתו יחיה" בעוד כמחצית השעה ויגיעו לכאן.

לאחר שהכל נראה ליובלי מסודר נכנסה לחדרה וחשה את העייפות שבעבודה זו אך היא אהבה מאד את האתגר היום-יומי, את הריצות הלוך ושוב ברחבי הקומה הראשונה שעליה שי היא ועוד 6 סוהרים אחראים לה .

יובלי הכינה לה קפה מס' 2 להיום וכן הציתה סיגריה וצלצלה לבעלה. "היי מאמי שמחה כששמעה את קולו" "יובלי מתוקה שלי אני מתגעגע אלייך, מתי את מסיימת את המשמרת יפה שלי"?

"מחר בערב אני בבית מיכאל שלי, ואני שמחה שאתה מתגעגע אלי כי זה ממש הדדי , גם אני מאד מאד מתגעגעת אלייך, וכפי שאתה יודע מחרתיים ואחרי מחרתיים אני בבית עד למשמרת הבאה"

"יופי יובלי אני אפנק אותך", "תודה מיכאל שלי המתוק תשמור על עצמך ונקווה שניפגש מחר בערב בבית".

יובלי שכבה על מיטתה למנוחה קצרה כדי לסגור את הבקר ומיד מתחיל הצהריים והיא חייבת המון כוחות לכך.

תוך כדי מנוחה במיטה העלתה בזיכרונה מה גרם לה לרצות לעבוד מאחורי סורג ובריח ממש כמו האסירים אך כמובן הסוהרים יוצאים הביתה לאחר משמרת של 3 ימים ולאחר יומיים שבים שוב וחוזר חלילה.

היא זכרה את האירוע הספציפי שארע לאחד השכנים הכי טובים שהכירה מעודה וכיצד אותו אדם מקסים נשדד בביתו ומאחר שהחל לזעוק בזעקות שבר הם פשוט רצחו אותו. היא ראתה אותם כשהם נמלטים והזעיקה מיד את המשטרה והם אכן לכדו אותם.

אירוע זה קטע את לימודי המשפטים שלה שהצטיינה בהם (כשנותרה לה עוד שנה אחת ואחר כך ההתמחות) והיא הגישה את מועמדותה לשב"ס ולאחר מיון מאד קפדני וקורס של 3 חדשים החלה לעבוד כאן כשהיא ממונה על אסירים כמו אלה שעשו את העוול לשכן הכל כך טוב שלה. יובלי עובדת בבית כלא זה כבר 5 שנים ..

היא החליטה להמשיך את לימודי המשפטים שלה דרך האוניברסיטה הפתוחה ורצונה העז היה להתמנות ליועצת המשפטית של בית כלא זה שבו היא עובדת וזה ממש יאתגר את מקצועה ויקבל תפנית וקידום עצומים.

מעניין מה יגיד מיכאל חייכה בינה לבין עצמה. הם נשואים כבר שנה והוא מבקש השכם והערב שיעשו ילד אך היא בשלב הזה לא מסכימה והנה התכניות שלה מסבירות גם מדוע לא????

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך